LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Even stoom afblazen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Even stoom afblazen

Ongelezen bericht door Anke »

Hoi allemaal, ik moet even stoom afblazen. Ik vraag me eigenlijk af wie het nog allemaal positief kan inzien als je geen eegaleaser bent. Ik zie het allemaal niet meer positief in en ik denk dat je gewoon naar je geld kan fluiten. In de kranten lees ik nauwelijks onwikkelingen over de Geschillencommissie.

Ik moest dit even kwijt, sorry.
Anke

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Even stoom afblazen

Ongelezen bericht door croosjes »

anke,de vereniging schadeloosstelling iedergeval wel.vrgr.andre de croos

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: Even stoom afblazen

Ongelezen bericht door Anke »

hoe dan? kun je puntsgewijs/stapgsgewijs uitleggen wat dan van mij verwacht moet worden en hoe mijn probleem opgelost kan worden? Kortom wat moet ik doen en wat kan ik van jullie verwachten?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Even stoom afblazen

Ongelezen bericht door croosjes »

WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL vrgr.andre de croos

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Even stoom afblazen

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Anke,
Goed van jou om even stoom af te blazen om de verwarring als gevolg van manipulatie van bovenuit even van je af te zetten. Het lijkt dat ze niet over de brug willen en eindeloos om de pot blijven draaien om te behouden wat ze geen recht op hebben! Lijkt wel op ketting zonder einde ook voor de eegaleasers in de zin van huurkoop of geen huurkoop met of zonder advocaten of tussenkomst. Voor mij lijkt het, alsof de hoofdmotieven zijn weggemoffeld en wat nu overblijft is een zacht eitje, dat alle kanten zal kunnen opgaan: het succes van manipuleren en het omdraaien van bovenuit de macht van de maatschappij bepalers!!
Waarover gaat het eigenlijk en wat is bij- en hoofdzaak?
Gaat het over geknoei in de boekhoudingen en daardoor koersvervalsingen, uitspatten van de zeepbellen en een crisis die voorkomen werd met de uitgave van de waardeloze Winstverdriedubbelaar ; een wissel truc om geldklopperij en niets voor de beleggers?
Gaat het over Legiolease, Labouchere, DSI, AFM, alle Stichtingen, Leaseverlies, Eegalease of Dexia met haar aftuigmethode?
Gaat het over Zalm en Dexia die niet over de brug willen en het geld dat hun niet toekomt toch willen behouden?
Wat is eigenlijk verkeerd gegaan in het algemeen met uitzondering van alle bijkomstigheden en is dit weggestoken?

Beste Anke de verwarring is groot evenals alle schijnoplossingen, én toch moeten wij een weg kunnen vinden die tot een bevredigend oplossing leidt HOE DAN OOK!!
M.vr.gr.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Even stoom afblazen

Ongelezen bericht door Sonja »

Anke,
Sterkte,
soms is het best zwaar, en soms denk je er maanden niet
meer echt aan.
groetjes he.
sonja.

Gesloten