LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN/Solveon

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ABN AMRO
verified

Re: ABN/Solveon

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste Innies,

Wij begrijpen dat u momenteel in een moeilijke situatie zit. ABN AMRO zal altijd proberen om een regeling met u te treffen. Hierover hebt u meerdere brieven ontvangen voordat wij u doorsturen naar Solveon.

Wanneer u maandag overgaat naar Solveon, zullen zij als eerste stap contact met u opnemen om een regeling te treffen. U geeft aan graag EUR 50 p.m. te willen inlossen. U kunt uw gewenste oplossing in het eerste contact voorleggen aan Solveon.

Mocht u verdere inhoudelijke vragen hebben, dan verwijs ik graag naar Solveon. Zij zijn vanaf maandag in beheer van uw rekening. U kunt hen bereiken op: 088 – 2225240.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare Team
B. Schoot

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Beste ABN/AMRO,
Als het maandag overgaat naar Solveon waarom zijn dan
vandaag al de rekeningen geblokkeert ?

Innies

Ongelezen bericht door Innies »

Hallo,

Bedankt voor de reactie.
Punt is dat mijn rekeningen nu geblokkeerd zijn dus ik kan al verder niks meer storten of opnemen qua leefgeld. En Solveon al gebeld maar die kunnen nog niks betekenen voor mij omdat ik een regeling moet treffen met ABN...maar ABN wil geen regeling meer treffen en heeft de rekeningen geblokkeerd.

Innies

Helemaal mooi dit. Had ik eindelijk, zo dacht ik, een symphatieke telefoniste aan de telefoon die aanbood mijn rekening tijdelijk te ontvriezen ( alleen de rekening waar wat op stond ) zodat ik het kon pinnen. En dan zou ze het daarna weer blokkeren....nou, binnen een half uur was ik bij de bank. En wat denk je? Pakje geblokkeerd inderdaad. En opnemen bij de bank? Nee, dat mocht niet. Echt schandalig. Weekend zonder boodschappen dus.

Ik snap dat de rekening die rood stond werd geblokkeerd maar nu kan ik niks meer. Kan het dus niet aanvullen terwijl dat maandag wel zou kunnen. Maar tot maandag wachten duurde zelfs te lang..zucht. Als dit allemaal voorbij is, is ABN een klant minder.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ook niet slim van jezelf he, je had gisteren of eergisteren al je geld
er af moeten halen zodat je in ieder geval niet zonder geld kwam te zitten, je wist dat dit er aan te komen zat.

Wel belachelijk dat ze het vandaag al geblokkeerd hebben en niemand kan je helpen, ABN wijst je naar Solveon en Solveon zegt er is bij ons nog niets bekend/binnen.

Overstappen naar een ander bank lijkt me een slimme zet.

Innies

Ik wou het er net vandaag of morgen vanaf halen. Er werd me namelijk duidelijk aan de telefoon verteld dat het dossier maandag bij Solveon kwam te liggen. En op DAT moment zouden de rekeningen geblokkeerd worden. Maar niet dus. Ze besloten het al fijn eerder te doen. Terwijl de hele roodstand indirect door henzelf veroorzaakt is door foute informatie te geven. Ik hield rekening dat kosten van spoedboekingen 1x in het kwartaal werden afgeschreven ( dat werd vermeld als je een boeking deed ). Maar toen besloten ze het fijn binnen 1 maand al allemaal af te schrijven. Ook dat is dus incorrect van hun kant. Maar daar zeggen ze dan weer niks over.

Ik had eerder kunnen proberen het aan te vullen of contact te zoeken maar ik dacht dat het wel goed zou komen en dat ik de tijd had het aan te vullen. En nu is voor hen, tot maandag wachten zelfs te lang. En Solveon boekt er nog eens 100 euro oid bij voor administratie kosten ( veel te hoog lijkt me? ), die ik dien te betalen VOORDAT mijn rekeningen worden gedeblokeerd.

Altijd tevreden klant bij ABN geweest, nooit problemen, en dan dit...

Innies

Nou, ben benieuwd. Het saldo was aangevuld, en werd me verteld dat de rekening gedeblokkeerd zou worden. Zijn net gister bankkosten afgeschreven van die 2 andere rekeningen ( paar euro ) en ze wou dus alsnog niet mijn rekeningen vrijgeven terwijl het hele traject draaide om de rekening met 200 euro debet. Gelukkig deblokkeerd ze nu dus wel de rekening die nu weer in het positief staat zodat ik de andere 2 ook positief kan brengen. Einde verhaal dus....hoop ik. Zal niet de eerste keer zijn dat ze zich niet aan het woord houd.

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour »

Innies schreef:
Zucht. Ik wou inloggen op i-bankieren. Pasjes zijn al geblokkeerd. Alle drie. Eerst volgende week en opeens nu al?
ABN en andere banken lezen mee! :twisted:

Gesloten