LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Service Webshop Adventure Fietsen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
waarderpolder1

Slechte Service Webshop Adventure Fietsen

Ongelezen bericht door waarderpolder1 »

Na drie jaar had ik voor mijn fiets met elektrische ondersteuning een nieuwe accu nodig. Deze accu gekocht bij de Webshop Adventure Fietsen.
Deze Webshop had vijf sterren gekregen van de consumentenbond.
Op 3 november is de accu geleverd.
De accu was gelijk al niet in orde.
Op 4 november contact opgenomen met de Webshop en gemeld dat de nieuwe accu niet orde is en dat er een oplossing gevonden moet worden.
Van de Webshop geen reactie.
Op 21 november weer contact opgenomen. Tot op heden weer geen reactie.
De accu kostte mij E 351,50 en ik heb er niets aan.
Vijf sterren van de consumentenbond -- één ster is nog teveel.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met deze Webshop?

gugten24

Re: Slechte Service Webshop Adventure Fietsen

Ongelezen bericht door gugten24 »

Hallo,
Ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is. Ik heb op 6 januari 2012 ook een nieuwe batterij bij Adventure fietsen gekocht voor € 269,00. Maar na wat e-mailtjes en telefoniche kontakt heb ik de batterij terug gestuurd. Na 20 km fietsen hield de batterij er mee op. Na een week kreeg ik zonder verder schrijven een andere batterij toegestuurd. Omdat het toen slecht weer is geworden ben ik deze batterij nu pas aan het uittesten, maar tot nu toe kan ik er niet meer kilometers mee rijden dan mijn oude batterij van 4 jaar oud. Met deze batterij heb ik inmiddels ruim 9000 km gefietst. Omdat mijn fiets nog goed is, er is wel al het nodige aan gerepareerd, ben ik tevreden met mijn fiets.
Maar ik vraag mij af of ik misschien een batterij heb gekregen van 4 jaar oud.
Van een accufabriek kreeg ik aangeboden, voor € 235,00, om nieuwe accu's te plaatsen in mijn oude behuizing. Achteraf had ik dat beter kunnen doen.
Maar ik ben benieuwd hoe het bij u is afgelopen want ik ben nog lang niet tevreden.

Gesloten