LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Identiteitsfraude richting Jeugdzorg

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Antibedrieger

Identiteitsfraude richting Jeugdzorg

Ongelezen bericht door Antibedrieger »

Mijn ex heeft zich onlangs uitgegeven voor mijn moeder en een brief naar jeugdzorg gestuurd. Ook heeft ze haar eigen ouders een dreigmail verstuurd via zo'n "anoniem mailen site" en daarbij mijn emailadres als afzender gebruikt.

Kan zij hier voor vervolgt worden?

Mijn moeder wil aangifte doen.

frenchy

Re: Identiteitsfraude richting Jeugdzorg

Ongelezen bericht door frenchy »

lekkere ex heb jij.... :(

Maar ieder verhaal heeft 2 kanten (wil ik even gezegd hebben)

Maar of jij wat kunt doen? Of ze vervolgd kan worden? Ik heb geen idee maar als jij haar voor de rechter wilt dagen dan pak je beurs maar alvast, dit gaat je handenvol geld kosten. Helaas...

Antibedrieger

frenchy schreef:lekkere ex heb jij.... :(

Maar ieder verhaal heeft 2 kanten (wil ik even gezegd hebben)

Maar of jij wat kunt doen? Of ze vervolgd kan worden? Ik heb geen idee maar als jij haar voor de rechter wilt dagen dan pak je beurs maar alvast, dit gaat je handenvol geld kosten. Helaas...
Ze is bang ons gezamenlijk kind te verliezen omdat ze met ernstige psychische problemen heeft te kampen. Daarom probeert ze alles om mij kapot te maken.
Het is moeilijk, maar ik laat me er niet door opfokken en provoceer haar niet.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jou moeder zou een brief kunnen schrijven naar Jeugdzorg en daarin duidelijk maken dat zij niet de briefschrijfster was van de vorige brief.

Antibedrieger

Chocomelk schreef:Jou moeder zou een brief kunnen schrijven naar Jeugdzorg en daarin duidelijk maken dat zij niet de briefschrijfster was van de vorige brief.
Dat heeft ze dus gelukkig gedaan.

Gesloten