LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Dus nu hoef je geen geld meer te verdienen met mlm, want je doet levenservaring op?

Zo kan je elk niet werkend systeem wel goedpraten.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Ja je kunt ook zelf niets doen en maar kritiek blijven leveren op een forum..daar kan de schoorsteen ook niet van roken :lol:

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Waarom worden de boetes nu enorm verhoogd ? Omdat mensen leren of wil de regering de staatskas vullen.

Als je een produkt tegen een te hoge prijs verkoopt dan haal je een bepaalde omzet...zeg 80% als je een lagere prijs hanteert voor het zelfde produkt..dan haal je 140%.

Ik verkocht vroeger medische apparatuur de machine kostte hlf 40.000,00 van mij kregen ze die voor niets. Mijn winst was de disposables die bij de machine hoorde.

Binnen een maand was de machine terugverdient en mijn provisie liep door. Was dus een andere business dan MLM :lol:

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

magere janus schreef:Ja je kunt ook zelf niets doen en maar kritiek blijven leveren op een forum..daar kan de schoorsteen ook niet van roken :lol:
Van mlm ook niet, zoals al uitgerekend is.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Als jezelf geen MLM hebt gedaan dan weet je het niet. Ik wilde altijd net zo goed kunnen voetballen als Abe Lenstra..heb geoefend en geoefend...het zat er niet in.. heb mezelf via avondscholen ontwikkelt en kwam er na jaren achter wat mijn talent was.

En daar was ik goed in..ik bedoel mensen die theoretisch universiteit haalden en waar niets bijzit...staan ook langs de kant. Lees uitkering!

Mensen met een lagere opleiding die fanatiek zijn en in zichzelf geloven, kunnen ver komen op de maatschappelijke ladder.

Joop van de Ende was timmerman, heeft o.a. ook MLM gedaan en kijk nu waar hij staat. Mijn insteek is geloof in wat je doet in het leven en je komt een heel eind.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

magere janus schreef:Als jezelf geen MLM hebt gedaan dan weet je het niet.
Jawel, dat noem je rekenen. Heeft onder andere Newmikey al gedaan. En voor hem anderen.
magere janus schreef:Joop van de Ende was timmerman, heeft o.a. ook MLM gedaan
En nu ga jij natuurlijk het bewijs leveren dat hij mlm gedaan heeft.
magere janus schreef: Mijn insteek is geloof in wat je doet in het leven en je komt een heel eind.
Dus jij garandeert dat als je maar gelooft in mlm doen je een heel eind gaat komen? Of blijkt ook dit weer boterzacht te zijn?
Trouwens, zet een heel eind komen eens om in inkomsten. Dus hang er eens cijfers aan.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Leer eens lezen mensen die b.v. MLM doen komen er wel achter dat het leuk is als bijverdiensten. Ze doen ervaring op voor een echte baan maar leren ook dat je daar niet rijk van wordt.

Het gaat om de ervaring maar als je dat niet snapt en al jaren intelligente vragen stelt aan MLM-ers waar ben je dan zelf mee bezig :wink:

24 aug 2004 11:06
Laatst bezocht: 26 nov 2011 02:00
Totaal aantal berichten: 1832

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

magere janus schreef:Leer eens lezen mensen die b.v. MLM doen komen er wel achter dat het leuk is als bijverdiensten. Ze doen ervaring op voor een echte baan maar leren ook dat je daar niet rijk van wordt.
Jan, jij geeft dus nu ook toe dat je van mlm NIET rijk wordt? Mooi. Weer iemand die dat doorkrijgt.
magere janus schreef:Het gaat om de ervaring maar als je dat niet snapt en al jaren intelligente vragen stelt aan MLM-ers waar ben je dan zelf mee bezig
Dan komen we dus weer terug bij wat ik al eerder zei, als het ene argument niet meer blijkt te kloppen schakelen we over op een ander argument. Nu is het weer levenservaring.
Moet ik daaruit concluderen dat mensen die geen mlm doen geen levenservaring opdoen? Of is mlm gewoon een dure leerschool.

Ga je trouwens nog aantonen dat Joop van den Ende ooit aan mlm deed? Of ga je liever de boodschapper proberen zwart te maken?

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Ik kom uit de school van Oom Joop ik gaf een voorbeeld hoe iemand kan vorderen in zijn leven..kan ook een ander metier zijn... maar jij bent enorm
goed als criticus pseudo intelligent en verder succes gewenst.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Jan, jij hebt hier glashard gesteld dat Joop van den Ende aan mlm heeft gedaan. Bewijs dat nu eens in plaats van eromheen te draaien.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Je blijft er dus omheen draaien. Conclusie: jij hebt geen bewijs, en het is ook niet waar.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Wat een ongelofelijk inspirerende reacties weer van meneer magere janus (draait de MLM business zo slecht dat u aanzienlijk bent afgevallen? ;) ). Als men door heeft geleerd, heeft men nergens verstand van. Nee, we moeten zoveel mogelijk luisteren naar de mensen die zo laag mogelijk zijn opgeleid (liefst helemaal niet) en er zelf voordeel van hebben om andere mensen ook MLM te laten doen. Dat zijn de mensen die ons een objectief en waarheidsgetrouw beeld kunnen verschaffen van hoe rendabel MLM wel niet is.

Dus kort samengevat:

- Iedereen wordt rijk van MLM (en gebeurt dat dan tóch niet, dan is dat gewoon je eigen schuld) en als dat niet in termen van verdiensten is, dan is het wel in levenservaring, want veel geld verliezen is goed; men leert dan immers om te gaan met teleurstellingen, niet waar?

- MLM producten zijn goedkoper (en zo niet, dan is de service gewoon beter, of u bent bereid een beetje meer te betalen, zodat uw vrienden er ook nog wat aan hebben.

- Elke slimmerik zou meteen in MLM stappen, als hij het maar zou begrijpen (en dit begrip is veel makkelijker te verkrijgen voor mensen die niet naar school zijn geweest, want die denken niet zoveel na en rekenen verder niets door).

- Zelfs Joop van der Ende doet/deed MLM. Althans, dat zou best kunnen. We weten het verder niet, maar het zal vast wel..

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

magere janus schreef:Leer eens lezen mensen die b.v. MLM doen komen er wel achter dat het leuk is als bijverdiensten. Ze doen ervaring op voor een echte baan maar leren ook dat je daar niet rijk van wordt.
Als het zo wordt gebracht, is er ook niet zo veel aan de hand.
Maar als er gouden bergen worden beloofd, mag daar best voor gewaarschuwd worden.
Net zoals voor allerlei andere geldverdienmodules waar mensen over lezen of mails van toegestuurd krijgen.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

Niels2010 schreef: - Elke slimmerik zou meteen in MLM stappen, als hij het maar zou begrijpen (en dit begrip is veel makkelijker te verkrijgen voor mensen die niet naar school zijn geweest, want die denken niet zoveel na en rekenen verder niets door).
Ik vind je opsomming uitstekend, een hele goeie. Maar in bovenstaand puntje moeten we toch nog iets wijzigen want:

-Elke slimmerik zou meteen in MLM stappen, als hij het maar zou begrijpen echter om het te begrijpen moet je MLM'er zijn. Daarom stappen slimmeriken niet in MLM.
-De niet-zo-slimmen hoeven MLM niet te begrijpen want het lijkt gewoon te werken. Zodra ze erin zitten, begrijpen ze het ook en worden slimmeriken. Die kunnen niet in MLM dus stappen ze snel weer uit.

En voila: een goede uitleg voor het waanzinnige verloop van onze vele "zelfstandige consultants". Er zijn er ook die zich meerder keren branden en elke keer weer een ander MLM product proberen want "deze is ècht beter!". Die zijn pas ècht onslim.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik vind de opsomming van Niels totaal niet slaan op de (paar) reacties van magere janus.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Maar Niels heeft wel gelijk :lol:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef:Je blijft er dus omheen draaien. Conclusie: jij hebt geen bewijs, en het is ook niet waar.
Magere Janus zit vol beweringen die hij niet waar kan maken.
Hij roeptoetert maar wat.
Als het hem te heet onder de voeten wordt, of het niet snapt, verschuilt hij zich achter zijn ouderdom en zijn pensioen.
Bovendien krijgt in principe iedereen "gelijk" met een vrouwelijke naam en anders ben je al gauw de "vijand".
Volgens mij denkt magere janus ook dat dit een soort datingsite is..

Bah.
Allemaal heel kinderachtig dus.
Ik ga dan ook niet meer met hem in discussie, sterker nog> ik reageer niet meer op hem.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Dank u wel weer iemand die me blij maakt :lol:

zandinoog
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jul 2011 19:05

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door zandinoog »

Nu is het nog steeds niet duidelijk welk MLM bedrijf rendabel is :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door bprosman »

Zat Ome Joop hier ook niet in ? :
Endemol is nu eigendom van Goldman Sachs Capital Partners, het mediabedrijf van Silvio Berlusconi Mediaset en de Nederlandse investeringsmaatschappij Cyrte. Het bedrijf, dat onder meer Big Brother bedacht, zucht onder een schuld van ruim 2 miljard euro. De schuldeisers gaan echter niet akkoord met het overnamebod van Time Warner.

Gesloten