LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VF automobielen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
nuhely70
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 apr 2006 10:32

VF automobielen

Ongelezen bericht door nuhely70 »

Graag wil ik vragen of iemand ervaring heeft met autobedrijf VF automobielen
in De Lier!
Groetjes

Danny01
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2011 09:49

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door Danny01 »

Goedemorgen,

Ik heb zo ongeveer 3 maandjes geleden een leuke Ford bij deze meneer gekocht. En heb er geen slecht bericht over, de auto rijdt perfect en ik ben er blij mee. nieuwe bandjes eronder, alles goed nagekeken gewoon goede kwaliteit!

MAXIEM

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nuhely70

Als je meer dan 4000 euro te besteden hebt, dan zou ik geen zaken doen met een autohandelaar. Ik zou met dit budget zoeken bij een goed bekend staande dealer in de buurt en voor een japanner kiezen. Laat in elk geval de wagen vooraf keuren door de ANWB of de Dekra. Als de verkoper daar niet aan mee wil werken, dan moet je zeker niet kopen bij zo'n zaak.

Sukses, Maxiem.

Vonbas
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:59

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door Vonbas »

Ruim anderhalf jaar geleden heb ik hier een zeer compleet aankleede Mini cooper gekocht. Voor een prijs die ik niet veel tegenkwam in verhouding : bouwjaar,uiterlijk en km`s

Zeer tevreden over de service, en de manier van verkopen. En ik rijd de auto nog steeds met heel veel plezier en tot nu toe nog steeds zonder onderverwachte kosten.

Als ik in de toekomst weer een nieuwe auto koop, ga ik zeker als eerst bij deze dealer kijken.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door ciske »

Vonbas schreef:Ruim anderhalf jaar geleden heb ik hier een zeer compleet aankleede Mini cooper gekocht. Voor een prijs die ik niet veel tegenkwam in verhouding : bouwjaar,uiterlijk en km`s

Zeer tevreden over de service, en de manier van verkopen. En ik rijd de auto nog steeds met heel veel plezier en tot nu toe nog steeds zonder onderverwachte kosten.

Als ik in de toekomst weer een nieuwe auto koop, ga ik zeker als eerst bij deze dealer kijken.

Vreemd 2 positieve reacties van net nieuwe mensen, TS opletten daarmee.

Ik denk dat je op het antwoord van Maxiem af ken gaan.

cherokee
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door cherokee »

Zeg Maxiem, wat heb jij toch met die Japanners?
Zeker de laatste 5 jaar zit er weinig of geen kwaliteitsverschil tussen Japanners en andere merken. De tijd van de onverwoestbare Corollas en Starlets (mijn vrouw heeft er nog een) is allang voorbij.
Tegenwoordig kampen ook de Japanse merken met dezelfde problemen als alle andere, voornamelijk electronicaellende.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door ciske »

Tegenwoordig kampen ook de Japanse merken met dezelfde problemen als alle andere, voornamelijk electronicaellende.
valt wel mee, ik heb ook een Japans merk nooit iets mee.

MAXIEM

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

cherokee

De feiten spreken voor zich! Wel rij ik zelf geen Japanner meer, omdat dit volkje nog steeds op walvissen jaagt. :mrgreen:

Maxiem

Vonbas
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:59

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door Vonbas »

Vreemd 2 positieve reacties van net nieuwe mensen, TS opletten daarmee.
weinig vreemds aan, maargoed.
Ik google op de naam vf automobielen en zag dit forum. En mag daar toch mijn reactie plaatsen, lijkt mij... ?

En over de andere gebruikers, geen idee. Zit ook maanden tussen als ik het zo zie.

Dus erg vreemde reactie van je!

Kortom een tevreden klant van VF !

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: VF automobielen

Ongelezen bericht door ciske »

Vonbas schreef:
weinig vreemds aan, maargoed.
Ik google op de naam vf automobielen en zag dit forum. En mag daar toch mijn reactie plaatsen, lijkt mij... ?

En over de andere gebruikers, geen idee. Zit ook maanden tussen als ik het zo zie.

Dus erg vreemde reactie van je!

Kortom een tevreden klant van VF !
Toevallig dat je net aan het kijken was dan toch? :lol:

Gesloten