LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door Grondslag »

janroeland schreef:Hallo Grondslag,

Misschien moeten wij een lotgenoten groep oprichten (deze zou wel eens groter kunnen zijn dan we denken).

Over integriteit gesproken: de uitspraak van de Consumentenbond die op de website van hollandsnieuwe staat, ik behoorlijk uit zijn context gerukt. De Consumentenbond raad hollandsnieuwe aan voor mensen met een wisselend belgedrag maar heeft verder geen onderzoek naar de organisatie en de kwaliteit van dienstverlening gedaan.

Bijzonder...
Zoals ik heb begrepen, wordt hollandsnieuwe geleid door een voormalig medewerker van de Consumentenbond. Aan wat touwtjes getrokken en gezwicht voor het grote geld wellicht? Wie zal het zeggen..

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Grondslag schreef:Zoals gezegd, heb ik maandag een melding ingediend bij de klantenservice. Het automatische antwoord luidde, zoals altijd: "Wij gaan direct aan de slag met je vraag. We proberen je binnen 1 werkdag antwoord te geven.". Antwoord heb ik echter uiteraard nog niet gehad. Net als op al die andere meldingen.
Beste Grondslag,

We hebben nog geen privebericht van je ontvangen. Daarom kunnen we ook geen contact met je opnemen. We zullen de vraag die je ons toegestuurd hebt uiteraard zo snel mogelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door Grondslag »

hollandsnieuwe schreef:
Grondslag schreef:Zoals gezegd, heb ik maandag een melding ingediend bij de klantenservice. Het automatische antwoord luidde, zoals altijd: "Wij gaan direct aan de slag met je vraag. We proberen je binnen 1 werkdag antwoord te geven.". Antwoord heb ik echter uiteraard nog niet gehad. Net als op al die andere meldingen.
Beste Grondslag,

We hebben nog geen privebericht van je ontvangen. Daarom kunnen we ook geen contact met je opnemen. We zullen de vraag die je ons toegestuurd hebt uiteraard zo snel mogelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Zoals aangegeven, is klachtafhandeling middels een consumentenforum een buitengewoon achterbakse en gemakszuchtige wijze van opereren. Aangezien antwoord uit bleef, heb ik vandaag nogmaals een melding ingediend bij de klantenservice. Mocht er antwoord komen, dan zal ik dat hier vermelden.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door duiner »

hollandsnieuwe schreef:Beste Grondslag,

We hebben nog geen privebericht van je ontvangen. Daarom kunnen we ook geen contact met je opnemen. We zullen de vraag die je ons toegestuurd hebt uiteraard zo snel mogelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

beste hollandse nieuwe,

we hebben hier nog geen bericht van u gekregen, waarom er zoveel klachten zijn

met vr'groet
.

anba10
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2011 01:10

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door anba10 »

Beste Hollandse nieuwe ik heb sinds 18-11 een abonnement voorafvoordeel 275 24 maanden en omdat ik graag gebruik wil maken van internet heb ik een extra data bundel van 1GB erbij gekozen, prima zou je zeggen echter kreeg ik een melding opmijn telefoon dat ik maar drie euro nog heb staan en moet ik opwaarderen, hoe kan dat dit snap ik werkelijk niets van. Ik heb maar ( alles heb nagekeken en gecheckt) 81 minuten totaal aan gesprekminuten gebruikt en 10 sms jes gestuurd dus hoekan dat dat ik na pas twee weken geen beltegoed meer heb? Ikheb geen prepaid toestel? Ik ben alleen bereikbaar per mobiel, mijn man werkt sinds twee maanden in het buitenland en verheugd hij erop wanneer hij mij kan spreken. Ik heb ook een zoon die autistisch is en is het van uiterste belang dat ikhem kan bereiken anders raakt hij in totaal paniek. Ik heb voor Hollands Nieuwe gekozen omdat ik vond dat ze een geweldig pakket aanbiedt en zijn de kosten verder prima. Maar ik begin een klein beetje te twijfelen hoe dit allemaal in elkaar zit. Ik heb een mailtje aan Holland NIeuwe gestuurd dus laten we hopen dat ik geen vragenlijst moet invullen omdat de veiligheid van mijn zoon staat voorop en te kunnen bellen met mijn mobiel essentieel en gerustellend. Hollandse Nieuw aub contact met mij opnemen en dan z.s.m. hierop reageren. 3 euro tegoed na twee weken in bezit zijn van deze mobiel en abonnement nogmaals dit kan toch niet waar zijn. z.s.m. contact met mij opnemen lieve telefonisch, ik ga er vanuit dat er een vergissing is gemaakt en wil geloven en geef Hollandse Nieuwe de kans om dit netjes op te lossen. Ik wil ook aan Hollandse NIeuwe de Auti pas laten zien dit is een pas die wordt gestrekt aan iemand als de huisarts of pyschiater kan aantonen dat je kind autistisch is
M.vr.gr.
anba10

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door Grondslag »

Verbazingwekkend genoeg, werd ik eindelijk, na drie maanden, voor het eerst telefonisch benaderd door hollandsnieuwe. Men beloofde alles in orde te maken. Ik ben benieuwd.

anba10
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2011 01:10

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door anba10 »

Hallo Grondslag,
gefeliciteerd, ik kan echt niet permitteren dat ik 3 maanden moet wachten, het idee was om een mobiel en pakket aan te schaffen die mij en vooral mijn zoon zekerheid bied het idee dat ik niemand kan bellen is beangstigend en zorgwekkend dus Hollands NIeuwe aub zo spoedig mogelijk contact opnemen met mij zodat een snelle oplossing kan besproken worden.
m.vr.gr.
anba10

janroeland
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 nov 2011 21:03

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door janroeland »

Het lijkt er op alsof mijn telefoon het weer doet, zonder overigens tekst en uitleg van hollandsnieuwe. Mijn volledige 'sprookje' op http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=107880.


Uiteindelijk houd ik er de onderstaande kennis aan over:

Bevindingen:

- Bij hollandsnieuwe kan een storing met je mobiel bijna 13 dagen duren en veel ergernis kosten.
- Bij het bovenstaande probleem heeft hollandsnieuwe niet gereageerd op via hun eigen systeem verstuurde berichten. De enige reacties waren naar aanleiding van berichten op een publiek forum (tenminste, zo lijkt het).
- Hollandsnieuwe gaf aan alleen het eerste van zes berichten te hebben ontvangen. Ze hebben mij overigens van al deze berichten wel ontvangstbevestigingen gestuurd.
- Van al die keren dat zij mij hebben geprobeerd te bellen, konden ze me maar één concreet tijdstip noemen waarop ze het hebben geprobeerd.
- Mijn storing had totaal geen enkele prioriteit bij hollandsnieuwe (QED).
- Hollandsnieuwe komt haar beloften niet na.
- Hollandsnieuwe is niet zo fatsoenlijk om terugkoppeling te geven, niet eens een melding dat de storing na bijna 13 dagen verholpen is (of is het toeval?) (of komt de terugkoppeling nog?).

Aanbeveling:

- Als je op verjaardagen niet gebeld wilt worden door vrienden en bekenden dan raad ik hollandsnieuwe aan!
- Als je het leuk vind dat je klanten bijna twee weken lang “dit toestel is niet bereikbaar” te horen krijgen dan raad ik hollandsnieuwe aan!
- Als je het niet belangrijk vindt om aanbevelingen van de Consumentenbond kritisch te checken dan raad ik aan om klakkeloos een goed gevoel te krijgen bij de banner op de website van hollandsnieuwe.
- Oja, als je een sterk wisselend belgedrag hebt dan raad ik hollandsnieuwe aan, net als de Consumentenbond.
If you pay peanuts…

janroeland
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 nov 2011 21:03

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door janroeland »

Positieve ontwikkelingen mogen ook worden vermeld:
ik ben zojuist gebeld door de vriendelijke meneer van hollandsnieuwe met de vraag of mijn problemen opgelost waren. Dit wist mijn herinnering aan de problemen niet uit maar het is toch prettig een teken van leven van hollandsnieuwe te ontvangen.

Het schijnt dat mijn probleem uniek is en dat de technische dienst van hollandsnieuwe nog geen flauw idee heeft wat er nu aan de hand was (/is?). Dit antwoord houd ik nog van ze te goed...

janroeland
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 nov 2011 21:03

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door janroeland »

Grondslag schreef:
Zoals ik heb begrepen, wordt hollandsnieuwe geleid door een voormalig medewerker van de Consumentenbond. Aan wat touwtjes getrokken en gezwicht voor het grote geld wellicht? Wie zal het zeggen..
Het begint toch aardig een dagtaak te worden... Tel al die uren ergenis van alle klanten van hollandsnieuwe eens bij elkaar op!

Maar goed @Grondslag, ik weet niet of er bij hollandsnieuwe voormalige medewerkers van de Consumentenbond werken. De kans lijkt me niet zo groot ;)
hollandsnieuwe geeft op haar site het idee dat zij het zo goed doen dat ze zijn aangeraden door de Consumentenbond. Het enige wat de Consumentenbond echter heeft gezegd is dat zij hollandsnieuwe aanraden als je een sterk wisselend belgedrag hebt. Ze hebben geen inhoudelijke waardering gegeven, alleen de 'prijslijst' vergeleken.
En daar kan ik de Consumentenbond geen ongelijk in geven, hollandsnieuwe is als je alleen naar prijs kijkt inderdaad heel aantrekkelijk...
Ik hoop dat ze het tegendeel gaan bewijzen van die paying peanuts...

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HollandsNieuwe: Storing op storing, geen klantenservice.

Ongelezen bericht door Grondslag »

janroeland schreef:
Grondslag schreef:
Zoals ik heb begrepen, wordt hollandsnieuwe geleid door een voormalig medewerker van de Consumentenbond. Aan wat touwtjes getrokken en gezwicht voor het grote geld wellicht? Wie zal het zeggen..
Het begint toch aardig een dagtaak te worden... Tel al die uren ergenis van alle klanten van hollandsnieuwe eens bij elkaar op!

Maar goed @Grondslag, ik weet niet of er bij hollandsnieuwe voormalige medewerkers van de Consumentenbond werken. De kans lijkt me niet zo groot ;)
hollandsnieuwe geeft op haar site het idee dat zij het zo goed doen dat ze zijn aangeraden door de Consumentenbond. Het enige wat de Consumentenbond echter heeft gezegd is dat zij hollandsnieuwe aanraden als je een sterk wisselend belgedrag hebt. Ze hebben geen inhoudelijke waardering gegeven, alleen de 'prijslijst' vergeleken.
En daar kan ik de Consumentenbond geen ongelijk in geven, hollandsnieuwe is als je alleen naar prijs kijkt inderdaad heel aantrekkelijk...
Ik hoop dat ze het tegendeel gaan bewijzen van die paying peanuts...
Het is bedroevend, dat de Consumentenbond zo halfslachtig te werk is gegaan, zonder de kwaliteit op ook maar enige wijze te controleren.

Hoe dan ook, ik ben nu eindelijk, na 3 maanden ergernis, verlost van hollandsnieuwe. Mijn nummer is overgezet naar een andere operator en ik ben eindelijk weer fatsoenlijk bereikbaar. Eindelijk weer mobiel Internet. Ik hoop dat ik nooit meer iets met hollandsnieuwe te maken krijg.

Gesloten