Geeft niet, het kwam een beetje rottig mijn strot uit, ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik probeerde te benadrukken dat ik een beetje verbaasd was dat je zo'n reactie gaf.Emmy75 schreef:Oeps, sorry zal het niet meer doen.
Het is inderdaad ook heel belangrijk zich prettig te voelen en ik zou ook zeker niet willen beweren dat dat niet zo zou zijn.
Ik waardeer het ten zeerste als mensen zo begaan zijn met anderen, ook ik weet dat je gewoon op moet passen met bepaalde dingen, dus het feit dat je het van de BMI aanhaalde is helemaal niet erg, maar dat neemt niet weg dat ik een beetje verrast mag zijn van dergelijke opmerkingen.
Waarom denk je dat ik een paar kilo af zou willen vallen, Emmy75? Precies dan behoef ik niet bang te zijn als ik iets lekkers tot mij neem, ik eventueel te zwaar word.
97 kg. valt nog welmee, als ik dit gewicht zou hebben door teveel vet en andere calorie makende voedsel dan zou ik tegen mijzelf zeggen, ho minderen, maar mijn overgewicht heeft naar mijn inziens te maken met stress.
Dat moet haast wel, want hoe komt het dat als ik in een prettige omgeving kom, ik afval en zodra ik weer terug in de plaats waar mijn woning staat, ben, weer aankom.? Daarom had ik gehoopt dat die Remonyl een succes was geweest.
Met extreem dieëten moet men uitkijken, af willen vallen is goed, maar je zelf uithongeren is ook weer niet goed, want met al die dieët middelen wat je in de Supermarkt kan krijgen en bij de plaatselijke Drogist loop je toch ook de kans dat je ziek word en dat is niet de bedoeling.
Ik denk en misschien denk ik dat verkeerd, ik praat nu even niet over mijzelf maar in het algemeen, als je verantwoord af wilt vallen, kan men dit beter onder begeleiding doen dan zelf aan de slag gaan.
Groetjes