LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plinga

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ibora

plinga

Ongelezen bericht door ibora »

hallo tros rader
al maanden zijn er problemen op landleven,,, knaken weg die je oplaad, dieren weg die je koop, punten weg, en dagen lang storing, wij hebben veel geld uitgegeven en willen dat graag terug ontvangen ,, wij hebben betaald voor dingen en een spel dat niet werkt,dagen lang kan je niet op landleven, maar antwoord krijg je niet als je hyves of pinga mailt
groetjes peet

lazylois

Re: plinga

Ongelezen bericht door lazylois »

Vreselijk Peet wat erg :D

timmytijger

Ongelezen bericht door timmytijger »

hallo radar ik kom klagen over landleven ik heb er 350euro ingestopt en werkt voor geen meter kunnen jullie ons aub helpen iedere keer ben ik van alles kwijt en je krijg geen fatsoenlijk antwoord er op groetjes lien

miss-peppers

Ongelezen bericht door miss-peppers »

hallo
ook ik kom klagen over landleven op hyves , gouden bergen beloven en niks nakomen dat is wat ze doen ,ik ben aan huis gebonden ivm ziekte en speel dit spel met veel plezier als hij het al doet !!! vandaag heb ik diverse mails gestuurt naar hun met mijn klacht dat ik al dagen niet op ll kom ,op n gegeven moment hebben ze mn adres zelfs geblokt ,schandalig hoe ze met mensen omgaan ,kunnen jullie hier niet weer iets aan doen ? het enigste wat ik van hun vraag is dat ik t spel kan spelen dat is toch niet teveel gevraagt
vriendelijke groet

henny1964

Ongelezen bericht door henny1964 »

landleven is al weken volgens mede spelers waardeloos
en van de eigenaars krijg je geen andwoord
zien de mede spelers hun klachten
http://landlevengame.hyves.nl/forum/546 ... Klaagbaak/
van mijn krijgen ze koude douche daar omdat ze niks er aan doen

Miertje7415

Ongelezen bericht door Miertje7415 »

Ik wil ook mijn klacht hier neerleggen over hyves. Het is gewoon belachelijk zoals zij met mensen omgaan. Het kost je heel veel tijd en moeite om steeds berichten naar hun te sturen over je klacht en ze reageren nergens op. Kan nu al 8 dagen geen landleven spelen. :oops:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien moeten volwassen mensen eens iets anders (lees nuttigs) gaan doen, enne...wie zit er eigenlijk nog op Hyves...?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Kan nu al 8 dagen geen landleven spelen.
Tijd voor een ander leven, een echt leven, misschien?
wie zit er eigenlijk nog op Hyves...?
Ik, en ik zit ook op facebook, maar op beiden gebeurt weinig spannends moet ik zeggen.

Gesloten