Zoals reeds eerder bericht is T-Mobile bezig om al haar oude klanten af te danken daar waar het kan. Nu ben ik nog een klant die niet vrijwillig gekozen heeft om bij T-Mobile terecht te komen.
In 2003 heeft T-Mobile het toenmalige Ben overgenomen. Hierbij zijn bestaande klanten overgenomen onder de oude voorwaarden. Nu in 2011 geeft T-Mobile aan dat men klanten om economische voorwaarden mag verwijderen uit het klantenbestand. Een overigens vriendelijke dame van T-Mobile vertelde mij dat er aan mij niets werd verdiend. En dat zij het contract eenzijdig mogen opzeggen. Als ik overigens niets doe dan word mijn huidige abonnement omgezet in een veel duurder abonnement en gaan mijn minuten buiten de bundel van 0.03 cent naar 0,15 cent.
T-mobile gaat hierbij voorbij aan de algemene voorwaarden van Ben uit 1999. Nu wil het feit dat ik helaas geen kopie meer heb van die algemene voorwaarden van Ben uit 1999.
Wie oh wie heeft er nog een set in zijn of haar bezit?
Alleen op deze wijze kan ik T-Mobile juridisch aanpakken op hun zeer klantonvriendelijke arrogante gedrag. Een kopie van die voorwaarden tonen in een T-Mobile shop is overigens voor mij voldoende volgens de vriendelijke dame. Dan kan namelijk mijn abonnement wel gewoon doorlopen.
Wie oh wie heeft deze voorwaarden nog?
Bij voorbaat dank
Eric
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kopie gezocht van algemene voorwaarden van de oude Ben 1999
Re: Kopie gezocht van algemene voorwaarden van de oude Ben 1999
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=107306
Wellicht heeft een van deze gebruikers er eentje.
Wellicht heeft een van deze gebruikers er eentje.
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat je wijnig kans maakt. Contracten veranderen nog al eens. Het enige wat je dan mag 'maar dat mocht je al' is per direct opstappen en op zoek gaan naar een betere aanbieding.
weer zo'n zeurpiet.. sorry hoor,pfff
Eens. Wat wil TS nou, na 10 jaar? Wat mij betreft inderdaad zeuren.mich24 schreef:weer zo'n zeurpiet.. sorry hoor,pfff