LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aliona
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2011 13:32

hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door aliona »

10 dagen geleden is mijn telefoon gestolen, meteen geblokkeerd bij hollandsnieuwe en een mailtje gestuurd naar de klantenservice met verzoek om nieuwe sim. geen reactie. 3 dagen late,23 november nog een mailtje gestuurd en hehe,. reactie:

Beste
Bij deze wil ik je informeren over je simkaart. Deze wordt vanmiddag op de post gedaan en is verstuurd naar het volgende adres:***Deze kun je binnen enkele dagen thuis verwachten.Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.Vriendelijke groeten,****Klantenservice

Niks ontvangen, 8 dagen later weer een mailtje naar de klantenservice, maar nog geen reactie.
ze zijn dan wel goedkoop maar je betaalt een hoge prijs voor gebrek aan service en het vervelende dat je zonder je nummer niets meer kan!
is niet de eerste keer dat er gedonder is, ook vaak blijkt mijn automatisch opwaarderen niet te werken, waardoor ik niet kan bellen, ze hebben problemen met de computer.

Helena van der Horst, Amsterdam

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Helena,

Stuur ons even je gegevens in een privebericht. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door duiner »

hollandsnieuwe schreef:Beste Helena,

Stuur ons even je gegevens in een privebericht. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.
mag ik even vragen ?

, dit is de zoveelste , die ik hier over jullie lees , leren jullie hier nou wat van ?
.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Duiner,

Wanneer je een klacht hebt, ontvangen we graag je contactgegevens in een privébericht. Wij nemen dan contact met je op via telefoon of mail, om je klacht af te handelen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door Grondslag »

duiner schreef:
hollandsnieuwe schreef:Beste Helena,

Stuur ons even je gegevens in een privebericht. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.
mag ik even vragen ?

, dit is de zoveelste , die ik hier over jullie lees , leren jullie hier nou wat van ?
.
Je gaat alleen maar draaiboekantwoorden krijgen, dus dat schiet niet op. Kennelijk is het de medewerkers van hollandsnieuwe niet gegund om voor zichzelf te kunnen denken en te bedenken door wat voor malafide oplichtingsbende ze betaald worden. Het gaat tenslotte niet om het helpen van de klant, maar om het aan het lijntje houden van de klant om die dubieuze incasso's nog even verder te rekken.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Grondslag,

Voor je een dergelijk bericht plaatst is het goed om alle reacties op dit forum te lezen. Dan kun je namelijk ook zien dat we met iedereen die hierom vraag contact opnemen om zo de problemen op te lossen in plaats van dit in het topic zelf te doen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door Grondslag »

hollandsnieuwe schreef:Beste Grondslag,

Voor je een dergelijk bericht plaatst is het goed om alle reacties op dit forum te lezen. Dan kun je namelijk ook zien dat we met iedereen die hierom vraag contact opnemen om zo de problemen op te lossen in plaats van dit in het topic zelf te doen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Het wel of niet oplossen van problemen middels een topic of middels privé berichten (op een forum van derden, dus privé is het allerminst), dat doet niet ter zake. Dat de klantenservice niet in staat is om überhaupt ook maar antwoord te geven op ingestuurde meldingen, maar er wel een zogeheten webcare team wordt opgezet om publiek gemaakte klachten te behandelen, dat toont de armoede van het operationele beleid van het bedrijf aan. Zo eenvoudig is dat.

aliona
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2011 13:32

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door aliona »

UPDATE:

ik ben vrijdag 2 dec keurig gebeld nadat ik een privebericht had gestuurd, trosradar helpt echt om de klantenservice van hollandsnieuwe wakker te schudden, de simkaart zou worden opgestuurd en zou zaterdag 3 dec of maandag 5 dec uiterlijk komen. er was een verhaal dat ze hebben gepoogd mijn adres te verifieren maar dat de email niet was aangekomen. dat is heel raar, er zit niets in mijn spam en ALLE emials komen aan, dus ik snap daar niets van, of ze hebben de techniek niet onder controle of het is een smoes.

maandag zou iemand van hollandsnieuwe mij bellen of de simkaart was gearriveerd. Ik ben niet gebeld, en er lag geen simkaart bij de post. Dit is dal de 3e week zonder simkaart door onverklaarbare problemen bij hollandsnieuwe, ik heb nu recht op een financiele compensatie, zo langzamerhand. ik hou de lezers van het forum op de hoogte,
met vriendelijke groet, aliona

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Aliona,

Wat vervelend dat je niet teruggebeld bent. Ik ga zorgen dat er zo snel mogelijk alsnog contact opgenomen wordt.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

lottereeskamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2012 10:49

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door lottereeskamp »

Ook ik word niet teruggemaild door hollandsnieuwe. Ik ben mijn telefoon en dus simkaart verloren en heb ze direct na kerst (28e gemaild). Inmiddels heb ik ze al 5 emails gestuurd, maar nog steeds geen enkele reactie! Wat is hier aan de hand? Misschien moet de consumentenbond ook nog even een nieuwe test gaan doen, aangezien zij hollandsnieuwe hebben aanbevolen volgens de website van hollandsnieuwe?
Lotte

stofzuigertje

Re: hollandsnieuwe wachten op sim na gestolen telefoon

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via prive bericht even melden dat U nu ook op het Radar forum staat....
Dat gaat meestal sneller dan normale mail.

Succes en graag bericht als het goed ging want dat mag ook wel eens...

Gesloten