LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onlineticketshop.nl ONBETROUWBAAR

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Arjan Stuurman

Onlineticketshop.nl ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door Arjan Stuurman »

Op 20 augustus 2010 heb ik 3 kaarten besteld voor de wedstrijd Barcelona – Real Mallorca, voor zondag 3 oktober. Ik was dat weekend in Barcelona. Er was mij verteld dat de kaarten op het allerlaatste moment beschikbaar zouden zijn en ze wilden een spaans afleveradres. Dat kon want ik zou dat weekend verblijven bij mijn dochter, die in Barcalona woont. Op vrijdag 1 oktober waren de kaarten nog niet afgeleverd. Na diverse telefonisch contacten met de helpdesk, nog meer mailtjes e.d. bleek mij dat de kaarten op vrijdag 1 oktober, rond 17.00 uur, waren aangeboden maar dat er niemand thuis was. Er is toen vervolgens GEEN notitie o.i.d. daarvan in de brievenbus gedaan waaruit bleek waar ik de kaarten konden halen. Vervolgens werd mij wel dood leuk medegedeeld dat de kaarten, nadat het niet gelukt was om de kaarten te bezorgen, in een depot gezet zouden worden??!! maar ik ze dan toch niet kon krijgen omdat ik ze dan pas de eerstvolgende werkdag (maandag dus, 1 DAG NA DE WEDSTRIJD) kon ophalen. Ik heb betaald voor aangetekend verzenden terwijl ik nimmer de kaarten in ontvangst heb kunnen nemen, zelfs niet of ik weet of de kaarten wel zijn aangeboden.
En dan heb ik het niet eens over de prijs want achteraf was die verschrikkelijk duur € 360 voor 3 kaarten terwijl de kaarten aan stadion gemiddeld € 60 per stuk kosten.
OF TE WEL GOOIT NOOIT IN ZEE MET HET BEDRIJF ONLINETICKETSHOP.NL

BartSBB

Re: Onlineticketshop.nl ONBETROUWBAAR

Ongelezen bericht door BartSBB »

Waarom kijk je dan niet ook eerst even op de site van Barcelona hoe duur de tickets normaal zijn? Dat prijzen buiten de reguliere verkooppunten duurder zijn is bekend en in mijn ogen ook legitiem, vraag en aanbod he..

Verder kun je denk ik niet meer doen dan een klacht indienen en hopen dat er nog iets van resultaat op komt..

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Arjan Stuurman

Hieronder een lijst met enkele officiële bureaus en een aantal officieuze bureaus.

1. Officieel en (mogelijk) wel betrouwbaar:

Ticketservice.nl
Top Ticket Line
Nationale Theater Kassa
AUB Uitburo
Livenation.nl
Ticketmaster.nl
Eventim.nl
Seetickets.nl

of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).

2. Officieus en (mogelijk) niet betrouwbaar (daar kun je dus beter NIET kopen):

Rang1tickets
Budgetticket.nl
Ticketpoint.nl
Ticket Unlimited
Tickets4u
Easytickets
Ticketonline
Ticket123
Onlineticketshop
Rang1tickets
Onlineticketshop.nl
Tickets Nederland BV
4alltickets.nl
Ticket4event.nl
Worldticketshop.nl
PePe Tickets

Maxiem.

cmerbis

Ongelezen bericht door cmerbis »

Onlineticketshop is inderdaad onbetrouwbaar! Ik had natuurlijk verder moeten kijken dan dat me neus lang was, maar toch erin getrapt! Die medewerkers daar weten zeker niet van welk geld hun salaris wordt betaald?! Van gestolen geld noem ik het! Stelletje naaiers zijn het.. Waarom kom ik er ook achter pas nadat ik die kaarten besteld heb -zucht-

Mensen koop je kaarten echt niet bij onlineticketshop! En kijk eerst op de officiele site van de artiest waar je heen gaat of een andere officiele site hoe duur die kaarten zijn en let op dat je bij een vertrouwde aanbieder koopt! Deze 'organisaties' moeten niet meer de kans krijgen om nog te kunnen bestaan!

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

cmerbis schreef:Onlineticketshop is inderdaad onbetrouwbaar! Ik had natuurlijk verder moeten kijken dan dat me neus lang was, maar toch erin getrapt! Die medewerkers daar weten zeker niet van welk geld hun salaris wordt betaald?! Van gestolen geld noem ik het! Stelletje naaiers zijn het.. Waarom kom ik er ook achter pas nadat ik die kaarten besteld heb -zucht-

Mensen koop je kaarten echt niet bij onlineticketshop! En kijk eerst op de officiele site van de artiest waar je heen gaat of een andere officiele site hoe duur die kaarten zijn en let op dat je bij een vertrouwde aanbieder koopt! Deze 'organisaties' moeten niet meer de kans krijgen om nog te kunnen bestaan!
De medewerkers weten heus wel waar ze werken, ze krijgen tenslotte de hele dag klachten. Gouden regel is, doe nooit zaken met ticketbureau's die doorverkopen. Vaak hebben ze de kaarten nog geeneens (sta je alsnog zonder kaarten en kan je lang op je geld wachten), betaal je veel te veel en kunnen je kaarten ongeldig verklaart worden. Koop alleen bij officiele verkooppunten, dat scheelt je heel veel problemen.

cmerbis

Ongelezen bericht door cmerbis »

Dat heb ik wel geleerd ja...

HenkCorte

Ongelezen bericht door HenkCorte »

Onbegrijpelijk dat na al deze, terechte, kritieken deze lui gewoon kunnen doorgaan. Ook wij hadden onlangs kaarten bij hun gekocht voor Soldaat van Oranje. 205 euro gekocht voor 2 kaarten inclusief bijkomende kosten. De mensen verderop hadden voor dezelfde, weliswaar officiële kaarten, nog geen 40 euro betaald.....
En wij waren niet de enigen die voor zo'n bedrag geflest waren op plaatsen helemaal achterin de zaal!! Er waren nog diverse anderen die hetzelfde was overkomen. Alle kaarten stonden op naam van een zekere heer Bosmans.
Jammer ook dat een organisatie die evenementen organiseert, zoals Soldaat van Oranje, partijen kaarten verkoopt aan 1 persoon of wederverkoper, lees woekeraar. Mijns inziens is zo'n organisator net zo schuldig daar ze dit soort praktijken toelaten.
Drie keer nadenken voor ik weer via het internet kaarten voor wat dan ook zal kopen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

HenkCorte schreef: Drie keer nadenken voor ik weer via het internet kaarten voor wat dan ook zal kopen.
Gewoon alleen via de officiele kanalen / website van het evenement - da`s het beste.

Gesloten