Hallo alle,
Wie heeft ook nog dit hele oude abonnement van (Ben) T-mobile en heeft dit weekend een brief ontvangen van T-mobile?
Wie kan mij vertellen of dit zomaar mag.
Al meer dan 20 jaar klant en dan ineens zo'n brief. Bij de beeste af vind ik.
Toelichting:
T-mobile stuurt een brief dat het abonnement stop gezet gaat worden en geeft twee opties om het abonnement te wijziging. Uiteraard zijn deze opties veel duurder dan dat ik nu betaal.
T-mobile schrijft ook dat ik het contract mag beeindigen.
Hoe ga je met trouwe klanten om, voor T-mobile maakt het niet uit.
Hoop dat iemand weet wat ik er eventueel aan zou kunnen doen!!
Mvgr Michael
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] intro 120 abonnement T-mobile
-
michaelz1981
Re: intro 120 abonnement T-mobile
20 jaar is wel erg overdreven. Zo lang bestaat commercieel mobiel bellen niet eens in NL.
-
unknown365
Ook ik heb op 26 november 2011 een brief ontvangen van T-Mobile met dezelfde keuze. Ik ben al klant sinds 1999 destijds BEN. Hieronder een fragment uit de brief.
"Je bent al geruime tijd klant bij ons met een T-Mobile intro 120 abonnement. In de loop van die tijd hebben we veel nieuwe abonnementen geintroduceerd. Op dit moment willen we ons aanbod graag versimpelen. Om dit te bereiken worden een aantal abonnementsvormen, waaronder jouw T-Mobile intro 120 abonnement vervangen.
/.../
Jouw Keuze
Omdat het T-Mobile intro 120 abonnement verdwijnt, hebben we een ander passend abonnement voor je.
/.../
Wat gaat er gebeuren?
Als je geen voorkeur aangeeft, dan regelen wij dat je abonnement vanaf 23 december 2011 automatisch wordt omgezet naar een Smart Start 120 abonnement.
Heb je vragen, of stapt liever over naar een ander abonnement dan wij geadviseerd hebben? Neem dan contact op met/.../. Als je wilt, kunt je je abonnement ook met ingang van 23 december 2011 kosteloos opzeggen als je dit uiterlijk 23 december 2011 aan ons laat weten."
Ik heb al telefonisch contact gehad met de T-Mobile Klantenservice en zij probeerden mij wijs te maken dat mijn jáárcontract door hun telkens stilzwijgend is verlengt met één maand. En zij nu dus het recht hebben om dit aan te passen. Uiteraard interesseerde het de jonge dame aan de lijn vrij weinig en bood zij ook direct aan of ik mijn abonnement direct wilde opzeggen. Ik hoop dat mijn klachtenbrief of eventueel het aanmelden bij de Geschillencommissie Telecommunicatie iets zal opleveren.
"Je bent al geruime tijd klant bij ons met een T-Mobile intro 120 abonnement. In de loop van die tijd hebben we veel nieuwe abonnementen geintroduceerd. Op dit moment willen we ons aanbod graag versimpelen. Om dit te bereiken worden een aantal abonnementsvormen, waaronder jouw T-Mobile intro 120 abonnement vervangen.
/.../
Jouw Keuze
Omdat het T-Mobile intro 120 abonnement verdwijnt, hebben we een ander passend abonnement voor je.
/.../
Wat gaat er gebeuren?
Als je geen voorkeur aangeeft, dan regelen wij dat je abonnement vanaf 23 december 2011 automatisch wordt omgezet naar een Smart Start 120 abonnement.
Heb je vragen, of stapt liever over naar een ander abonnement dan wij geadviseerd hebben? Neem dan contact op met/.../. Als je wilt, kunt je je abonnement ook met ingang van 23 december 2011 kosteloos opzeggen als je dit uiterlijk 23 december 2011 aan ons laat weten."
Ik heb al telefonisch contact gehad met de T-Mobile Klantenservice en zij probeerden mij wijs te maken dat mijn jáárcontract door hun telkens stilzwijgend is verlengt met één maand. En zij nu dus het recht hebben om dit aan te passen. Uiteraard interesseerde het de jonge dame aan de lijn vrij weinig en bood zij ook direct aan of ik mijn abonnement direct wilde opzeggen. Ik hoop dat mijn klachtenbrief of eventueel het aanmelden bij de Geschillencommissie Telecommunicatie iets zal opleveren.
-
michaelz1981
Je kan het accepteren of ergens anders een abonnement afsluiten. Ik snap het probleem ook niet zo, want tegenwoordig kan je heel goedkoop een sim only abonnement afsluiten die waarschijnlijk al goedkoper is dan wat jullie nu betalen. Er is formeel ook geen contract meer.
-
unknown365
Belminuten kunnen tot 720 minuten opgespaard worden, alvorens deze komen te vervallen. Bellen binnen en buiten de bundel zelfde prijs. Belminuten betaal je per seconden en worden niet naar boven afgerond. Kosteloos maandelijkse papieren gespreksoverzicht. Tevens sinds een jaar in een T-Mobile family met 1000 minuten.
Dat zijn mijn redenen, maar buiten deze of al het andere moois wat er allemaal op de markt is. Als iemand dit wil aanhouden om welke reden dan ook, desnoods uit principe. Dan is dat dus al een probleem!
Dat zijn mijn redenen, maar buiten deze of al het andere moois wat er allemaal op de markt is. Als iemand dit wil aanhouden om welke reden dan ook, desnoods uit principe. Dan is dat dus al een probleem!
Ik heb hetzelfde abo, vanaf 1995 ongeveer. Was er best tevreden mee. Loyale klanten worden tegenwoordig echter niet beloond (geen nieuwe telefoon aangeboden etc). Heb hetzelfde bericht. Reden om maar eens over te stappen naar een andere partij als t mobile mijn loyaliteit niet waardeert en eenzijdig besluit mij meer te laten betalen..
Omgekeerde wereld: je bent 15 jaarplus bij een bedrijf en wordt niet beloond. Nieuwe switchers wel.. Typisch voorbeeld van jammer.
Omgekeerde wereld: je bent 15 jaarplus bij een bedrijf en wordt niet beloond. Nieuwe switchers wel.. Typisch voorbeeld van jammer.