LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help GGN zit weer achter me aan.toet

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:25

Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door toet »

Na lang twijfelen heb ik me eigen opgegeven bij Payback.Verleden week weer een brief Van ggn ontvangen of ik even 7571.00 wil betalen binnen vijf dagen .De rente is opgelopen 1.308.34 euro en de incassokosten 663.00.Was met mijn man overeen gekomen om het te betalen en alles achter ons te laten.Ook omdat ik mijn tijd hard nodig heb in verband met ziekte van een naaste.Nu dat ik berichten en de strijd van veel mensen hebt gelezen ga ik door met NIET betalen.Vreemd dat ik altijd maart april brieven van GGN krijg dus een keer per jaar verder hoor ik niets van hun.De kosten van het incasso blijven gelijk alleen de rente loopt op.Groetjes toet .Speciaal groetjes aan EEE.Rotterdam zwaar bewolkt en koud

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door Annet »

Heel goed, deze beslissing. Helemaal omdat je je hoofd wel ergens anders bij hebt nu.
Concentreer je daarop en laat D. lekker voor wat het is; een stelletje tuig van de richel. Vergeet allemaal niet om naar Breekijzer te kijken vanavond.
Toet, sterkte.

Annet

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Toet,

Laat je niet gek maken,je hebt nu wel wat anders en belangrijkjers aan het hoofd.
Gewoon niet reageren en niet betalen!!!
Laat Dexia maar barsten.
Sterkte met je naaste!!

Fijne zondag en vg

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

anne
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:42

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door anne »

Makkelijk gezegd niet betalen maar risico dat je verliest is ook aan wezig!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door croosjes »

gewoon aansluiten bij de vereniging schadeloosstelling.vrgr.andre de croos

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door trudy »

Ja, de kans om de zaak te verliezen is nog steeds aanwezig als je geen eegalease bent tenminste. Die staan wel heel sterk. Ben daarom nog steeds huiverig om D te dagvaarden, wacht nog even de Commissie Oosting af, alhoewel................heel veel vertrouwen heb ik daar ook niet in. Die gaan voor een compromis en laten de banken toch niet zakken. Niet goed voor onze naam in Europa.

E.e.a. hangt dus zeer van de betreffende rechter af. Ga er nog steeds wel vanuit dat deze onafhankelijk is en denkt. Als je niemand meer kan vertrouwen, wat rest dan nog????

EEE

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door EEE »

Hoe lieve Toet uit het sjachhie rotterdam

Heb ook incasso er boven op gekregen...van ongeveer 2000€ dus nu bijmekaar 11000 € schuld...maar zal niet betalen...en w8 op dagvaardeging Dexia-plaatboeven... sterkete en houh je haaks en niet betalen...

groeten EEE

toet
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:25

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door toet »

Dag EEE.Even een vraag ben jij al met een advocaat bezig of weet je al wat je gaat doen als je door dexia voor de rechter moet komen.Gisteren in studio REM was Antoinette Hertsenberg en die was erg hoopvol over de restschulden.groetjes uit Rotterdam

EEE

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door EEE »

Hoe Toet...

Ja heb nu telfns. contact gehad met mevr. Sjoerts uit rotterdam..en ga 16 april een gesprek aan...en beslis dan wat ik ga doen....

Ik heb je gemaild...en meschien is het makkelijk dat je me ff op men mobiel bel wat ik gemaild heb , dan kunnen we meschien even op het 010 nummer terug bellen...is wat goedkoper... alles verder goed in Rotje knor....

ik hoor ......

mazzl

EEE

Re: Help GGN zit weer achter me aan.toet

Ongelezen bericht door EEE »

Toetje..

ik hoor je nog wel toch..

Groetjes oet rutterdem

Gesloten