LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Beyond Beauty

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Het is verstandig het postorderbedrijf ook te benaderen.
< Juli 2011: Sandd (Tel: 055 368 25 25)
> Juli 2011: VSP (Tel: 030 264 36 36)

Mijn kosten zijn gecrediteerd, volgens Beyond Beauty, die maandenlang aangaven niet in discussie te zijn aangezien ik het pakketje ontvangen zou hebben, ligt de fout van mijn uitgebleven order bij VSP.

Ik geloof het niet :)

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Gisteren contact gehad met Ron Klaassen, de naam die opduikt achter de websites van Beyond Beauty. Hij is niet op de hoogte van problemen bij Beyond Beauty. Tevens heeft hij niets te maken met Beyond Beauty. Beyond Beauty heeft in het verleden alleen gebruik gemaakt van de diensten van Klaassen.

Opvallend:
- Ron Klaassen geeft aan alleen de website van Beyond Beauty toentertijd geregistreerd te hebben.
- Het bandje als je in de wacht gezet wordt komt exact overeen met die van Beyond Beauty, beetje vreemd.

Tijdens het gesprek kreeg ik de indruk dat Klaassen geen behoefte had aan een gesprek. Alles wordt afgeschoven in de vorm van: ‘Praat maar met de juridisch afdeling’.

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Beste Heer/ Mevrouw,



Bedankt voor uw melding, uw klacht is geregistreerd. Helaas kunnen wij uw klacht echter niet in behandeling nemen.



Stichting Consumentenlijn Telemarketing is afhankelijk van de medewerking van de bedrijven die zich bezig houden met telemarketing om uw klacht op te lossen. Beyond Beauty heeft zich tot heden onthouden van het verlenen van medewerking aan Stichting Consumentenlijn Telemarketing. Uiteraard blijven wij proberen om ook Beyond Beauty te contacten om hun medewerking te kunnen krijgen.

Helaas kunnen wij u tot die tijd niet van dienst zijn. Het beste is uw klacht rechtstreeks bij Beyond Beauty neer te leggen. En indien u dit niet kunt adviseren wij u om uw klacht neer te leggen bij de Consumentenbond, de ombudsman of de OPTA.


Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,



SCT

NB: Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd bellen met 0900-2442442, of u kunt via www.telemarketinglijn.nl een nieuwe klacht indienen.

MarioLog
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 sep 2007 03:23

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door MarioLog »

Opmerkelijk citaat!

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Ach, wat jammer. Beyond Beauty heeft mijn e-mailadres geblokkeerd!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hvb013 schreef:Ach, wat jammer. Beyond Beauty heeft mijn e-mailadres geblokkeerd!
Gmail, Yahoo, Hotmail, Live - allemaal opties om nieuwe adressen aan te maken - en gratis :)

Kan je gewoon vrolijk verdergaan..

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Haha inderdaad. Zo zodra het IP-adres geblokkeerd wordt, wordt HideIP ingeschakeld. ;-)

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Iemand interesse in een gladde en strakke huid? Ze gaan gewoon door!
http://www.qads.nl/beyondbeauty/

De voorwaarden zijn lachwekkend. Beyond Beauty durft doodleuk te zeggen niet verantwoordelijk te zijn als een pakket niet geleverd wordt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hvb013 schreef:Iemand interesse in een gladde en strakke huid? Ze gaan gewoon door!
http://www.qads.nl/beyondbeauty/

De voorwaarden zijn lachwekkend. Beyond Beauty durft doodleuk te zeggen niet verantwoordelijk te zijn als een pakket niet geleverd wordt.
En dat kan dus niet.
Als verzender is men gewoon verantwoordelijk totdat het is afgeleverd.
Tenzij men kan bewijzen dat het verzonden is, en de postbode vond dat ie mooier moest worden of zo - track & trace dus.

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door hvb013 »

Ik wacht nogsteeds op de regel in de wet: 'Elke bewoner van Nederland moet zich aan de wet houden, met uitzondering van medewerkers bij Natuals en Beyond Beauty'.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hvb013 schreef:Ik wacht nogsteeds op de regel in de wet: 'Elke bewoner van Nederland moet zich aan de wet houden, met uitzondering van medewerkers bij Natuals en Beyond Beauty'.
:mrgreen: Volgens mij denken die (piep) dat daar..
Maar, hoe stom ze in Den Haag bezig zijn, de uitzonderingen gelden alleen voor politici - niet voor BB etc ... gelukkig.

sandrac
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2011 15:01

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door sandrac »

Ook ik ben in het verkoopverhaaltje getrapt van Beyond Beauty.
Na ontvangst van het proefpakket "pillen" bleek al snel dat ik niet op mijn kwievieven was geweest. Nu 5 dagen verder heb ik de bevestiging binnen van de annulering van het abonnement. Wellicht voor een volgende. Dit is mijn actielijst geweest. Doe er je voordeel mee:
- gelijk de annulering via inloggen proberen. (lukt dit niet staak die pogingen dan gelijk. er zit geen wachtwoord generator op, waardoor je toch niet achter de juiste combinatie zal komen)
- klantenservice bellen en telefonisch opzeggen (als het moet of niet duidelijk is gewoon 2 of 3 keer bellen) en NOTEER NAMEN
- stuur ter bevestiging een email naar het info@ adres (hierop hebben ze bij mij na 2 werkdagen gereageerd)
- stuur een aangetekende brief met annulering en beroep je op de wet kopen op afstand (dit moet je wel doen binnen 7 dagen na ingaan van de overeenkomst) Met deze brief bevestig dat ik de overeenkomst heb ontbonden.Dit is de tekst die ik heb gebruikt.
Hierbij maak ik gebruik van mijn rechten op grond van de wet over overeenkomsten op afstand (boek 7, afdeling 9A, Burgerlijk Wetboek). Volgens deze wet mag ik een overeenkomst van dienstverlening die op afstand is gesloten binnen zeven werkdagen na het sluiten van de overeenkomst ontbinden. Bovendien houd ik Beyond Beauty aansprakelijk voor alle eventuele kosten die ik in de toekomst moet maken rond deze ontbinding.
vermeld evt. in de brief dat het product niet aan je wensen/verwachtingen voldeed.
- stuur een intrekking machtiging mee (rode kaartje te verkrijgen bij de bank)
- blokkeer het rekeningnummer voor incasso bij je bank
- stuur van evt. emailverkeer ook een kopie mee en stuur een kopie van je brief ook per gewone post.
- documenteer alles goed voor jezelf.
Het lijkt allemaal wat veel, maar hiermee is het vooralsnog bij mij gelijk gelukt in een redelijk korte tijd.
Nu zat het bij mij wel mee, daar ik het proefpakket wel heb ontvangen, voordat de opzegtermijn was verstreken.
Overigens paste het proefpakket niet door de brievenbus dus had de bezorgdienst het maar op de stoep gelegd. Gelukkig was er een oplettende TNT medewerker.

Succes en probeer je hoofd koel te houden
Sandra

stilte
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:32

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door stilte »

Zojuist werd ik gebeld door ene Ricardo van Beyond Beauty. Ik zou recht hebben op een gratis proefpakket van 31 euro, omdat ik een enquete had ingevuld. Dat had ik daarmee gewonnen. Ik werd aangesproken met de naam van mijn man, die ik niet voer. Wij vullen nooit reclamemateriaal in. VOl vertrouwen kon ik dus melden dat dit niet juist was, en ik overigens geen belangstelling heb voor werving per telefoon (bel me niet). Heb verzocht mijn naam uit het bestand te verwijderen. Hoop dat dat voldoende is om deze firma van verdere actie te laten afzien.....
:?

MaaikeMarin
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2011 00:08

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door MaaikeMarin »

Hier ook hoor!

een leuk beuatypakketje wil iedereen wel als die net bevallen is! toch, heel slim om dan aan te geven dat ze via zo'n leuke baby cadeaudoos bellen, nou ja, je gegevens daar hebben verkregen.

Krijg je een paar stomme rotpillen thuis, verzendkosten 6,90! past gewoon door de brievenbus. Dus...veel goedkoper, net al een mail gestuurd, dat de inlogcode niet werkte om te checken of het afmelden gelukt was, en dat als ik dit geld niet terug krijg, ik radar inschakel, enkel om het principe.

toen zei mijn man, kijk of ze er al niet bekend zijn...
:( ja dus. dom dom dom dom dom dom dom dom dom
had ik eerder moeten doen :(

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Niet dom

Beyond Beauty is BEWUST mensen aan het misleiden door te suggereren dat je iets 'gewonnen' hebt.

Dit is een keiharde leugen, en een behoorlijk geraffineerd stukje misleiding - omdat mensen horen "gewonnen" en de rest niet helemaal duidelijk is.

LET OP: als je IETS wint - om het even wat - dan kost het jou NIETS. NUL EURO, gewoon gratis.

Elke levering waarbij je een bedrag moet betalen, al is het 1 eurocent - is geen 'gewonnen iets'.

Nogmaals - ik zat naast mijn vrouw dat beyond beauty het bij haar probeerde - zie eerder in dit draadje - vandaar dat ik zo stellig durf te beweren dat men bewust mensen op het verkeerde been zet.

Maar ja, de politiek en justitie vind dit niet ernstig genoeg om tegen oplichters zoals dit op te treden, dus adviseer ik mensen om het vooral aan alle vrienden en bekenden te vertellen - want als iedereen op de hoogte is, zal niemand meer in hun val trappen!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door Jolijn »

r.den.breejen2 schreef:Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag was de uitspraak in de zaak bb. Volgens de brief die ik had gekregen zou ik enkele dagen erna bericht hierover ontvangen. Nu lag er gisteren al een brief in de bus van het Gerecht. Nou ik kan je vertellen dat ik geen mooier kerstcadeau had kunnen krijgen als dit. Ik heb gewonnen en ben zo ontzettend blij. Het was vanaf vorig jaar augustus dat ik mijn gelijk probeerde te krijgen. Er kwamen steeds weer nieuwe beschuldigingen, eerst zou ik te laat zijn met afmelden, toen zou ik mijn mail hebben vervalst, ik zou de voorwaarden niet kennen, ik zou niet begrijpen waar het allemaal over gaat. Kortom mevrouw mol probeerde mij in een kwaad daglicht te zetten en dat had zij nu net niet moeten doen. Vanaf het begin heb ik te kennen gegeven geen leugenaar te zijn en dat het recht zou zegevieren. Ik ben daar altijd in blijven geloven. Dus lotghenoten, geef niet op want ik denk niet dat een bedrijf als dit nog langer op deze manier zijn deuren kan open houden. Er zijn nu al verschillende mensen geweest die de rechtzaak hebben gewonnen en dat doet een "bedrijf" als bb toch geen goed. Ik heb het idee dat als er nog meer zaken voorkomen dat dit bedrijf helemaal niet meer geloofwaardig overkomt. Ik hoop dan ook dat iedereen die in een kort geding zijn met bb dit winnen. Ik wens alle lotgenoten hele fijne kerstdagen en een gezond en geweldig 2012 toe.

Groetjes, Edith den Breejen.

s bakker de boer
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2012 11:09

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door s bakker de boer »

Beste allemaal,

Heb ook zoiets meegemaakt had via ipay(emails lezen voor geld)een aanbieding gekregen van http://dermapower.nl/.
Ik nieuwschierig en zo dom om te kijken hoe duur als t was,moest gelijk adres invullen en kreeg toen gelijk de aanvraag binnen op mijn hotmail.
meestal krijg je een bevestiging email en moet je op de link klikken voor akkoord .
Als je spijt had van je aankoop kon je hem annuleren gelijk gedaan via [email protected] geen reactie heb er wel 3 verstuurd.
Nu kreeg ik gisteren de cremes binnen ,heb het aangenomen omdat wij een eigen bedrijf hebben en bijna dagelijks pakjes binnen krijgen.

Kwam er al snel achter van wie het afkomstig was en heb gebeld met www.directpay.nl Barendrecht die over de betaling gaat.
Als ik er van af wilde moest ik de potten terug sturen naar de afzender gelijk gedaan ,gisteren al voor 17.00 uur.
Moest dan het bewijs sturen(kassabon)dat ik het had terug gestuurd naar denemarken maar tot nu toe geen reactie.
Heb al even contact gehad via de telefoon maar volgens DIRECTPAY hebben ze niet gelijk tijd om te reageren op de email huh ja hoor!!

Heb dus netjes gedaan wat ze vroegen maar ze konden me niets toezeggen want ze moesten eerst de reactie van het bedrijf afwachten waar de cremes vandaan komen.

Heb overal op internet gezocht naar dat bedrijf maar kan niets maar dan ook helemaal niets vinden ,ook niet van het adres waar de cremes vandaan komen,beetje raar??

Ze gaan vast niet zeggen dat de cremes netjes zijn aangekomen omdat het oplichters zijn.

hoe moet ik nu verder,het verzenden was ook al duur en heb geen zin om alsnog de vette rekening voor cremes te betalen die ik niet eens heb!!

mvg,Siska.

sandrazwerver
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2013 14:38

Re: Problemen met Beyond Beauty

Ongelezen bericht door sandrazwerver »

Ik ben zojuist gebeld door Beyond Beauty, inderdaad heel vreemd. Ik sta nl in het bel me niet register. De mevrouw was amper te verstaan. Dus ik heb haar verscheidene keren gevraagd waar ze nu eigenlijk van was en wat ze deden. Dat kwam er amper uit, alleen dat ik eerder klant bij hen was geweest, wat dus beslist niet waar is. Na een paar minuten begon ze uit pure wanhoop maar te roepen dat ze me wees op het bel me niet register. Waar ik dus al in stond...Ik dacht dit bedrijf maar even op te zoeken op internet en nu stuit ik dus dit radar forum. Aha..Gelukkig zijn ze niet zo ver gekomen mij iets te verkopen.

Gesloten