LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Helemaal klaar met UPC !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Har06

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door Har06 »

agro schreef:
Har06 schreef:
Carien88 schreef:Ik heb een normale wandcontactdoos.
We hebben geen sneeuwbeeld met de splitter er tussen maar slecht beeld, blokjes springend beeld en het geluid klopt niet.
We hebben nu de internetkabel vanuit het modem op de laptop aangesloten en dan via de laptop de modem opnieuw ingesteld maar dit had ook geen baad.
Ik heb nog steeds geen wifi en telefoon!

mail eens naar [email protected] succes :oops:
Henri dat heeft geen enkele zin, alleen op uitnodiging van de webcare worden klachten behandeld, je hebt dan wel een nieuwe nickname, maar de onzin welke je wauwelt is nog precies dezelfde.
Agro :alleen op uitnodiging van de webcare worden klachten behandeld,, Agro dit is onjuist uit ervaring weet ik wel beter, ik heb geen nieuwe nickname Henri-Har,niets spannends aan jed junt er zo koffie mee drinken :)

TonGr

Ongelezen bericht door TonGr »

Agro :alleen op uitnodiging van de webcare worden klachten behandeld,, Agro dit is onjuist
Henri zwamt zoals gewoonlijk weer uit zijn nek :mrgreen:
Geachte heer ......

U heeft enige tijd geleden onderstaande e-mail naar dit adres gestuurd. Omdat het adres [email protected] niet wordt gebruikt voor regulier klantcontact hebben wij tot op heden niet kunnen reageren op uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij de status van uw vraag gecontroleerd. Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice en volgens onze gegevens is de kwestie opgelost.
Dit antwoord aan mij heeft een maand geduurd.

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@Carien88,

Vervelend dat het zo gelopen is.

Kun je een email sturen naar [email protected] met daarin je postcode en huisnummer? Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?

Ik hoor graag van je.

Har06

UPC Webcare schreef:@Carien88,

Vervelend dat het zo gelopen is.

Kun je een email sturen naar [email protected] met daarin je postcode en huisnummer? Zou je in de titel van de email willen vermelden dat het naar aanleiding van dit topic is?

Ik hoor graag van je.
Zij horen ook graag binnen enkele werkdagen van UPC :) :wink:

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

blijkbaar is het probleem nog niet opgelost, het zou gister verholpen moeten zijn maar er wordt hier nog geen uitsluitsel gegeven.

ben bang dat er een zogenaamde lijnmeting is aangevraagd door de home monteur.
wat mijn vermoedens dus zou bevestigen.

Har06

renegade66 schreef:blijkbaar is het probleem nog niet opgelost, het zou gister verholpen moeten zijn maar er wordt hier nog geen uitsluitsel gegeven.

ben bang dat er een zogenaamde lijnmeting is aangevraagd door de home monteur.
wat mijn vermoedens dus zou bevestigen.

Bovenstaande kan kloppen, begin vorig jaar hetzelfde probleem gehad, na verschillende invasie,s van Guidion stuurde UPC een buiten monteur die de kabel doormat naar hun buitenkast en daarna alle aansluitingen reviseerde. Probleem was opgelost na plm 1,5 maand via webcare ingreep

Carien88

Ongelezen bericht door Carien88 »

Nadat de monteur eerst te vroeg voor de deur stond om kwart over 4 terwijl we tussen 5 en 10 thuis moesten zijn is alles gelukkig goed gekomen.
De monteur heeft gewacht tot 5 uur.
Het lag aan de wandcontactdoos die verouderd was en daardoor niet de juiste frequenties door gaf.
Dit is een hele geruststelling nu kunnen we eindelijk weer vanuit huis werken!

Carien88

Ongelezen bericht door Carien88 »

Ik ben bang dat ik iets te vroeg heb gejuicht!
Als ik boven ben op de eerste verdieping heb ik geen internet meer, volgens mij zou dat er wel moeten zijn met wifi???

Har06

Carien88 schreef:Ik ben bang dat ik iets te vroeg heb gejuicht!
Als ik boven ben op de eerste verdieping heb ik geen internet meer, volgens mij zou dat er wel moeten zijn met wifi???
router instellen op de pc, heb je niet met de monteur alle functies van de telefoons, tv,s en pc,s gecontroleerd in het gehele huis ? :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Carien88 schreef:Ik ben bang dat ik iets te vroeg heb gejuicht!

Kijk ff of je nog wel bent verbonden, wellicht is een en ander gereset door de komst en het werk van de monteur en moet je ff opnieuw instellen.

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:heb je niet met de monteur alle functies van de telefoons, tv,s en pc,s gecontroleerd in het gehele huis ? :mrgreen:

Monteur kijkt normaliter niet ALLE pc's na bij een klant. Alleen 1 en als deze werkt klaar. Je bent veelal zelf verantwoordelijk voor de rest wifi of bedraad.

Er wordt niet gesproken over telefon / tv, zal het wel goed doen, anders was vast vermeld.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

har /henri denkt het allemaal zo goed te weten.

klopt helemaal teun, het enige wat een monteur hoeft te doen is kijken of het modem online is en het beeld van de eerste tv.
meer niet. de rest is werk voor de klant.

monteur kan het wel doen maar dat kost je geld.

wat natuurlijk volkomen logisch is.

Har06

renegade66 schreef:har /henri denkt het allemaal zo goed te weten.

klopt helemaal teun, het enige wat een monteur hoeft te doen is kijken of het modem online is en het beeld van de eerste tv.
meer niet. de rest is werk voor de klant.

monteur kan het wel doen maar dat kost je geld.

wat natuurlijk volkomen logisch is.
Renegade jij als monteur werkzaam/in opdracht voor UPC weet toch beter,als een service denkende monteur kan men een vlugge controle van de aan de kabel gelinieerde apparaten doen,hoeft niets te kosten behoudens wat serveice gerichtheid en als loon een tevreden klant.

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:Renegade jij als monteur werkzaam/in opdracht voor UPC weet toch beter,als een service denkende monteur kan men een vlugge controle van de aan de kabel gelinieerde apparaten doen,hoeft niets te kosten behoudens wat serveice gerichtheid en als loon een tevreden klant.

Ligt niet aan de monteur maar aan de bazen / organisatie boven deze. Monteur moet ook zn uren verantwoorden.

Wil je dat het wordt opgelost ? Betalen....tres simple zoals Henri zou zeggen :mrgreen:

Ps:
Vlugge controles bestaan niet, je komt altijd wel wat meer tegen en ook al zou een monteur toch een controle uitvoeren dan wordt ook verwacht dat deze eventuele zaken - eventjes - oplost en komt bij een volgende klant te laat welke weer gaat lopen zeikzeuren dat de monteur niet optijd is gekomen.

Ik ben zelf handig genoeg om een en ander vanaf de meterkast te controleren, daarvoor houdt het op. Maar zoveel anderen zijn dat niet.

Har06

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:Renegade jij als monteur werkzaam/in opdracht voor UPC weet toch beter,als een service denkende monteur kan men een vlugge controle van de aan de kabel gelinieerde apparaten doen,hoeft niets te kosten behoudens wat serveice gerichtheid en als loon een tevreden klant.

Ligt niet aan de monteur maar aan de bazen / organisatie boven deze. Monteur moet ook zn uren verantwoorden.

Wil je dat het wordt opgelost ? Betalen....tres simple zoals Henri zou zeggen :mrgreen:

Ps:
Vlugge controles bestaan niet, je komt altijd wel wat meer tegen en ook al zou een monteur toch een controle uitvoeren dan wordt ook verwacht dat deze eventuele zaken - eventjes - oplost en komt bij een volgende klant te laat welke weer gaat lopen zeikzeuren dat de monteur niet optijd is gekomen.

Ik ben zelf handig genoeg om een en ander vanaf de meterkast te controleren, daarvoor houdt het op. Maar zoveel anderen zijn dat niet.[/quote]

Ik nogal wat collega,s van Renegade oa van Guidion over de vloer gehad,de ene maakt er zich met de franse slag vanaf om z,n prive klussen te gaan doen,de andere neemt de moeite om een check op andere apparaten te doen, hoe simpel kan service toch zijn tres simplement :)

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Even terugkomend op een eerdere opmerking :
We hebben geen sneeuwbeeld met de splitter er tussen maar slecht beeld, blokjes springend beeld en het geluid
Op de moderne digitale (platte) TV's zul je ook geen sneeuw meer zien maar "blokken" wat meestal een indicatie is voor een te laag signaalniveau.

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:Ik nogal wat collega,s van Renegade oa van Guidion over de vloer gehad,de ene maakt er zich met de franse slag vanaf om z,n prive klussen te gaan doen,de andere neemt de moeite om een check op andere apparaten te doen, hoe simpel kan service toch zijn tres simplement :)

Ik kan niet over een andere situaties praten alleen waar ik bekend mee bent, dan wel zelf danwel eigen omgeving maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een monteur met de franse slag zich ervan afmaakte, daar ben je zelf toch dan bij om een en ander te controleren ?? Of laat jij de monteur zijn gaan gang en vraag niet waaraan heeft gelegen ?? Wellicht lag het aan je eigen apparatuur ofwel lukraak ergens wat intoetsen oid.
Nogmaals, normaliter behoort controleren van overige apparatuur NIET tot de taak van de monteur.....ja, tegen betaling of als deze afspraken zijn gemaakt.

Wel trowens erg typisch dat jij als laatste een 1:1 opmerking maakt welke typerend voor henri42 is...... :wink: :wink: :wink:

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Teunbosseman schreef: Wel trowens erg typisch dat jij als laatste een 1:1 opmerking maakt welke typerend voor henri42 is...... :wink: :wink: :wink:
Ach ja, een nieuw alias als iedereen lelijk tegen je doet verandert niet de persoon.

Har06

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:Ik nogal wat collega,s van Renegade oa van Guidion over de vloer gehad,de ene maakt er zich met de franse slag vanaf om z,n prive klussen te gaan doen,de andere neemt de moeite om een check op andere apparaten te doen, hoe simpel kan service toch zijn tres simplement :)

Ik kan niet over een andere situaties praten alleen waar ik bekend mee bent, dan wel zelf danwel eigen omgeving maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een monteur met de franse slag zich ervan afmaakte, daar ben je zelf toch dan bij om een en ander te controleren ?? Of laat jij de monteur zijn gaan gang en vraag niet waaraan heeft gelegen ?? Wellicht lag het aan je eigen apparatuur ofwel lukraak ergens wat intoetsen oid.
Nogmaals, normaliter behoort controleren van overige apparatuur NIET tot de taak van de monteur.....ja, tegen betaling of als deze afspraken zijn gemaakt.
:
Je hebt ongeveer door wat ik bedoel,na de invasie van de Guidion monteurs en UPC monteurs bij mij,trof ik uiteindelijk een upc monteur die de buitenkabel in het verdeelstation reviseerde en bij ons binnen alle toestellen op gebied van PC- -smartphone- laptop en tv,s op hun functioneren naliep,voorstaande gratis met een bak koffie en vlaai :) yes Henri = Har (vertaling)

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:Je hebt ongeveer door wat ik bedoel,na de invasie van de Guidion monteurs en UPC monteurs bij mij,trof ik uiteindelijk een upc monteur die de buitenkabel in het verdeelstation reviseerde en bij ons binnen alle toestellen op gebied van PC- -smartphone- laptop en tv,s op hun functioneren naliep,voorstaande gratis met een bak koffie en vlaai :) yes Henri = Har (vertaling)

Hoezo ongeveer ?? Je hebt of mazzel gehad dat deze monteur deze moeite voor je heeft genomen of deze heeft de opdracht hiervoor gekregen.
Tis geen standaard.

Je toont wel ballen moet ik zeggen door toe te geven.......het waarom kan ik alleen maar naar gissen maar zal een reden hebben.

Gesloten