LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PUK2 code VODAFONE
PUK2 code VODAFONE
Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd bij Vodafone en heb op mijn nieuwe NOKIA de verkeerde PIN2-code ingetoetst, nu heb ik een PUK2-code nodig om het zaakje te "resetten". In principe zou dat de SIMkaart verstrekker moeten doen, echter Vodafone weigert om de PUK2code te verstrekken en verwijst mij naar de fabrikant van de GSM, NOKIA, die me weer terugverwijst naar Vodafone, die mij op haar beurt weer terugverwijst naar NOKIA. Hoe zit dat nu eigenlijk?? Hebben meer mensen hier ervaring mee en wie moet nu uiteindelijk de PUK2-code verstrekken??
Re: PUK2 code VODAFONE
Heb jij de pukcode niet ? vreemd Vodafone levert hen zo uit zie hun website
pukcode wordt meegelevrd bij het toestel.
Bij de SIM bedoel je.pukcode wordt meegelevrd bij het toestel.
De pukcode is iets compleet anders als de puk2code.
Met de puk2code is het namelijk mogelijk om bepaalde netwerkinstellingen e.d. te wijzigen. Veel providers verstrekken de puk2code niet. Vodafone is daar dus 1 van. Je kan hoog of laag springen maar waarschijnlijk kan je fluiten naar je puk2code.
Kan je niet je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
Met de puk2code is het namelijk mogelijk om bepaalde netwerkinstellingen e.d. te wijzigen. Veel providers verstrekken de puk2code niet. Vodafone is daar dus 1 van. Je kan hoog of laag springen maar waarschijnlijk kan je fluiten naar je puk2code.
Kan je niet je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
In deze link lees je het antwoord van Vodafone webrelations. Als PIN2 is geblokkeerd moet je een nieuwe sim regelen in de winkel.