LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

Piet is een hele aardige man maar een militair, hij heeft nou eenmaal niet de capaciteit om het goed te verwoorden.

HS

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

hs,ik denk dat een strijder die iets minder uit zijn woorden kan komen of over kan brengen(wat ik persoonlijk niet vindt)meer voor de gedupeerde zal betekenen dan jij ooit zal zijn.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

ja andre helemaal met je eens, maar wat ik bedoelde, is niets negatiefs over Piet, verre van dat. Maar iets overbrengen op de TV dat moet iemand zijn met een uitstraling ,dan komt de boodschap beter over. Iemand die het kan brengen. Misschien had jij het moeten vertolken, ken jou niet maar denk wel dat jij de boodschap op TV beter overgebracht had.

De boodschappen die je hier neerzet op schrift, zijn een pijn in de ogen, een boodschap moet pakkend zijn. Kort en bondig en geen taalfouten. Plaats eens een foto bij je volgende boodschap of vertel de mensen op het forum eens wie je bent en wat je doet. Weet je zo iets in plaats van op elke topic het zelfde verhaal te kopieëren.

Maak de boodschap interessant en leg eens uit waarom de mensen bij jouw telecommaatschappij moeten gaan bellen. En niet alleen om jou te spekken.

HS
Laatst gewijzigd door HS op 04 apr 2004 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

MarjanS

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door MarjanS »

Maar HS, stel nou dat Croosjes verder ook pijn in de ogen blijkt te zijn? En zich spreekt zoals hij schrijft. Wat dan? Nog jouw vertrouwen? Maar inmiddels heb je het zelf al genuanceerd zie ik.
Marjan

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door jll »

Bij voorbaat wil ik me excuseren voor het onder de aandacht brengen van dit topic, helaas.
Ik heb zelf geprobeerd een aantal malen feitelijk en inhoudelijk aan discussies mee te doen, maar misschien is mijn zienswijze niet altijd juist. Daarbij en daarom ook gevraagd om inhoudelijk te reageren, ook mensen met naam en toenaam daartoe opgeroepen.
Een aantal deelnemers is goed bezig. Chris G., Piet, Dagobert Duck, ondanks de kritieken zelfs Dubio, bedankt voor jullie bijdragen.
Zelfs 'justice man 007' met zijn teveel aan polls, wil nog wel eens inhoudelijk reageren.
Helaas, croosjes, het is lang geleden dat u een zinvolle bijdrage heeft geleverd, anders dan loze kreten en loze beloften. Op de site ook niets, niente, nada.
Ik haak af...

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

jll dat is jouw goed recht hoor. Het ga je goed. Blessings.

HS

MarjanS

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door MarjanS »

Piet is een hele aardige man maar een militair, hij heeft nou eenmaal niet de capaciteit om het goed te verwoorden.
HS,
obstinaat; oftewel jezelf in de weg zitten! zoiets!
Marjan

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

Tis meer een boodschap voor het algemene nut zeggen ze in België.

HS

MarjanS

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door MarjanS »

Wél een tamelijk subjectieve, als je het Cees en mij vraagt. We hebben het er net even over gehad namelijk.
En of zo'n opmerking dan voor het nut van iedereen is? Idd misschien in België wel. Wát een nonsens!
Marjan

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

HS,MarianS en jll,kijk deze gedupeerde zijn zo als ze zijn.Wat is een belangerijk bij dragen voor deze personen.We praten al zoveel jaren over het zelfde en nog komt er door deze personen niets uit de verf dan alleen maar modder naar elkaar gooien.Gelukkige zijn er gedupeerde die verstandiger zijn dan hun.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

andre wat bedoel je nou precies?????????????????? Dit heeft niets met modder gooien te maken. Wat bedoel je nou eigenlijk. Zeg het eens duidelijk wat je dwarszit, misschien dat ik je dan begrijp.

HS

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry »

HS, hier raak je misschien wel een gevoelige snaar, want in dit land is het zo, als je rap van tong bent en goed van snit heb je al een streepje voor. Als je staat te stuntelen voor de rechter en niet goed van je woorden kunt afkomen wordt je al afgemaakt door de tegen partij. Het is ook geen schande dat je in deze ingewikkelde materie je zelf niet kunt verdedigen, maar het moet niet zo zijn, dat je dan bij voorbaat al wordt veroordeeld. Over klasse justitie gesproken !!!!!!!

groetjes Harry

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

Ik ben knap van de tongriem gesneden Harry, dat is een gave, maar ik zou nooit voor een rechter mijn eigen verdediging kunnen voeren. Om reden dat aan de andere kant een advocaat van de duivel staat. Je moet juridisch goed op de hoogte zijn, om elk woord juridisch te kunnen weerleggen, daarom doet het me zeer als ik lees dat mensen zonder juridische kennis, zelf hun verdediging willen voeren.

Harry ieder zijn vak.

HS

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Beste Croosjes,

Misschien is die telecommaatschappij geen mallafide organisatie, maar weten ze handig aan goedkoop promopersoneel te komen. Mijn dochter verdiende met dat soort klusjes soms €100 per dag. Dan was de catering ook prima in orde en werd er voor het vervoer gezorgd. Een advocaat met meer dan 10 personen zou via pay back €1000 per persoon kosten. Stel dat de procedure een jaar in beslag neemt dan werk je dus voor minder dan je bij een gewoon promotieteam verdient en hebben ze er nog klanten bij ook. En bij mijn baas verdien ik net als veel mensen ook meer dan €1000 voor 12 dagen werken.
Mensen die via de kabel bellen, zoals ik gaan echt niet opnieuw naar KPN vanwege de aansluitkosten. Ook kunnen werkende mensen of mensen met andere verplichtingen onmogelijk toezeggen om op niet door henzelf vast te stellen dagen opgeroepen te worden. Ik denk dus dat je op niet al te veel serieuze leden zult kunnen rekenen
Verder heb ik bewondering voor je energie en hoop ik dat je gegadigden kunt vinden voor een sponsor die er m.i. zelf meer aanverdient.

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

Vera het is een goed initiatief verder mission impossible. Mensen blij maken met niets.

HS

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Was dat maar waar 'voor niets'. Ik denk dat je, erger nog, voor niets hard moet werken bij schadeloosstelling

HS
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HS »

Het is een kwestie van MLM met een sponsor die een bedrag stort. Dat is niet haalbaar. Dan moeten er meer dan 200.000 mensen overschakelen en misschien nog meer. Het kan gewoon niet Vera.

HS

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

HS,HARRY en vera verhagen,wat bereiken jullie hier mee een meer waarde? voor jullie zelf?.Het is gewoon te gek voor woorden hoe jullie met de situatie? van de gedupeerde om gaan door ze al heel lang in onzekerheid? te brengen.En dat jullie dingen zeggen? waar jullie totaal niets vanaf weten en daarom verhalen? ophangen en waarvoor?.Ik hoop alleen maar één ding dat jullie ook goed te recht komen in jullie fin.situatie.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Andre Croos,

Als je goed leest heb ik helemaal niets tegen je actie net zo min als HS die hem alleen maar onhaalbaar vindt. Ik denk alleen dat je je geld voor een gezamenlijke advocaat zoals bijv. bij pay back met gewoon werk beter en sneller kunt verdienen dan voor onbepaalde tijd promotiewerk te doen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

vera verhagen,waar staat dat je er voor moet werken,wijs mij dat is aan op de site!!!. WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL ,dit bedoel ik nou.Als men het over doorzetting vermogen heeft denkt iedereen gelijk dat je moet hard werken.Ik zal het zeggen hoe glashelder het is.laat je telefoon factuur oversluiten het inschrijfformulier van de sponsor in en verzend het per PC, print daarna deze uit en ondertekenen en verstuur dit naar het antwoordnr.Vereniging inschrijving,maak kopié van je contract(en) en een kopié van een geldige ID.kaart(nl)anders dan paspoort.""RIJBEWIJS IS ONGELDIG""en vul het inschrijfformulier in van de vereniging schadeloosstelling en verstuur dit naar zie adres op de site.Als je dit werken noemt dan weet ik het niet meer.Ik hoor het verder wel.vrgr.andre de croos.

""DIT IS NIET BEDOELD OM RECLAME TE MAKEN""

Gesloten