LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP VOOR TROS RADAR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Ik ben adviseur geweest en heb deze constructies helaas ook verkocht. Geloofde in het verhaal uiteindelijk heb ik nu ook een restschuld van € 55.000,00 dus waar praten we over.

Ik heb ze niet ik heb mijn man mee laten tekenen het ergste is, dat we nog provisie kregen ook over onze contracten.

Ik geloofde in het verhaal helaas.

Cees

gast_58

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door gast_58 »

je lijkt wel een nacht MERRIE.

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Dat was onze droom een paar paarden. Ons huis staat te koop en U heeft gelijk het is een nachtmerrie geworden. Heeft het tenminste toch nog wat met paarden te maken. :shock:

Groetjes,

Cees

gast_58

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door gast_58 »

Heel veel sterkte, staat uw naam al op de lijst van Rob Adank? Kwestie van plaatsnaam hierbij vermelden of mailtje met naam en minimaal plaatsnaam naar [email protected] en het komt helemaal in orde. :lol:
groeten
welterusten
Ilse
eh, sorry :oops:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Na zoveel kritiek op mij Croosjes dan even het volgende:

Op elke nieuw bericht reageer je wel om de naam van jou opgerichte stichting te promoten, om die reden doe je ook steeds (1 van de) topics stichting ….. opgericht naar bovenhalen.

En dan ga je mij verwijten dat ik reclame maak voor iets?

Waar zou ik reclame voor moeten maken??!

Ben géén medewerker van 1 van de bedrijven die hier dagelijks worden afgeschilderd als dubieus, maffio etc. etc., ben bij géén enkele stichting/ vereniging actief, misschien wel in heden maar tot op heden nog niet.

Verder ben ik alleen lid van SLV en dat al sinds mei 2002.

Dus voordat je kritiek gaat uitte kijk eerst eens naar jezelf; je lijkt wel een wandelend reclameblad voor je eigen stichting.

m.v.g. justice man 007

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Namen/ adressen van SpaarSelect medewerkers uitsluitend mailen naar

Rob Adank / Breda

email: [email protected]

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door croosjes »

007,ik praat namens de vereniging schadeloosstelling en dan lijkt het mij netjes als je dit dan laat weten.Er zijn hooggeleerde die die onderscheid niet kunnen maken,laatst nog in de regering naar voren gebracht door de media.Die onderscheid maak ik dus degelijk.
Maar mij vraag was waar gaat al die info naar toe die hier bekend worden?in de topic's van u?.En ga dan met vereniging PAYBACK om de tafel zitten,dit is een goede organisatie.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: OPROEP VOOR TROS RADAR

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Bedankt voor de tip heer Croosjes,

Ik zal er eens over nadenken!

(voorlopig blijft de info alleen te lezen voor Tros Radar)

Er is wel al 1 brief richting Stichting Leaseverlies gegaan, en wellicht zullen meer stichtingen/ verenigingen en andere personen wie het betreft geconfronteerd worden met de poll uitslagen, wellicht kan e.e.a. via Pay-back lopen maar daar heb ik het wel (intern) met ze over!

Daarbij merk ik op dat nu (ongeveer 2 weken) na het plaatsen van de meeste polls de stemmen aanzienlijk beginnen toe te nemen; dit is bijzonder positief te noemen; daar een poll waar 60 mensen aan deel hebben genomen meer waarde heeft dan waar maar 30 mensen aan deel hebben genomen, daarom vraag ik de mensen die nog niet gestemd hebben alsnog zo snel mogelijk zijn/ of haar opinie te geven betreffende het onderwerp/ vraag/ stelling.

Bij voorbaat dank,

m.v.g. justice man 007

Gesloten