en inderdaad Duran Duran zelf aanschrijven....
Als je een adres voor mij hebt dan wil ik best namens ons allen een goed woordje doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
+1hammie_1 schreef:Beste gedupeerden van het Duran Duran concert,
is het misschien een idee om met zn allen een zaak te starten tegen See Tickets.
De wet zegt namelijk dat de verkopende partij de dienst moet leveren of moet restitueren als zij die dienst niet kunnen leveren.Wij hebben de tickets gekocht van See Tickets en niet van The Hague jazz,dus is See Tickets verantwoordelijk.Het is wel erg makkelijk om de verantwoordelijkheid af te schuiven.
@hammie_1 en @Kate1969 : super idee. Lijkt me erg leuk om de rekening te vereffenen met een etentje in Miles te Delft, kunnen we ons verdriet tenminste wegdrinken.hammie_1 schreef:Ik wil het hier niet bij laten zitten en weet dat wij vis see tickets ons geld moeten terugkrijgen algemene voorwaarden of niet,de wet is duidelijk over de bescherming van consumenten.We kunnen met meerder mensen makkelijk een advocaat inschakelen of als jullie dat leuker vinden met een grote groep in het restaurant van die oplichter gaan eten en betalen met duran tickets.Voor [email protected]
Tot gauw,medegedupeerden