Ik zit met een vraagje en hoop dat mijn vraag hier goed staat...
Ik zal het even kort uit proberen te leggen.
Op 1 juli hebben wij een huis gekocht...hiervan krijgen we de sleutel in december...nu kregen wij half oktober bericht dat er een lekkage was geweest en dat de vloer vervangen moest worden ....nou geen probleem natuurlijk wij mochten een nieuwe vloer uit gaan zoeken. Dezelfde dag hebben we dat ook gedaan. Maar 2 weken terug werd de huiseigenaar gebeld door de parket boer dat de vloer pas op 9 dec geplaatst kon worden aangezien wij die datum gaan verhuizen heb ik aangegeven dat ik echt voor de overdracht de vloer in orde wil hebben. Toen de huiseigenaar dat ging doorgeven werd er heel moeilijk gedaan en zou de parketman zijn"best gaan doen, maar het kwam wel goed".... Tot op heden nog niets van de huiseigenaar gehoord dus ik verwacht dat hij ook nog niets heeft vernomen van de parket meneer. Dus bij mij begint het nu een beetje te stressen want ik weet niet zeker dat de vloer er in zit als wij gaan verhuizen.
Wat kunnen we nu het beste doen...hebben wij recht op die vloer tijdens de overdracht...opzich zijn de huiseigenaren hele lieve mensen dus ik wil hun niet in de problemen brengen maar die vloer moet er eigenlijk toch wel in voor mijn verhuizing.....
Alvast bedankt voor het lezen en mogelijke adviezen....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oplevering huis over 1 1/2 week maar nog geen vloer
-
Re: Oplevering huis over 1 1/2 week maar nog geen vloer
Ik vrees dat het zeker niet zal zijn.Dus bij mij begint het nu een beetje te stressen want ik weet niet zeker dat de vloer er in zit als wij gaan verhuizen.
Neem zelf asap contact op met de parketleverancier en kijk wat je nog gedaan krijgt
idd,misschien zelf contact opnemen, en of de huisbaas er druk achter laten zetten.
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuurlijk is het voor de vorige eigenaar overmacht. Alleen vind ik wel raar dat de parketboer nu al zo'n 8 weken gewoon nog niets gedaan heeft...Pindakaaspotje schreef:Je kan je afvragen of het geen gevalletje overmacht is. Voor de rest is het natuurlijk niet duidelijkw at je "rechten" zouden zijn, en al helemaal neit hoe je die zou willen afdwingen.
Btw.. vreemd dat je een huis koopt met vloer, vaak is dat toch iets wat niet direct meegenomen. (aangezien jullie de vloer nu uit mogen zoeken) lijkt dat het nieuw/verbouw is?
Het is gewoon bestaande bouw, de mensen wilde er pas in december uit vandaar dat er een aantal maanden tussen zit...aangezien de schade is ontstaan tijdens de periode dat zij er in wonen valt het onder hun verzekering...