LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PMA (menzis)
Re: PMA (menzis)
deze oordruppels horen vergoed te worden hoor het is een antibiotica soort.! ik heb dit artikel gisteravond geplaatst en kreeg vanmiddag een mailtje van menzis met de vraag om mn tel nummer en verzekerings nummer die heb ik hun gemailt en werd meteen gebeld een goede service dus wat ik van hun helaas wel anders gewend was . ze is het uit gaan zoeken en binnen een half uur belde ze terug en zei dat het allemaal een mis verstand was en dat ze binnen 14 dagen als nog de 2 nota s zouden betalen ! ik wacht het 14 dagen af ben heel erg benieuwd of ze nu wel hun toezeggingen na komen ! zo zie je maar vol houden dan krijgt een ieder het recht die hem toe komt ..
ik heb ze nu toch echt vergoed gekregen uit de basis zoals het hoort trafloxal heten ze !ciske schreef:nee hoor , ook mijn verzekering vergoed dat niet vanuit de basisverzekering, (univé ) dan moet je een aanvullende verzekering hebben.ik heb de 2 keer op recept oordruppel gekregen van de kno arts voor mn dochter ivm oorontsteking . de apotheker heeft tot 2 keer toe die notas gewoon ingedient bij de menzis en kreeg ze niet vergoed raar want iedere verzekeraar vergoed ze wel gewoon uit de basisverzekering .
hierboven zeg je van niet?ik heb ze nu toch echt vergoed gekregen uit de basis zoals het hoort trafloxal heten ze !
nee klopt ik kreeg gister telefoon van menzis word niet vergoedciske schreef:hierboven zeg je van niet?ik heb ze nu toch echt vergoed gekregen uit de basis zoals het hoort trafloxal heten ze !
toen heb ik dit geplaatst en nam menzis contact met mij op en ja hoor het zit
toch echt in de basis !! dus ze vergoeden nu en maken het over maar ja het staat nog niet op de bank maar ik krijg toch mn recht !! de apotheek zei het ook iedere verzekering vergoed het uit de basis !!
@ellen@ is toch mooi, gisteren gebeld ken het nog niet vandaag binnen zijn maar dat gaat goed komen.
-
Ik ben ook bij PMA verzekerd sinds 2010. En uiteraard krijg je dezelfde vergoedingen als dat je zelf bij Menzis verzekerd bent. Ik vind het een solide maatschappij en heb nog nooit vreemde dingen meegemaakt. Nota's van tandartsen etc.worden altijd op tijd betaald . Ook kun je op de site van menzis alles bekijken.
Kortom ik ben ook in 2012 weer verzekerd bij PMA.
Kortom ik ben ook in 2012 weer verzekerd bij PMA.