LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] actie PLanet INternet ADSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hukkekruk
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2004 12:15

actie PLanet INternet ADSL

Ongelezen bericht door hukkekruk »

Op 17 feb 04 hebben wij adsl aangevraagd bij planet internet.
Pas op 24 maart heben we het pakket ontvangen.
Een ruime maand wachten dus.
In de maand maart ging de nieuwe adsl-actie blijkbaar in van planet.
Wij hebben nu tot medio maart op onze verbinding moeten wachten maar komen niet in aanmerking voor het nu geldende actieaanbod.
Planet houdt zich aan het moment van aanvraag en dus ook aan de toen geldende actie.
Wij hebben gemengde gevoelens: Als we nu 1 of 2 weken hadden moeten wachten op effecturen van aansluiting, dan hadden we dat terecht gevonden. Nu laten ze mensen ruim 4 weken wachten en gaan dan uit van het moment van aanvraag, zodat je niet voor de huidige actie in aanmerking komt....
Middels email schreef ik hen dat ik dus beter had kunnen afzeggen, toen ik de brief kreeg die de aanvraag bevestigde. Als ik toen acuut weer een aanvraag in zou hebben gediend, was ik wel voor de maart actie in aanmerking gekomen.....
Planet heeft met een standaardbrief gereageerd, zonder specifiek antwoord op mijn opmerkingen.
Beste service provider? IK ben in elk geval teleurgesteld in hen. Zo kan je makkelijk klanten binden. Eerst mensen wekenlang laten wachten en hen niet tegemoet komen voor dit wachten. Heb hier best moeite mee.
gr. Hukkekruk[/quote]

HULPJE

Re: actie PLanet INternet ADSL

Ongelezen bericht door HULPJE »

Vervelend dat je die actie mis bent gelopen. Alleen is het zo, dat de KPN de ADSL-lijn actief maakt en ook het DHZ-pakket verstuurd. Zij doen dit, nadat zij klaar zijn met het actief maken van het ADSL-signaal.

Vandaar dat Planet gebruik maakt van de aanmelddatum, niet de opleverdatum van de KPN.
Tevens staat er bij de aanmelding vermeld, dat de aanvraag 4 tot 6 weken kan duren....

Maar jij hebt je toch op dat moment aangemeld, omdat jij gebruik wilde maken van die actie????
En om het iets duidelijker te maken: stel je krijgt als je je nu aanmeld eenmalig 300 euro korting(en de actie loopt tot 31-4-2004)
vanuit jouw redenatie zou dat inhouden, dat als jij het pakket op 1-5-2004 geleverd krijgt, jij geen recht zou hebben op de actie.

Ik denk dat je dan zou zeggen:" Maar ik heb me op 27-4-2004 aangemeld. IK WIL RECHT HEBBEN OP DE ACTIE WAARVOOR IK ME HEB AANGEMELD!!!!"[/u]

Gast

Re: actie PLanet INternet ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Hulpje,

Als je het op jouw manier bekijkt is er begrip voor het hanteren van aanvraagdatum maar onze aversie werd aangewakkerd door de verre van correcte houding van planet. Zelfs met meerdere mails en vragen kregen we geen antwoord, enkel standaardmailtjes. En daarvoor heb ik niet voor planet gekozen. Ze waren toch de beste in service?
Als er dan verwarring is verwacht je van hen correcte reacties. Er was ons trouwens niet verteld dat we wel ruim een maand moesten wachten, hooguit twee weken. Op zich leggen we ons best neer bij de huidige situatie. We waren minder geirriteerd geweest als planet zijn leus van beste serviceprovider had waargemaakt en zich er niet vanaf had gemaakt met een herhaalde staandaardmail
Toch bedankt voor je reactie. :P
hart. gr. hukkekruk

Gesloten