Sedert enige tijd ontvang ik e-mails van een bedrijf Prijzenlounge genaamd, ik heb mij nergens voor aangemeld en ook niets besteld of toestemming gegeven om mij te spammen met e-mails.
Ik heb mij reeds diverse malen afgemeld voor deze e-mails maar blijf deze ontvangen, sterker nog, ene Willem Evers van Prijzenlounge heeft ongevraagd een bestelling voor mij klaar liggen!
Ik vind dit echt niet kunnen, wat kun je hier tegen doen en wie heeft hier nog meer last van die vervelende en tamelijk agressieve Prijzenlounge?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijzenlounge
-
Prijzenlounge
Laatst gewijzigd door Pindakaasje op 27 nov 2011 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Prijzenlounge
Ik denk dat je de fout hebt gemaakt door je af te melden, je had ze gewoon moeten delecten.
-
Hoi Ciske dank voor je antwoord.
ik hoop dat je er wat aan hebt, zulke mails direct delecten, niks afmelden.Pindakaasje schreef:Hoi Ciske dank voor je antwoord.
-
- Contacteer:
Eventueel:
mails rapporteren via spamcop.net (engelstalig, wel gratis).
En, bij aanhoudende onzin - melding maken bij spamklacht.nl (ook gratis - maar registratie van persoonlijke gegevens/adres verplicht)
mails rapporteren via spamcop.net (engelstalig, wel gratis).
En, bij aanhoudende onzin - melding maken bij spamklacht.nl (ook gratis - maar registratie van persoonlijke gegevens/adres verplicht)
-
Allen hierboven thanx