Vandaag benaderd door een zeer assertieve ED dame, die oude klanten aan het terug bellen is om ze weer binnen te krijgen.
Ontzettend ADHD verhaal en als ik vraag om een offerte zegt ze me dat ik een brief krijg dat ze van alles regelen en dat ik dan 12 dagen opzeg tijd heb dus dat ik dan nergens aan vast zit.
Verder nog gedoe over band opname en zo...ik wil gewoon een offerte.
Dan nog iets over de tarieven: Eerst biedt ze 0.58 voor gas aan + piek/dal tarieven voor E. Als ik meld dat ik een enkel tarief meter voor elektriciteit heb is gas ineens 0.60/m3?
Verder claimt ze een speciaal aanbod te doen met tarieven die niet op internet te vinden zijn en ook niet bij de prijsvergelijkers. De tarieven die ze noemt zijn echter 100% gelijk aan de standaard tarieven voor 12 maand vast op zowel hun eigen site als prizewize.nl
Ik vond het eigenlijk een zeer onprettig gesprek, het is in mijn ogen ook heel ongepast dat ze niet een aanbieding wil mailen maar dat ik alleen maar mondeling de mogelijkheid krijg om te bevestigen.
Heb ze maar verteld dat ze later mag terug bellen, spreek haar woensdag wel weer.
Toen ik er klant was verder geen klachten maar de campagne die ze nu hebben is onbeleefd, de klant wordt voorgelogen over de tarieven en het is gewoon slecht.
En E-on is daarbij nu goedkoper trouwens.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie direct belcampagne
-
energie:direct
- Contacteer:
Re: Energie direct belcampagne
Ten eerste ons excuus voor de situatie. Uit je verhaal begrijp ik dat je wel graag een offerte zou willen ontvangen om eens te kijken wat de prijzen nu zijn maar niet meteen ergens aan vast wil zitten. Dit is natuurlijk volkomen begrijpelijk en ook de normale gang van zaken! Stuur even je gegevens naar [email protected] en dan help ik je verder. Voor nu nog een fijn weekend! Groetjes^Rosalie energiedirect.nl
Re: Energie direct belcampagne
ED is voor geen meter goedkoper en ook niet te vertrouwen.