LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wet op de privacy??????
wet op de privacy??????
Hallo,
Sinds maart 2010 huren wij een huis in de particuliere sector.
Wij zijn eigenaar van de complete inventaris en nu wil de huiseigenaar langs komen met een makelaar om foto,s te nemen van het interieur om vervolgens de woning te koop aan te bieden via internet.
Moeten wij hier aan meewerken?
Graag een reactie.
Gr,
Sinds maart 2010 huren wij een huis in de particuliere sector.
Wij zijn eigenaar van de complete inventaris en nu wil de huiseigenaar langs komen met een makelaar om foto,s te nemen van het interieur om vervolgens de woning te koop aan te bieden via internet.
Moeten wij hier aan meewerken?
Graag een reactie.
Gr,
Re: wet op de privacy??????
Kort gezegd: Ja.
Ook ben je verplicht het huis open te stellen voor kijkers.
(natuurlijk wel in overleg met jou).
Ook ben je verplicht het huis open te stellen voor kijkers.
(natuurlijk wel in overleg met jou).
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hallo,
ik woon sinds eind januarie samen met mijn partner. nu ben ik onlangs zwanger geraakt en twijfel ik aan mijn relatie, ik ben nu 20 jaar en woon via mooiland vitalis! wat ik mij nu afvraag als ik en mijn partner uit elkaar gaan heb ik dan meer recht op de woning i.v.m. de zwangerschap hij is de vader van het kind en erkend het kind ook!! wat mij nog meer dwars zit is dat volgens de regels van deze woningbouwstichting: je pas officieel mag huren vanaf 23 jaar!! geld dit ook i.v.m. mijn situatie? ik wil zo veel mogelijk er over te weten komen. ik heb van alles opgezocht op google maar niks pas precies bij mijn situatie ik ben niet getrouwd en we hebben geen samenlevingscontract wel sta ik bij de gemeente als samenwoonend ingeschreven! groetjes mij:)
ik woon sinds eind januarie samen met mijn partner. nu ben ik onlangs zwanger geraakt en twijfel ik aan mijn relatie, ik ben nu 20 jaar en woon via mooiland vitalis! wat ik mij nu afvraag als ik en mijn partner uit elkaar gaan heb ik dan meer recht op de woning i.v.m. de zwangerschap hij is de vader van het kind en erkend het kind ook!! wat mij nog meer dwars zit is dat volgens de regels van deze woningbouwstichting: je pas officieel mag huren vanaf 23 jaar!! geld dit ook i.v.m. mijn situatie? ik wil zo veel mogelijk er over te weten komen. ik heb van alles opgezocht op google maar niks pas precies bij mijn situatie ik ben niet getrouwd en we hebben geen samenlevingscontract wel sta ik bij de gemeente als samenwoonend ingeschreven! groetjes mij:)
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sorry foutje!!
was mn eerste verhaal wist niet waar ik het moest plaatsen!!
was mn eerste verhaal wist niet waar ik het moest plaatsen!!
Pindakaaspotje schreef:
@Wimber: Ja, in principe moet jij meewerken en je huis open stellen als dit nodig is voor de verkoop. Je zou ook nieuwe huurders moeten laten "kijken" als jij je huur opzegt. (Ik begrijp dat je het dus tijdelijk huurt? dan had je dit ook kunnen weten en kunnen zien in het huurcontract)
dat moet wel in overleg met TS.
-
Dat het huis te koop staat zult u waarschijnlijk wel weten. Vindt u het een optie om al spullen uit huis te halen zodat de eigenaar het huis kan inrichten voor de foto's en daarna weer......???? Waarom deze vraag en waarom zo moelijk????
Gewoon een keer goed opruimen en je hoeft je nergens voor te schamen toch ?
Of mag de belastingdienst die grote flatscreen niet zien soms ?
Of mag de belastingdienst die grote flatscreen niet zien soms ?