Agro :alleen op uitnodiging van de webcare worden klachten behandeld,, Agro dit is onjuist uit ervaring weet ik wel beter, ik heb geen nieuwe nickname Henri-Har,niets spannends aan jed junt er zo koffie mee drinkenagro schreef:Henri dat heeft geen enkele zin, alleen op uitnodiging van de webcare worden klachten behandeld, je hebt dan wel een nieuwe nickname, maar de onzin welke je wauwelt is nog precies dezelfde.Har06 schreef:Carien88 schreef:Ik heb een normale wandcontactdoos.
We hebben geen sneeuwbeeld met de splitter er tussen maar slecht beeld, blokjes springend beeld en het geluid klopt niet.
We hebben nu de internetkabel vanuit het modem op de laptop aangesloten en dan via de laptop de modem opnieuw ingesteld maar dit had ook geen baad.
Ik heb nog steeds geen wifi en telefoon!
mail eens naar [email protected] succes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Helemaal klaar met UPC !
Re: Helemaal klaar met UPC !
Re: Helemaal klaar met UPC !
Henri zwamt zoals gewoonlijk weer uit zijn nekAgro :alleen op uitnodiging van de webcare worden klachten behandeld,, Agro dit is onjuist
Dit antwoord aan mij heeft een maand geduurd.Geachte heer ......
U heeft enige tijd geleden onderstaande e-mail naar dit adres gestuurd. Omdat het adres [email protected] niet wordt gebruikt voor regulier klantcontact hebben wij tot op heden niet kunnen reageren op uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij de status van uw vraag gecontroleerd. Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice en volgens onze gegevens is de kwestie opgelost.
-
- verified
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34
Re: Helemaal klaar met UPC !
@Carien88,
Vervelend dat het zo gelopen is.
Kun je een email sturen naar [email protected] met daarin je postcode en huisnummer? Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?
Ik hoor graag van je.
Vervelend dat het zo gelopen is.
Kun je een email sturen naar [email protected] met daarin je postcode en huisnummer? Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?
Ik hoor graag van je.
Re: Helemaal klaar met UPC !
Zij horen ook graag binnen enkele werkdagen van UPCUPC Webcare schreef:@Carien88,
Vervelend dat het zo gelopen is.
Kun je een email sturen naar [email protected] met daarin je postcode en huisnummer? Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?
Ik hoor graag van je.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Helemaal klaar met UPC !
blijkbaar is het probleem nog niet opgelost, het zou gister verholpen moeten zijn maar er wordt hier nog geen uitsluitsel gegeven.
ben bang dat er een zogenaamde lijnmeting is aangevraagd door de home monteur.
wat mijn vermoedens dus zou bevestigen.
ben bang dat er een zogenaamde lijnmeting is aangevraagd door de home monteur.
wat mijn vermoedens dus zou bevestigen.
Re: Helemaal klaar met UPC !
renegade66 schreef:blijkbaar is het probleem nog niet opgelost, het zou gister verholpen moeten zijn maar er wordt hier nog geen uitsluitsel gegeven.
ben bang dat er een zogenaamde lijnmeting is aangevraagd door de home monteur.
wat mijn vermoedens dus zou bevestigen.
Bovenstaande kan kloppen, begin vorig jaar hetzelfde probleem gehad, na verschillende invasie,s van Guidion stuurde UPC een buiten monteur die de kabel doormat naar hun buitenkast en daarna alle aansluitingen reviseerde. Probleem was opgelost na plm 1,5 maand via webcare ingreep
Re: Helemaal klaar met UPC !
Nadat de monteur eerst te vroeg voor de deur stond om kwart over 4 terwijl we tussen 5 en 10 thuis moesten zijn is alles gelukkig goed gekomen.
De monteur heeft gewacht tot 5 uur.
Het lag aan de wandcontactdoos die verouderd was en daardoor niet de juiste frequenties door gaf.
Dit is een hele geruststelling nu kunnen we eindelijk weer vanuit huis werken!
De monteur heeft gewacht tot 5 uur.
Het lag aan de wandcontactdoos die verouderd was en daardoor niet de juiste frequenties door gaf.
Dit is een hele geruststelling nu kunnen we eindelijk weer vanuit huis werken!
Re: Helemaal klaar met UPC !
Ik ben bang dat ik iets te vroeg heb gejuicht!
Als ik boven ben op de eerste verdieping heb ik geen internet meer, volgens mij zou dat er wel moeten zijn met wifi???
Als ik boven ben op de eerste verdieping heb ik geen internet meer, volgens mij zou dat er wel moeten zijn met wifi???
Re: Helemaal klaar met UPC !
router instellen op de pc, heb je niet met de monteur alle functies van de telefoons, tv,s en pc,s gecontroleerd in het gehele huis ?Carien88 schreef:Ik ben bang dat ik iets te vroeg heb gejuicht!
Als ik boven ben op de eerste verdieping heb ik geen internet meer, volgens mij zou dat er wel moeten zijn met wifi???
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Helemaal klaar met UPC !
Carien88 schreef:Ik ben bang dat ik iets te vroeg heb gejuicht!
Als ik boven ben op de eerste verdieping heb ik geen internet meer, volgens mij zou dat er wel moeten zijn met wifi???
Kijk ff of je nog wel bent verbonden, wellicht is een en ander gereset door de komst en het werk van de monteur en moet je ff opnieuw instellen.
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Helemaal klaar met UPC !
Har06 schreef:heb je niet met de monteur alle functies van de telefoons, tv,s en pc,s gecontroleerd in het gehele huis ?
Monteur kijkt normaliter niet ALLE pc's na bij een klant. Alleen 1 en als deze werkt klaar. Je bent veelal zelf verantwoordelijk voor de rest wifi of bedraad.
Er wordt niet gesproken over telefon / tv, zal het wel goed doen, anders was vast vermeld.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Helemaal klaar met UPC !
har /henri denkt het allemaal zo goed te weten.
klopt helemaal teun, het enige wat een monteur hoeft te doen is kijken of het modem online is en het beeld van de eerste tv.
meer niet. de rest is werk voor de klant.
monteur kan het wel doen maar dat kost je geld.
wat natuurlijk volkomen logisch is.
klopt helemaal teun, het enige wat een monteur hoeft te doen is kijken of het modem online is en het beeld van de eerste tv.
meer niet. de rest is werk voor de klant.
monteur kan het wel doen maar dat kost je geld.
wat natuurlijk volkomen logisch is.
Re: Helemaal klaar met UPC !
Renegade jij als monteur werkzaam/in opdracht voor UPC weet toch beter,als een service denkende monteur kan men een vlugge controle van de aan de kabel gelinieerde apparaten doen,hoeft niets te kosten behoudens wat serveice gerichtheid en als loon een tevreden klant.renegade66 schreef:har /henri denkt het allemaal zo goed te weten.
klopt helemaal teun, het enige wat een monteur hoeft te doen is kijken of het modem online is en het beeld van de eerste tv.
meer niet. de rest is werk voor de klant.
monteur kan het wel doen maar dat kost je geld.
wat natuurlijk volkomen logisch is.
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Helemaal klaar met UPC !
Har06 schreef:Renegade jij als monteur werkzaam/in opdracht voor UPC weet toch beter,als een service denkende monteur kan men een vlugge controle van de aan de kabel gelinieerde apparaten doen,hoeft niets te kosten behoudens wat serveice gerichtheid en als loon een tevreden klant.
Ligt niet aan de monteur maar aan de bazen / organisatie boven deze. Monteur moet ook zn uren verantwoorden.
Wil je dat het wordt opgelost ? Betalen....tres simple zoals Henri zou zeggen
Ps:
Vlugge controles bestaan niet, je komt altijd wel wat meer tegen en ook al zou een monteur toch een controle uitvoeren dan wordt ook verwacht dat deze eventuele zaken - eventjes - oplost en komt bij een volgende klant te laat welke weer gaat lopen zeikzeuren dat de monteur niet optijd is gekomen.
Ik ben zelf handig genoeg om een en ander vanaf de meterkast te controleren, daarvoor houdt het op. Maar zoveel anderen zijn dat niet.
Re: Helemaal klaar met UPC !
Teunbosseman schreef:Har06 schreef:Renegade jij als monteur werkzaam/in opdracht voor UPC weet toch beter,als een service denkende monteur kan men een vlugge controle van de aan de kabel gelinieerde apparaten doen,hoeft niets te kosten behoudens wat serveice gerichtheid en als loon een tevreden klant.
Ligt niet aan de monteur maar aan de bazen / organisatie boven deze. Monteur moet ook zn uren verantwoorden.
Wil je dat het wordt opgelost ? Betalen....tres simple zoals Henri zou zeggen
Ps:
Vlugge controles bestaan niet, je komt altijd wel wat meer tegen en ook al zou een monteur toch een controle uitvoeren dan wordt ook verwacht dat deze eventuele zaken - eventjes - oplost en komt bij een volgende klant te laat welke weer gaat lopen zeikzeuren dat de monteur niet optijd is gekomen.
Ik ben zelf handig genoeg om een en ander vanaf de meterkast te controleren, daarvoor houdt het op. Maar zoveel anderen zijn dat niet.[/quote]
Ik nogal wat collega,s van Renegade oa van Guidion over de vloer gehad,de ene maakt er zich met de franse slag vanaf om z,n prive klussen te gaan doen,de andere neemt de moeite om een check op andere apparaten te doen, hoe simpel kan service toch zijn tres simplement
Re: Helemaal klaar met UPC !
Even terugkomend op een eerdere opmerking :
Op de moderne digitale (platte) TV's zul je ook geen sneeuw meer zien maar "blokken" wat meestal een indicatie is voor een te laag signaalniveau.We hebben geen sneeuwbeeld met de splitter er tussen maar slecht beeld, blokjes springend beeld en het geluid
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Helemaal klaar met UPC !
Har06 schreef:Ik nogal wat collega,s van Renegade oa van Guidion over de vloer gehad,de ene maakt er zich met de franse slag vanaf om z,n prive klussen te gaan doen,de andere neemt de moeite om een check op andere apparaten te doen, hoe simpel kan service toch zijn tres simplement
Ik kan niet over een andere situaties praten alleen waar ik bekend mee bent, dan wel zelf danwel eigen omgeving maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een monteur met de franse slag zich ervan afmaakte, daar ben je zelf toch dan bij om een en ander te controleren ?? Of laat jij de monteur zijn gaan gang en vraag niet waaraan heeft gelegen ?? Wellicht lag het aan je eigen apparatuur ofwel lukraak ergens wat intoetsen oid.
Nogmaals, normaliter behoort controleren van overige apparatuur NIET tot de taak van de monteur.....ja, tegen betaling of als deze afspraken zijn gemaakt.
Wel trowens erg typisch dat jij als laatste een 1:1 opmerking maakt welke typerend voor henri42 is......
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: Helemaal klaar met UPC !
Ach ja, een nieuw alias als iedereen lelijk tegen je doet verandert niet de persoon.Teunbosseman schreef: Wel trowens erg typisch dat jij als laatste een 1:1 opmerking maakt welke typerend voor henri42 is......
Re: Helemaal klaar met UPC !
Je hebt ongeveer door wat ik bedoel,na de invasie van de Guidion monteurs en UPC monteurs bij mij,trof ik uiteindelijk een upc monteur die de buitenkabel in het verdeelstation reviseerde en bij ons binnen alle toestellen op gebied van PC- -smartphone- laptop en tv,s op hun functioneren naliep,voorstaande gratis met een bak koffie en vlaai yes Henri = Har (vertaling)Teunbosseman schreef:Har06 schreef:Ik nogal wat collega,s van Renegade oa van Guidion over de vloer gehad,de ene maakt er zich met de franse slag vanaf om z,n prive klussen te gaan doen,de andere neemt de moeite om een check op andere apparaten te doen, hoe simpel kan service toch zijn tres simplement
Ik kan niet over een andere situaties praten alleen waar ik bekend mee bent, dan wel zelf danwel eigen omgeving maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een monteur met de franse slag zich ervan afmaakte, daar ben je zelf toch dan bij om een en ander te controleren ?? Of laat jij de monteur zijn gaan gang en vraag niet waaraan heeft gelegen ?? Wellicht lag het aan je eigen apparatuur ofwel lukraak ergens wat intoetsen oid.
Nogmaals, normaliter behoort controleren van overige apparatuur NIET tot de taak van de monteur.....ja, tegen betaling of als deze afspraken zijn gemaakt.
:
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Helemaal klaar met UPC !
Har06 schreef:Je hebt ongeveer door wat ik bedoel,na de invasie van de Guidion monteurs en UPC monteurs bij mij,trof ik uiteindelijk een upc monteur die de buitenkabel in het verdeelstation reviseerde en bij ons binnen alle toestellen op gebied van PC- -smartphone- laptop en tv,s op hun functioneren naliep,voorstaande gratis met een bak koffie en vlaai yes Henri = Har (vertaling)
Hoezo ongeveer ?? Je hebt of mazzel gehad dat deze monteur deze moeite voor je heeft genomen of deze heeft de opdracht hiervoor gekregen.
Tis geen standaard.
Je toont wel ballen moet ik zeggen door toe te geven.......het waarom kan ik alleen maar naar gissen maar zal een reden hebben.