LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jet cars occasion automobielbedrijf

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door JtC »

Wat is je probleem? En jij beweert monteur te zijn? Je praat alsof ze je Euro 100 willen geven voor je Porsche die een veelvoud van dit bedrag waard is. Tuurlijk gaat het om geld, dacht je dat ze kunnen leven van aardig zijn? Als jouw werkgever over gaat op de wij-leven-van-aardigheids-modus, moet jij eens kijken hoe snel jij een andere baan moet zoeken.
rooster schreef:jetcars,
ben al 20 jaar een gepassionneerd automonteur bij een respecttabel goed bedrijf..!
maar wat ik vanmorgen heb gezien gaat alle perken te buiten en vroeg me af waarom nou zo...het gaat om geld!!!!
met een maat zijn oude auto ingeleverd daar(opeltje astra uit 1998).
afgesproken was 1130 euro.
zelf deze auto in onderhoud gehad en gewoon 100% goed!en er is veel geld in gestoken.
gaat medaar een pipo die wel ff wil afdingen lopen zeuren over steenslag op de motorkap...kom op zeg alsof WIJ oplichters zijn!!!!!!!!!
verders wilde ik zeggen dat daar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.......
alstublieft beste autokoper NIET DOEN DAAR!!!!!!!
de rdw predikt een goed wagenpark in nederland maar wat ik heb gezien klopt van geen kant!
mvg rooster

Janine van Donderen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2011 20:24

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Janine van Donderen »

Mensen let heel goed op, als je bij dit bedrijf een auto wilt kopen!

Ik heb mijn BMW aan deze mensen verkocht.
De BMW heeft behoorlijk wat schade, de remmen doen het niet meer, de accu is niet meer goed en hij wordt warm (gaat meteen naar rood) na 5 minuten rijden. Toen ik hem naar hen toereed kwam er zelfs rook uit. APK bijna verlopen. Heb een check laten doen bij Kwikfit en die gaf mij een lange waslijst met dingen die aan de auto gerepareerd moesten worden. Dus was hem liever kwijt dan rijk.
Ik heb er 350 euro voor ontvangen.

De volgende dag kom ik, op de marktplaats, mijn auto die ik verkocht heb helemaal schoon, glimmend en al tegen. Foto's zodanig gemaakt dat je de schade niet ziet.
En die wordt verkocht voor 1500 euro.

Ik ben te lui om te geloven dat deze mensen ook maar iets aan deze auto hebben gerepareerd voordat ze hem in de showroom hebben geplaatst.

Zo zie je maar weer dat deze mensen niet te vertrouwen zijn!

Test de auto 2 keer als wat bij ze koopt! Laat ze het op de brug zetten! En neem een monteur of iemand die verstand van auto's heeft mee!

Het is belachelijk dat een autobedrijf schadeauto's met heel wat mankementen verkopen voor belachelijke prijzen.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Wubo »

wegblijven bij deze Jetcars.

wij zijn 2008 eens wezen kijken voor een auto en hadden gevraagd of onze auto dan ingeruild kon worden.

wij hebben gedegen kennis van auto's doordat wij vrijwel elke half jaar wel een ander willen.
niet wegens gebreken maar gewoon voor de smaak.

we kwamen daar, zagen de mooie auto's en lage prijzen en liepen er al rond met een voorgevoel.
toch proberen en kregen de sleutels van de auto waarin wij interesse hadden en wij zouden eerst een proefrit doen.

zij zouden even snel kijken of de auto van ons in goede staat was om evt. te ruilen.
wegens de energie en sfeer die in het bedrijf voelbaar was en het soort auto's vertrouwden we de boel niet en besloten tijdens de proefrit er vanaf te zien.

vervolgens komen wij terug, onze auto stond nog achter.
we gaven aan van de ruil af te zien en vroegen waar de auto stond, we moesten even wachten en kwam aangereden na 30min wachten.

nadat wij wegreden merkte wij direct op dat de auto niet goed meer reageerde.
bij uitstappen zaten er 4 verschillende banden onder!!!
velgen zeer beschadigd + smeer op de velgen welke je gebruikt om banden om je velgen te krijgen.
Duidelijk te zien dat de bouten losgehaald waren en er op gruwelijke wijze iets van een koevoet tussen de band en velg had gezeten, handafdrukken aan binnenkant van de velg.
Ook vertoonde een van onze achterbanden een groot ei en een andere achterband een diepe scheur.

Hebben die $%& lijers gewoon even snel die velgen en banden erafgetrokken.
Dit bedrijf zag er al niet zuiver uit zoals ik net vertelde, waardoor wij van de koop afzagen.
Mede daardoor zijn wij met deze constatering niet naar het bedrijf gestapt.
Ik vertrouw op mijn instinct dat ze je er simpelweg en hardhandig uit zullen trappen.

Direct die dag na de helse rit aangifte gedaan bij politie en foto's, alles was overduidelijk te zien.
We zijn nu jaren verder, het bedrijf doet nog steeds zaken en hebben nog steeds niets vergoed gekregen of gehoord wat wij mogen verwachten.

afrader No1 die goed in de smiezen gehouden moet worden.

musQ
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2011 17:33

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door musQ »

Ben zelf paar keer naar Jet Cars geweest, niets gekocht daar hoor maar gewoon eens rond gekeken.

Tja wat moet ik er van zeggen, ik word niet warm van een mooie garage of iets dergelijks. Ook niet van de " betrouwbare nederlanders" die auto's verkopen.

Ik ga meestal blanco naar een bedrijf toe en het gaat niet om de uitstraling van een bedrijf maar wat ze verkopen. Ieder autobedrijf is een oplichter of het nou slechte auto's verkoopt of de beurten en reparaties uitvoert, je betaald zoiezo te veel als klant. ( en dan praat ik ook over de merkdealers etc...)

Mijn ervaring tjeck alles goed na en bekijk het product wat je wilt kopen ( auto, boot, motor, koffiezet apparaat, tv etc...)

Maar goed het gaat hier om auto's en specifiek om JC.

Voor mij een bedrijf waar je goed op moet letten, bij mij merkte ze al snel dat ik veel van auto's weet ( gediplomeerd automonteur). Ze begonnen dus al snel zakelijker te praten en waren dus eerlijk naar mij toe wat er aan de auto's mis was.

Ik kon goed merken dat ze daar niet van gecharmeerd waren.

Dus mensen die nul komma nul verstand van enig techniek hebben, JC links laten liggen en ga liever naar een universeel bedrijf, die doorgaans beter en betrouwbaarder is ook al betaal je voor een grote en kleine beurt zoiezo te veel.

Als je een handelaar bent is JC een goed bedrijf mits je de auto's grondig onderzoekt.





Het wil btw niet zeggen dat goedkope auto's doorgaans slechte auto's zijn. Alleen beseft wel dat je voor 500 euro geen auto heb die voor 2000 euro verkocht word.

Ik rij momenteel een auto van 900 euro met een jaar APK en alles doet het, alleen ja hij heeft roestplekken.

Nu wil ik ook gelijk zeggen dat vele autobedrijven te veel voor een auto vragen hoor. Ga maar na, als je een VW polo wilt uit 2002 betaal je vaak 3000 tot 4000 euro terwijl deze auto misschien 2500 euro waard is.

En soms zie je wel eens bij autobedrijven dat ze te koop zijn voor een x bedrag. Maar dan komen de afleverkosten erbij, APK en schoonmaakkosten wat vaak 1000 euro bedraagt.

Hoe komen ze aan die 1000 euro extra kosten??? Grote beurt is meestal 150 tot 200 euro ( onderdelen en vloeistoffen.) APK 30 tot 50 euro. Schoonmaak kosten 30 euro dat is hoogstens 280 tot 300 euro. Toch veel hoor 700 euro arbeidskosten.

Owja bij de meeste auto's zijn met 2 uurtjes klaar voor een grote beurt inclusief remmen. ( althans ik wel) Toch hoor ik vaak dat mensen 500 tot 600 euro kwijt zijn. Mja liever opgelicht dan even zelf doen. :lol: :lol: :lol:

Alphavista
Berichten: 238
Lid geworden op: 12 dec 2009 19:04

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Alphavista »

Goedkoop = duurkoop

zipper35
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2011 10:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door zipper35 »

hallo allemaal,

jet cars werkt ook met een andere naam en wel te weten caje inkoop want als je dat nummer belt krijg je jet cars aan de lijn.Ik heb alle onderwerpen gelezen en ik ga echt niet daar meer naar toe om mijn auto te brengen. Dan riskeer ik messchien een boete van de website ikwilvanmijnautoaf.nl maar dat heb ik er wel voor over.

ener38
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 nov 2007 00:39

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door ener38 »

musQ schreef:Ben zelf paar keer naar Jet Cars geweest, niets gekocht daar hoor maar gewoon eens rond gekeken.

Tja wat moet ik er van zeggen, ik word niet warm van een mooie garage of iets dergelijks. Ook niet van de " betrouwbare nederlanders" die auto's verkopen.

Ik ga meestal blanco naar een bedrijf toe en het gaat niet om de uitstraling van een bedrijf maar wat ze verkopen. Ieder autobedrijf is een oplichter of het nou slechte auto's verkoopt of de beurten en reparaties uitvoert, je betaald zoiezo te veel als klant. ( en dan praat ik ook over de merkdealers etc...)

Mijn ervaring tjeck alles goed na en bekijk het product wat je wilt kopen ( auto, boot, motor, koffiezet apparaat, tv etc...)

Maar goed het gaat hier om auto's en specifiek om JC.

Voor mij een bedrijf waar je goed op moet letten, bij mij merkte ze al snel dat ik veel van auto's weet ( gediplomeerd automonteur). Ze begonnen dus al snel zakelijker te praten en waren dus eerlijk naar mij toe wat er aan de auto's mis was.

Ik kon goed merken dat ze daar niet van gecharmeerd waren.

Dus mensen die nul komma nul verstand van enig techniek hebben, JC links laten liggen en ga liever naar een universeel bedrijf, die doorgaans beter en betrouwbaarder is ook al betaal je voor een grote en kleine beurt zoiezo te veel.

Als je een handelaar bent is JC een goed bedrijf mits je de auto's grondig onderzoekt.





Het wil btw niet zeggen dat goedkope auto's doorgaans slechte auto's zijn. Alleen beseft wel dat je voor 500 euro geen auto heb die voor 2000 euro verkocht word.

Ik rij momenteel een auto van 900 euro met een jaar APK en alles doet het, alleen ja hij heeft roestplekken.

Nu wil ik ook gelijk zeggen dat vele autobedrijven te veel voor een auto vragen hoor. Ga maar na, als je een VW polo wilt uit 2002 betaal je vaak 3000 tot 4000 euro terwijl deze auto misschien 2500 euro waard is.

En soms zie je wel eens bij autobedrijven dat ze te koop zijn voor een x bedrag. Maar dan komen de afleverkosten erbij, APK en schoonmaakkosten wat vaak 1000 euro bedraagt.

Hoe komen ze aan die 1000 euro extra kosten??? Grote beurt is meestal 150 tot 200 euro ( onderdelen en vloeistoffen.) APK 30 tot 50 euro. Schoonmaak kosten 30 euro dat is hoogstens 280 tot 300 euro. Toch veel hoor 700 euro arbeidskosten.

Owja bij de meeste auto's zijn met 2 uurtjes klaar voor een grote beurt inclusief remmen. ( althans ik wel) Toch hoor ik vaak dat mensen 500 tot 600 euro kwijt zijn. Mja liever opgelicht dan even zelf doen. :lol: :lol: :lol:



betwijfel of hier een monteur schrijft mocht het wel zo zijn raad ik hem aan om niet voor zich zelf te beginnen of eerst wat rekenen te leren

2uur voor groot onderhoud mee eens maar wat kost een goede monteur? 3000bruto per maand? zal ongeveer rond de 20 euro per uur als de beste man/vrouw 8 uur per dag productief zou zijn en geen vakantie neemt laat staan dat hij ziek kan worden. en dan hebben we nog geluk dat een monteur nooit een foutje maakt

en een auto schoonmaken voor 30 euro? daar doe je ongeveer 4-8 uur (afhankelijk van vuil conditie)

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door otto77 »

Inderdaad Ener38

Als dit inderdaad een monteur is en net zo goed repareert, als dat hij rekent en financieel inzicht heeft, dan breng ik mijn auto nog liever naar Jet Cars !

v.d.Heyden
Berichten: 739
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

otto77 schreef:Inderdaad Ener38

Als dit inderdaad een monteur is en net zo goed repareert, als dat hij rekent en financieel inzicht heeft, dan breng ik mijn auto nog liever naar Jet Cars !

Ach, die musQ geeft in een ander topic zelf al aan: Vaak ontslagen geweest en dus weinig geld.

Zegt al genoeg.....

Deno81
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 17:49

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Deno81 »

@v.d.heyden
kan de grijns op me gezicht bijna niet onderdrukken. :lol:

pinoydude
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2012 06:52

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door pinoydude »

heb hier een goedkope auto gekocht---haha meteen kapot!!!!!!
oplichters!!! tja....maar dat wist ik al via reviews maar ging tog daar kopen..wie is nou de stomme???? pffft....ikke natuurlijk..
maar wees gewaarschuwd, de autos zijn daar goedkoop omdat ze mankeren veel van historische gebied...snap dat wel...

juel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2012 20:30

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door juel »

mijn oude auto verkocht via ik (wil van mijn auto af.nl)blijkt het jet cars te zijn je kan dan niet meer terug omdat ze de naam pas vrij geven als je accoord bent gegaan met de dael.
maar ja wat kan er mis gaan met een bod van € 210,-
nou alles ze laten je eerst meer dan een uur wachten gaan vervolgens een proefrit maken op de openbare weg met een geschorste auto die ik op een trailer heb laten aanvoeren.
bij terugkomst na 15 min. kraken ze de auto zo af en bieden vervolgens nog maar € 100,- .
daar sta je dan (trailer al weg) met een geschorste auto als je boos wordt komen er dreigende uitsmijters het kantoor binnen en voor je het weet sta je op straat met € 100,- in je hand.

dit is geen normale zaak en ik raad ook iedereen aan om hier nooit zaken mee te doen. :(

LPNG
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2012 19:26

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door LPNG »

Ook ik ben zo dom geweest gebruik te maken van 'ikwilvanmijnautoaf.nl'
en vervolgens kom je na bemiddeling uit bij CaJe inkoop. Je wordt bemiddeld naar een dergelijk dubieus bedrijf.
Ik werd heel raar te woord gestaan aan de telefoon. Ik wil ook geen zaken doen met een dergelijk dubieus bedrijf. Ik wil geen medestander worden van dergelijke praktijken door hier aan mee te werken. Heeft iemand er ervaring mee wat er gebeurt als je niet door gaat met de koop?

Als je de voorwaarden leest dan lijkt werkelijk alles op de klant te worden afgewenteld. ......
Ik vraag mij werkelijk af hoe dit soort voorwaarden het houden bij een rechter.

Als iemand ervaringen heeft dan heel graag.......:-)
Dankjewel.

raets027
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2012 22:06

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door raets027 »

Ook ik heb mijn auto aangeboden via ikwilvanmijnautoaf.nl. De volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat er een bod was van 1400 euro van een bedrijf uit Rotterdam. Ze vroegen netjes of de afstand een probleem was (ik kom uit Nijmegen) en of ik akkoord ging. Ik ben akkoord gegaan en op een zaterdag naar Jetcars in Rotterdam gereden. Daar aangekomen ziet het er precies uit zoals op de diverse forums te lezen is.
Ik ging op een zaterdag dus dan kun je verwachten dat het druk is! Na 3 kwartier werd ik geholpen en ging er iemand met mij mee een proefritje maken en de auto nakijken. Daarna werd ik weer verzocht om even te wachten in de wachtruimte (met gratis koffie). Na een kwartiertje werd ik naar kantoor geroepen en daar werden mij de zaken die niet volgens mijn opgave klopte medegedeeld. Ik ben geen automonteur dus ze vinden natuurlijk altijd iets wat ik niet wist. Ze boden 1100 euro anders moest ik mijn auto opnieuw aanbieden. Ik ging akkoord en kreeg daarna cash het geld.
Als je wat voorwerk doet op de forums kun je verwachten zoals ik het heb meegemaakt, het is aan jezelf om te beslissen of je erop ingaat. Mijn auto heeft wat technische mankementen en ik verwacht dat hij gewoon verkocht gaat worden zonder dat dit medegedeelt wordt. Ik zou er dus geen auto kopen. Maargoed, als je zelf je auto zo verkoopt heb je geen gezeur aan de deur en geen gezeur bij inruil. En daar betaal je natuurlijk ook wat voor.

ronaldus1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2012 22:56

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door ronaldus1 »

Hallo,

Ik heb ondertussen ook kennis gemaakt met via de website ikwilvanmijnautoaf.nl
Je krijgt inderdaad de koper pas te zien als je op de verkoop button drukt.
Heb ik gedaan, kreeg een e-mail met de koper:
CaJe Inkoop
Van Maasdijkweg 20
NL-3088 EE Rotterdam
Deze vertelde mij in de e-mail dat ik binnen 10 dagen moet komen.
Heb een e-mail gestuurd naar dit bedrijf om een afspraak te maken op bovenstaand adres, krijg niets te zien in de e-mail, alleen dat ik langs moet komen Nogmaals een e-mail gestuurd met de vraag of er iemand fysiek aanwezig is op dit adres, weer geen antwoord.
Vraag gesteld of dit bedrijf op dit adres een RDW erkenning heeft, zoals dit aangegeven staat in de algemene voorwaarden.
Krijg weer geen antwoord op mijn vraag, wel dreigement dat als ik
binnen 21 dagen de auto niet aflever ik annuleringskosten moet betalen.
Heb bij de RDW opgevraagd of er op het bovenstaande adres, Van Maasdijkweg 20-3088 EE Rotterdam, een RDW erkenning is afgegeven, schriftelijk terug gekregen van het RDW dat dit niet het geval is.
Dit doorgegeven aan de desbetreffende persoon van ikwilvanmijnautoaf.nl, krijg helemaal geen reactie meer terug.
Conclusie
Het gegeven dat er op het adres waar CaJe inkoop geen RDW erkenning is afgegeven betekend dat Caje inkoop er geen heeft,maar in de algemene voorwaarden staat:
Bieder:
Het RDW (indien in Nederland actief) erkende autobedrijf, zijnde een natuurlijk persoon of een rechtspersoon dat een bieding heeft uitgebracht.

maar deze kan je pas controleren als je op de verkoop button hebt gedrukt, want daarna komt pas de naam en adres van de Bieder in kwestie.
ikwilvanmijnautoaf.nl handelt dus niet volgens de eigen algemene voorwaarden.
Maar geeft de consument verkeerde informatie door.
Met dit gegeven, dat ik pas kan nakijken na de koop of het bedrijf een RDW erkenning heeft, wat aangegeven staat in de algemene voorwaarden van Caje Inkoop denk ik dat ik voor de rechter geen slecht figuur sla.

IQISM8
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2012 19:15

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door IQISM8 »

Heb ik dus al véél massel gehad ;) want heb al 3 auto's bij Jet Cars gekocht (zonder NL kenteken of APK ) daar kan ik in België toch niks mee aanvangen en ze rijden allen nog dagelijks zonder noemenswaardige kosten.
Uiteraard je moet wel zelf op zoek naar de gebreken. De wagens waren belgische wagens en dat kost JC een hoop geld en trammelant om ze Nederlands te maken, dus is hij ze maar al te graag kwijt. Heb er 2 jaar geleden een Chrysler Vision gekocht met LPG voor maar 500€ met slechts 170dkm, daar heb ik intussen al 90dkm me gereden zonder grote kosten. Maar koosjer zijn ze zekerst niet maar dat is geen enkele autohandelaar. Als ze inkopen breken ze je auto af die ze dan ophemelen als ze hem moeten verkopen en zwijgen is niet liegen of oplichten. tellers terug draaien enz...wel. Ik had laatst heibel met ze, ik had een NL auto gekocht met LPG maar kreeg die onmogelijk door de Belgische keuring omdat de LPG van voor 2001 was. Ik dacht verkoop hem weer in NL omdat ie nog niet ingevoerd was. Jet Cars brak de auto af en wou met moeite 450€ geven, ze waren zelfs niet bereid te ruilen voor hetzelfde model dat ouder en meer km had. Enkele uren later heb ik hem dan ergens anders geruild gekregen voor een A8 van hetzelfde jaar met minder km's. Gewoon omdat je dergelijke auto in NL niet gemakkelijk verkocht krijgt wegens peperdure wegenbelastingen. Zet je auto zelf te koop op internet en de opkopers komen vanzelf. Verkoop hem dan aan het beste bod

Benvanderschaaf
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2011 20:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Benvanderschaaf »

ow ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerst ff gegoogled heb.

De werkwijze is precies zoals hierboven beschreven. Wat een oplichters..

Biedingen die niet nagekomen worden met onzin beredeneringen, louche mensen, louche auto's. Jammer dat zulke bedrijven na jaren nog steeds niet aangepakt worden.

Ook ik heb via marktplaats een bod gekregen.
Nog gebeld, uitgelegd dat de staat van de wagen zo en zo is...
Geen probleem, zolang de motor nog goed is..

Aangekomen, kantoor links, blabla gratis koffie, proefrondje en daarna op kantoor, waar ze vervolgens gingen zeuren over dingen die ze op de duidelijke foto's gezien hebben.. blabalblabalbalbla en echt een onzinbod. Beredeneren dat ik die dingen niet vermeld heb in de advertentie.. wat wel is, en wat ik ook telefonisch voordat ik daar naartoe ging heb uitgelegd.

Aardig wat stennis lopen scheppen natuurlijk daar, zodat andere potentiele klanten ook hoorden dat ze louche mensen waren..

Uiteindelijk weer terug gereden naar huis.
Illusie armer, maar wel meer een mooie ervaring rijker. :D

Wat ik mij echt afvraag, hoe kunnen zulke bedrijven jarenlang doorgaan? Is er dan echt geen instantie die ingrijpt en die tent gewoon sluit? Waarschijnlijk een hoop zwart geld, kilometerstanden terug draaien, personeel wat wel niet volgens de boekjes verloond wordt, gerommel met apk'tjes etc.etc.

Ook op marktplaats blijven ze actief.. Waarom doet marktplaats niets?
Zal wel goede cashcow zijn voor marktplaats...

Conclusie, JetCars, of onder welke andere benamingen ze ook actief zijn..
1e klas oplichters.

Wel mooie ervaring, gelukkig voor ons goed afgelopen.

IQISM8
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2012 19:15

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door IQISM8 »

Een onlinebod is niet bindend, ook al heb je er akkoord voor getekend!! Als Jetcars zijn bod niet handhaafd om allerlei redenen hoef jij als verkoper NIET te verkopen. Wegens verkoop op afstand heb je 14 dagen bedenktijd! Daarbovenop is de KOPER JTC geen BOVAG gekeurd bedrijf terwijl dit een vereiste is van de bemiddelende site, dus is het bood ONGELDIG. Mensen die dan voor een habbekrats hun auto dan toch verkopen uit schrik voor contractbreuk zijn echt wel naïef. Dat de overheid er niets aan doet is mij ook een raadsel, maar die kerels beginnen toch met een ander bedrijf en naam OPNIEUW en OPNIEUW.

stofzuigertje

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik wilde even testen maar lees ook 15% dus als ik mijn auto verkoop voor €10.000,- krijg ik eigenlijk maar € 8.500,- netto!

Dit is dus niet de goedkoopste manier voor de betere auto kwijt te raken en ik kan beter gewoon een handelaar zelf bellen...
Dus die eerder genoemde ik wil van mijn auto af....
dat is niet zo slim...

Sedat1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2012 22:36

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Sedat1985 »

Hoi,

Ik ga morgen een auto kopen bij jet-cars. Ik heb een en ander gelezen over slechte ervaringen heel veel slechte ervaringen. Ik wil het volgende zeggen. Als je een oud paard koopt kan je er niet van verwachten dat hij net zo snel en sterk is. Een goed paard kost veel geld. Ga een auto kopen met iemand die er verstand van heeft. Praat open en eerlijk. B.V. als de verkoper zegt deze auto is goed dan ga er maar van uit dat hij goed is. Maar als hij zegt er moet wat aan gebeuren stel hem dan de vraag wat is er mis mee is? Want hij weet heus wel of de auto goed is want daar past hij de prijs op aan. Als je het niet vertrouwd pak een garantie voor 1 maand kost je 100 tot 200 euro. Stel je komt stil te staan tijdens jou rit naar huis "ga terug binnen 1 dag"en zeg jij hebt gezegt dat deze auto goed is en pak je geld terug of geef je auto terug zo simpel. Dus een goed auto kost veel geld. Als je een auto koopt tot b.v. €1500,- is het natuurlijk mogelijk dat deze auto oud is of gebruiksschade exc. Ik heb bij geen 1 form kunnen lezen dat iemand een auto heeft gekocht van €10.000,- t/m €20.000,- en dat deze slecht is. Verhaal in het kort weet wat je koopt.

Gesloten