Geachte lezers,
Volgens mij hebben er hier een aantal een goede kijk op reële keuken prijzen, zou iemand onderstaande willen doorlopen en kijken of de prijs goed is? Alvast bedankt!
Model X13, Lucca HL
Frontjes gelakt in hoogglans, semi greeploos
werkblad 38mm kunstof vlakblad met ABS rand (keuken 348 x 65 cm) eiland (180 x 90 cm)
prijs blad € 1089,32 excl. BTW
afgewerkt met inox plinten
plinthoogte 13,8 cm
werkhoogte 95,6 cm
keuken:
kastje 100 cm, 3 lades waarvan 1 besteklade met indeling, bovenop 5 pits.
kastje 60 cm met vaatwassen
kastje 60 cm met vierkante wasbak en afvalemmer
kastje 60 cm
apparatenkast 60cm met koelkast, combimagnetron en klein kastje daarboven
eiland:
2 kastjes van 80 cm met 2 lades, blad hangt 30cm over en dient als "barretje" geen apparatuur in eiland.
prijs meubelen € 3555,96 excl. BTW
Apparatuur:
PSK987RVS, Pelgrim schouwkap 90 cm
MC4211L, Atag combi-magnetron
KS3103A, Atag inbouw koelkast zonder vriesvak
HG7711BA Atag Kookpit, 5 pits
SGV53E33EU, Bosch vaatwasser
prijs apparatuur € 2916,03 excl. BTW
Accessoires:
Doeco, KWC Luna eenhendel kraan
Doeco, Hailo Tandem, 2x 15l prullenbak
prijs accessoires € 250,84 excl. BTW
diversen:
incl plaatsen (niet verleggen van gas,water,stroom)
incl. ongeveer 1m2 wandtegels (excl. montage)
prijs diversen € 764.23excl. BTW
verwijderingsbijdragen € 22.69 exl. BTW
TOTAAL PRIJS: 10232,90 INCL. BTW
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Offerte keuken
Re: Offerte keuken
Lijkt me niet onredelijk. Als je lang zoekt zul je echter vast wel iemand vinden die voordeliger is. Wanneer je je prettig voelt bij deze verkoper zou ik het gewoon afronden en opschrijven.
-
Re: Offerte keuken
Vandaag bovenstaande keuken besteld, we kregen nog 1000 euro korting (hebben daar ook badkamer geregeld) dus dat was nog mooi meegenomen.
We zijn ook in Duitsland wezen kijken, waren we 1700 euro goedkoper uit maar dan werd er niks aangesloten dus daar zouden dan weer wat extra kosten in gaan zitten en voor +/-1000 euro verschil heb ik liever alles bij 1 bedrijf, ook vloeren, radiators, etc worden vernieuwd dus het is nog wel een aardig projectje:)
En tevens een goed gevoel bij deze zaak dat is ook wel belangrijk, een offerte die helemaal uitgewerkt is, ook het leidingwerk etc. In Duitsland kregen we alleen een totaal prijs en verder niks mee.
We zijn ook in Duitsland wezen kijken, waren we 1700 euro goedkoper uit maar dan werd er niks aangesloten dus daar zouden dan weer wat extra kosten in gaan zitten en voor +/-1000 euro verschil heb ik liever alles bij 1 bedrijf, ook vloeren, radiators, etc worden vernieuwd dus het is nog wel een aardig projectje:)
En tevens een goed gevoel bij deze zaak dat is ook wel belangrijk, een offerte die helemaal uitgewerkt is, ook het leidingwerk etc. In Duitsland kregen we alleen een totaal prijs en verder niks mee.