Ik heb op 8 november 2011 door een monteur van Ziggo alles in 1 aan laten sluiten.
Alles werkte telefoon,tv en internet. Die avond begon het al dat ik niet kon bellen of gebeld kon worden.Het zou natuurlijk kunnen omdat ik nummer overname had van kpn.
De volgende dag kreeg ik van kpn dat mijn nummer was overgegeven naar Ziggo.Ik heb toen de klantenservice van Ziggo gebeld die toen mijn modum van daaruit gereset hebben,wat ik overigens zelf thuis natuurlijk ook al gedaan had.
Dit heeft een week goed gegaan toen had ik weer geen telefoon.Terwijl ik die middag nog gewoon gebeld heb.
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Ziggo waar ik een antwoord op kreeg dat ze mij telefonisch niet konden bereiken.....Nee natuurlijk niet mijn telefoon doet het niet......
Ik moest zelf maar contact op nemen met Ziggo.Dit heb ik gedaan en er zou een melding van gemaakt worden en ik zou doorverbonden worden naar een andere afdeling dit was om 21:13 terwijl de klantenservice tot 22:00 te bereiken is.
Je raadt het al....ik werd niet doorverbonden maar ik kreeg een bandje te horen dat de klantenservice gesloten is....
Ik had de klachten hier op de site al gelezen maar je denkt ach het valt wel mee,maar ik denk dat ik gewoon maar terug ga naar kpn wel duurder maar jaren geen problemen mee gehad.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo alles in 1
Re: ziggo alles in 1
Heb je nog wel TV en Internet ?
Re: ziggo alles in 1
ja internet en tv doet het gewoon.Ik heb er ook een ander telefoontoestel aan gehad en die deed het ook niet.Het ligt echt aan Ziggo.
Maar ik heb gisterenavond een boze mail gestuurd en nu is het weer in orde voor zolang het duurt.
Maar ik heb gisterenavond een boze mail gestuurd en nu is het weer in orde voor zolang het duurt.