LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Frederiek38
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:31

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Frederiek38 »

Ook ik heb kaarten via protickets besteld. De voorstelling was uitverkocht en ik zou mijn geld terug krijgen, binnen 3 weken...... Die zijn inmiddels al 1 maand verstreken. Heb nu 2 x een telefoongesprek gehad en 2 x een mail gestuurd. Ik geef ze de voordeel van de twijfel.

opgelicht1254
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 sep 2011 23:17

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door opgelicht1254 »

oke mischien heb je gelijk over het maken van excuses,ik bedoel eigenlijk ook het intrekken vd aanklacht maar als ik zo de berichten lees is het idd niet zo een jofele site en zijn er meer gedupeerde
maar hou moed ik heb ook me geld terug gekregen al zijn er slapeloze nachten aan vooraf gegaan,maar ergens klopt er iets niet

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VioletPrue »

seconds-out schreef:
VioletPrue schreef: Feit blijft dat u bij een niet officiële aanbieder kaartjes koopt en vervolgens, als zij niet de service kunnen leveren die een officieel verkooppunt wel levert, het bedrijf van oplichting beschuldigt.
Niet netjes en toch echt uw eigen probleem.
Zou het dan WEL oplichting zijn geweest als choogstad zijn kaartjes bij een officieel verkooppunt had gekocht? :!: (zelfde scenario)
Bij de officiële aanbieder is rang 1 ook echt rang 1.
Wat in de algemene voorwaarden van Protickets over 1e rangs kaarten staat weet ik niet.
Een officieel verkooppunt rekent een vooraf afgesproken, 'redelijke' prijs.
Dus ja, als het officiële verkooppunt hetzelfde zou leveren als Protickets, zou ik het inderdaad oplichting willen noemen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VioletPrue »

seconds-out schreef:Dus als een bedrijf onbetrouwbaar is, is het GEEN oplichting als je de verkeerde kaartjes krijgt? (absolute vereiste om te googlen op recensies anders kan je zelfs DAT niet weten)
Vreemde redenatie.
Volgens mij is oplichting oplichting. Punt.
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg dat als je via een onofficieel verkooppunt kaarten bestelt, je niet dezelde service kan verwachten als van een officieel verkooppunt.
Dat je niet moet huilen dat je dezelfde service verwacht, terwijl je van te voren misschien best kunt weten dat die service niet geboden kan worden.
En dat je dan niet van oplichting moet spreken.
Nogmaals, ik weet niet wat Protickets onder 'rang 1' verstaat, maar ik weet van andere niet officiële verkooppunten, dat zij die term wel héél los interpreteren.
Als je dan de AV niet leest waar dat (misschien) in uitgelegd staat, maar je verwachtingen (die je gewend bent van het officiële verkooppunt) projecteert op Protickets, ben je niet opgelicht, maar heb je verkeerde verwachtingen.
Snap je nu het verschil?

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VioletPrue »

seconds-out schreef:
VioletPrue schreef: Dus ja, als het officiële verkooppunt hetzelfde zou leveren als Protickets, zou ik het inderdaad oplichting willen noemen.
Zeg je dus wel.
Dat de service bij niet officiele verkooppunten minder is doet niet terzake.

Eigenlijk zeg je dus, als je toch het risico wilt lopen om bij niet officiele verkooppunten je kaartjes te kopen, kan je ook verwachten dat je niet de juiste kaartjes krijgt, dus is het GEEN oplichting..

Dat klopt volgens mij niet...als je dus kan vermoeden dat iemand crimineel is en hij berooft je dan is dat geen beroving?
Komt nog eens bij dat TS waarschijnlijk niet wist dat Protickets niet helemaal lekker bezig is, dus eigenlijk kan je hem dat niet verwijten.

Want het kan toch niet zo zijn dat je niet opgelicht bent omdat je verzuimd hebt om te googlen naar recensies?
Het begint er danig op te lijken dat je toe bent aan slaap, want je kunt niet meer zo goed begrijpend lezen.
Ik probeer al drie posts lang uit te leggen wat ik bedoel, maar je wilt het geloof ik niet snappen.
Dus komt 'ie speciaal voor jou:
Je hebt helemaal gelijk.
Protickets zijn honden van de laagste soort en moeten zich helemaal kapotschamen.
Mensen als choogstad treft geen enkele blaam.
Zij hebben alle recht om, als zij denken in zee te gaan met een officieel verkooppunt, dezelfde verwachtingen te hebben als wanneer zij bij het échte officiele verkooppunt kaarten bestellen en als dit fout blijkt, om van oplichting te spreken.
Want zij kunnen immers op geen enkele normale manier achterhalen wie de officiële kaartverkoper is!
Want laten we eerlijk zijn, artiesten zetten tegenwoordig niet eens netjes op hun (officiële!!!) website wie de officiële kaartverkoper is, al dan niet met link!
En ja, als je dan niet de service krijgt die je verwacht en denkt te gaan krijgen, dan is dat pure, schandalige oplichting.

Zo beter?
Welterusten!

Frederiek38
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:31

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Frederiek38 »

Protickets schreef:Geachte heer/mevrouw,
Met alle respect, waarom voelt u zich opgelicht? U kreeg direct een medewerker aan de telefoon en u krijgt uw geld terug. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er op onze website tickets staan die niet beschikbaar zijn. Maar op elke website kan een dergelijke fout voorkomen. Protickets is een jong bedrijf dat hard aan de weg timmert om een goede, betrouwbare ticketservice te zijn. Fouten worden zo spoedig mogelijk hersteld. Dus nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Protickets.nl

Geachte heer, mevrouw van Protickets

Ook ik wacht al 58 dagen (= 8 weken en 2 dagen) op mijn geld, omdat de voorstelling uitverkocht was. Ik heb hier meerdere malen mail (2x) en telefonisch (3x) contact over gehad.
U mag aangeven een jong en betrouwbaar bedrijf te zijn, maar laat dit dan zien door actie te ondernemen, de klachten serieus te nemen en deze ook snel op te lossen. U heeft nog steeds de kans om het geld over te maken via internetbankieren.

Graag wil ik mensen er op attenderen dat de prijs voor de tickets veel hoger zijn dan de officiele verkoop punten. ( Ik was voor 2 kaartjes 30 euro EXTRA kwijt + 12.50 euro reserveringskosten)

[niet gefundeerde bewering verwijderd door moderator]

Op een forum van tros radar over webwinkels komt protickets samen met een tiental andere ticket bedrijven er ook niet goed van af.

Maar u krijgt nog steeds het voordeel van de twijfel en ik hoop spoedig de betaling op mijn bankrekening tegemoet te zien.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 feb 2012 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

maurice013
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2010 18:10

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door maurice013 »

Wij zijn helaas ook in zee gegaan met protickets.
Vandaag (29-11-2011) zouden wij naar André van Duin gaan in het Luxor theater.
Na het zoveelste telefoon gesprek met Protickets gaven ze uiteindelijk aan dat ze de kaarten niet konden leveren!!!!
KOOP DUS NOOIT WAT BIJ PROTICKETS!!!

Protickets
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:05

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Protickets »

Beste Frederiek38,

Mag ik uw ordernummer? Dan ga ik voor u kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
Protickets.nl

Eddie68
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2011 20:50

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Eddie68 »

Ik wil niet voorbarig zijn, maar heb tickets besteld voor A. van Duin voor aanstaande maandag. Vandaag gebeld en kreeg te horen dat de kans groot was we geen kaarten zouden krijgen omdat deze zoek zouden zijn. Ik kreeg daar een vreemd gevoel bij en ben op dit forum terecht gekomen en ben daarna kwaad en teleurgesteld geworden over wat ik lees. Hoe gaat dit aflopen? Kaarten of geld terug of .........

Frederiek38
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:31

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Frederiek38 »

Natuurlijk
Ordernummer 00000558
Boekdatum bank 30-09-2011
Bedrag € 110.50

Na 4 x Telefonisch, 3 x mail en 1 x via het forum, moet het toch een keer lukken om de gegevens te kunnen checken en mij het geld over te maken??!! Ik wacht inmiddels al 66 dagen (= 9 1/2 week) op mijn geld.
Laatst gewijzigd door Frederiek38 op 05 dec 2011 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Frederiek38
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:31

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Frederiek38 »

Protickets schreef:Beste Frederiek38,

Mag ik uw ordernummer? Dan ga ik voor u kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
Protickets.nl
Natuurlijk
Ordernummer 00000558
Boekdatum bank 30-09-2011
Bedrag € 110.50

Na 4 x Telefonisch, 3 x mail en 1 x via het forum, moet het toch een keer lukken om de gegevens te kunnen checken en mij het geld over te maken??!! Ik wacht inmiddels al 66 dagen (= 9 1/2 week) op mijn geld.

Protickets
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:05

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Protickets »

Beste Frederiek38,

Bedankt voor de informatie. Ik heb het voor u uitgezocht.

Protickets heeft de payment provider gewijzigd in de tijd dat u wachtte op uw refund. Omdat we nog maar net draaien gaf dat administratieve problemen. Kortom, opstartproblemen.
Dat is de reden dat het zo lang heeft geduurd en dat betreuren we ten zeerste.

Onze excuses voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Het geld is deze week teruggestort op uw rekening.

Met vriendelijke groet,
Protickets.nl

Frederiek38
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:31

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Frederiek38 »

Protickets schreef:Beste Frederiek38,

Bedankt voor de informatie. Ik heb het voor u uitgezocht.

Protickets heeft de payment provider gewijzigd in de tijd dat u wachtte op uw refund. Omdat we nog maar net draaien gaf dat administratieve problemen. Kortom, opstartproblemen.
Dat is de reden dat het zo lang heeft geduurd en dat betreuren we ten zeerste.

Onze excuses voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Het geld is deze week teruggestort op uw rekening.

Met vriendelijke groet,
Protickets.nl
Beste Protickets,

Ik heb inmiddels het geld teruggestort gekregen op mijn bankrekening.

Dank daarvoor.

jackee
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2011 19:32

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door jackee »

Ik heb kaartjes gekocht voor Coldplay, voor volgende week zaterdag bij Protickets. Maar heb nog steeds de kaartjes niet binnen. Ze zeggen wel heel mooi;

Bezorging:
Uw kaarten worden zo spoeding mogelijk na ontvangst van uw betaling verzonden. Bij uitzondering zult u de kaarten 1 week voor aanvang van het evenement ontvangen.

Maar dat is dus mooi morgen maar heb een voorgevoel dat ik hem niet op tijd ga krijgen. Heb al een hele tijd geleden gemaild om te vragen wanneer ik ze kan verwachten, maar kreeg geen reactie. Heb nu twee mails verstuurd over of ik ze überhaupt ga krijgen. En ga ze maandag helemaal plat bellen.

Dit doe ik dus nooit meer.

jackee
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2011 19:32

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door jackee »

Protickets schreef:Beste Frederiek38,

Mag ik uw ordernummer? Dan ga ik voor u kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
Protickets.nl

Misschien kun je het ook voor mij uitzoeken. Mijn ordernummer is 00000307

Lindsey91
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2011 21:57

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Lindsey91 »

Hetgeen wat hier stond is niet meer van toepassing, het is allemaal opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.
Laatst gewijzigd door Lindsey91 op 16 dec 2011 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Maudd
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2011 11:21

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Maudd »

Ook ik heb kaartjes gekocht bij Protickets. Een officiële website waar veel mensen enthousiast over zijn (weinig negatieve verhalen op internet), maar waar nu blijkt dat ze eerst kaartjes verkopen, zonder dat ze die zelf gekocht hebben.

In september kaartjes bij hen gekocht voor een concert in november. Toen ik de tickets twee dagen voor het concert nog niet had, heb ik gebeld en kreeg de melding dat het ze niet gelukt was om kaartjes voor dit concert te regelen. Ik zou mijn geld binnen 4 weken teruggestort krijgen. Al 10 mailtjes gestuurd en vaak gebeld (vaag 06 nummer die zelden wordt opgenomen), maar tot op heden geen reactie en geen geld teruggekregen.

Tijd voor aangifte bij politie, weetwaarjekoopt.nl, etc.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Maudd schreef:Ook ik heb kaartjes gekocht bij Protickets. Een officiële website waar veel mensen enthousiast over zijn (weinig negatieve verhalen op internet), maar waar nu blijkt dat ze eerst kaartjes verkopen, zonder dat ze die zelf gekocht hebben.
FOUT!!
Protickets is geen officieel verkooppunt van concertkaartjes!
Als mensen nou vóór ze als een gek een kaartje kopen eerst eens op de site van de band/artiest kijken, dan kunnen ze daar 99 van de 100 keer informatie vinden over waar de kaartjes worden verkocht.

kramerjob
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2011 12:45

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door kramerjob »

Ik ben helaas ook in de fakesite getrapt!!
heb kaartjes gekocht voor andere van duijn, maar niets
Ze nemen nu geen contact meer met je op en de telefoon staat meer uit dan aan. Ik ga aangifte doen en dan kijken wat ik kan doen tegen die gasten!!

mheijnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2011 07:26

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door mheijnen »

Beste mensen,

Ze kunnen wel aangeven een startende onderneming te zijn. En dan ook nog het lef hebben om een kerst wens te sturen. Verder geen contact met hun te krijgen. Natuurlijk heeft iedereen gelijk koop je kaarten bij officieele punten. Maar ook al worden ze via een doorverkoop aangeboden, zul je toch je verplichtingen na moeten komen. Ook ik heb via protickets kaartjes gekocht voor Andre van Duin. Kaarten zijn besteld en betaald op 2-10-2011. Tot op heden nog niets vernomen. Herhaaldelijk gemaild en gebeld geen resultaat. Beste protickets neem je verantwoording en betaal het geld terug als je niet kunt leveren. Ook ik ben anders genoodzaakt aangifte te doen.

Mijn order nummer is 00000671.

Gesloten