LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door esme42 »

Vorig jaar oktober begon de ervaringen met Dynafix met mijn toen nog Nokia 5800 toestel. Wat een ellende, geen verzekering en elke keer toestel 3 weken kwijt. 3x voor reparatie naar Dynafix geweest, elke keer terug komen met nog steeds dezelfde klacht. En ja hoor, 3 januari 2011 ontving ik een gloednieuw toestel van Dynafix, want ja daar had ik recht op.
BULLSH*T dezelfde avond had het toestel al kuren. Vodafone opgebeld en ok ik mocht de volgende dag naar een Vodafone winkel gaan en een gloednieuw toestel uitzoeken. Fijn, toch weer voor een Nokia gekozen. Ondertussen is ook dit toestel net terug gekomen van de 3e reparatie bij Dynafix maar na 1 week gebruik nog geen klachten. HOERA wonder op zich!

Helaas heb ik begin augustus me door een medewerker van Vodafone toch laten overhalen om een nieuw abbonement af te sluiten en een nieuw toestel te kiezen. O wat heb ik daar een spijt van. Ik heb gekozen voor een Samsung Galaxy S2 en toen begon de ellende van voren af aan.
In september ging de galaxy voor de 1e reparatie naar Dynafix. Kreeg hem na 3 weken terug (nu wel verzekering voor vervangtoestel maar die toestellen zijn oud en niet echt goed in gebruik maar ja je hebt iets) maar helaas nog steeds dezelfde klacht.
Weer opgestuurd, krijg ik het toestel na een week terug, niets gevonden, de volgende keer moet u het zelf betalen, maar ondertussen had het toestel nog steeds dezelfde klacht en dat was dat het zichzelf afsloot en weer opnieuw opstartte. Dus weer weggestuurd.
Weer terug gehad, motherboard vervangen, nu is er weer een ander probleem.

Ik ben het nu spuugzat, maar na telefonisch contact met Vodafone kreeg ik te horen dat Samsung een ander beleid voert en dat de telefoon 5 keer gerepareerd moet zijn. Email gestuurd naar klantenservice Vodafone dat dit schandalig beleid is. Email terug gehad, nee hoor mevrouw u heeft recht op een nieuw toestel, maar ja toen was mijn toestel al voor de 4e keer opgestuurd.

Ondertussen is mijn galaxy alweer een week weg, gisteren met Vodafone gebeld dat het toch niet klopt. Mevrouw ging het uitzoeken en zou binnen half uur terug bellen en dat heeft ze gedaan.
Zodra mijn telefoon terug komt van Dynafix mag ik Vodafone bellen en krijg ik een nieuw toestel.

Maar tot mijn grote schrik heb ik vanmorgen een email ontvangen dat ik een nieuw toestel van Dynafix krijg, maar dat is helemaal niet waar. Dynafix stelt telefoons samen van onderdelen van andere telefoons. Dat is een gereviseerd toestel, niet nieuw.
Ik heb al gemaild dat ik dat absoluut niet accepteer, dus ben benieuwd.

wordt vervolgd....

barrymossel
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:41

Re: dynafix

Ongelezen bericht door barrymossel »

Zie veel negatieve berichten over Dynafix. Zelf heb ik er nu twee keer mee te maken gehad.
Eerste keer schade door gebruik kapotte oplaadsnoer van oude iPod (heb een iPhone). Eigen schuld dus, maar verzekering en dus nieuwe telefoon. Dat "wachten op omruil" duurt overigens wel lang. Je zou verwachten dat ze toch een aantal iPhones op voorraad hebben. Maar goed, twee weekjes wachten.

Nu een defect aan de luidspreker (ik vermoed ook schade door schuld, zaten wijnvlekken op de telefoon na dronken avondje). Zojuist contact gehad via de chat met Dynafix en ze ruilen hem weer om. Volgens heb binnen de garantie (dus geen eigen risico). Zal wel weer even duren (staat weer een aantal dagen op "wachten op omruil"), maar daar valt mee te leven.

Als ik dus weer een 'nieuwe' telefoon terugkrijg die goed werkt ben ik tevreden. Dus verder geen klachten, behalve dat ze wel erg traag werken... :)

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Jammer hoor,

OOk een dynafix is afhankelijk van de leveranciers..

procx
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2011 15:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door procx »

Al eerder via HTC gedaan. Dus ook dynafix.. Was perfect.. 5 dagen bam hoppa terug deed het.. Alleen nu opgestuurd. 4e keer dat wifi bt en volume buttons kaduuk zijn.. (2x opgestuurd 1x phonehouse 1x htc) nu ook weer opgestuurd dinsdag. Resultaat totnutoe

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 6-12-2011 17:45:31
Service-aanmelding - Bevestigd 6-12-2011 17:45:38
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 7-12-2011 10:42:54
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 8-12-2011 2:29:44
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-12-2011 2:29:45
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 8-12-2011 7:35:09
Reparatie repair center - In behandeling 8-12-2011 8:37:05
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 8-12-2011 12:14:55
Reparatie repair center - Voltooid 8-12-2011 12:14:55

Als de status vanavond op klaar voor verzending o.i.d. staat klaag ik ten zeerste niet en vind ik het allemaal prima.. Heb alleen geen foto's e.d. paar krasjes en lak er op de hoekjes beetje af maar scherm is echt nog prima (beetje vies maar ok)...

Let's hope;)

Mikabalou
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2011 13:36

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Mikabalou »

Ik heb op 1 december mijn iPhone aangetekend opgestuurd naar Dynafix.
op 2 december heb ik op post.nl kunnen zien dat deze bij hen is aangekomen
Tot op heden is mijn iPhone nog niet ingeboekt!!!???
ik heb al diverse mails naar Dynafix gestuurd, met de vraag wanneer men de iPhone (ik vermoed defecte accu) gaan repareren.

Dit is de geschiedenis tot op heden:
1-12-2011 (1-12-2011 9:14 uur):
Dynafix gebeld voor reparatie en dezelfde dag nog een mail gehad met instructies en ook gelijk aangetekend opgestuurd.
2-12-2011:
Post.nl heeft de iPhone afgeleverd en is door Dynafix voor ontvangst getekend
6-12-2011 (13:50:51 uur):
Mijn eerste mail naar Dynafix, met de vraag wat de status is, incl. de bijlagen van mijn iPhone wat ik ook mee had gestuurd met de iPhone
7-12-2011 (8:43 uur):
Reactie van Dynafix, dat ze de iPhone niet kunnen traceren en dat ze ook geen bijlage hebben ontvangen van mijn vorige mail (ik had die toch écht mee gestuurd).
7-12-2011 (8:43:08 uur):
Mail teruggestuurd, met alle gegevens van de iPhone en mijn verontwaardiging uitgesproken, dat de bijlage niet is aangekomen van mijn vorige mail. De bijlagen maar weer meegestuurd.
7-12-2011 (14:07 uur):
Hun reactie: "De door u opgegeven gegevens zijn niet bekend in ons systeem. Dit kan betekenen dat uw toestel nooit bij Dynafix is aangekomen.

Wij raden u aan om contact op te nemen met uw vervoerder voor de juiste transport en aflevergegevens. Indien uw vervoerder u kan voorzien van een volledig ondertekend afleverbewijs, dan verzoeken wij u dit per e-mail aan ons te verzenden. Als blijkt dat uw product daadwerkelijk door ons in ontvangst is genomen, dan zullen wij een intern onderzoek opstarten.
"

7-12-2011 (15:06 uur):
Verzendbewijs opgestuurd naar Dynafix
9-12-2011 (11:20 uur):
Hun reactie: "Beste, zie verzendbewijs in bijlage"
9-12-2011 (11:24:12 uur):
Mijn antwoord: was deze mail écht voor mij bestemd????
12-12-2011 (10:39:17 uur):
Nogmaals een mail gestuurd, maar daarin uitleg gegeven wanneer ik mijn iPhone had opgestuurd, dat deze bij hen in ontvangst is genomen en gevraagd om een verklaring waarom dit allemaal zo lang moet duren en welke actie ze gaan ondernemen om mijn iPhone te repareren.
12-12-2011 (14:31 uur):
excuus dat ze de mail (van 9-12-2011 (11:24:12 uur)) naar mij hadden gestuurd, deze was blijkbaar voor intern binnen Dynafix bedoeld!
12-12-2011 (18:16 uur):
Hun antwoord: "Wij hebben uw email in goede orde ontvangen. Hieronder vindt u onze reactie.
U toestel is inderdaad helaas nog steeds niet ingeboekt. Wij hebben uw verzendbewijs ontvangen en zullen intern een onderzoek starten. Zodra het toestel is ingeboekt zal deze gelijk worden doorgestuurd naar de repair afdeling en in behandeling worden genomen.
Mocht u naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen hebben dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
".
14-12-2011 (16:00:05 uur):
Nog maar weer eens een mail gestuurd, want het blijft akelig stil.
Ik had die dag (maar ook al enkele keren daarvoor) al een paar keer naar hun 0900 nummer gebeld, maar kreeg geen verbinding en dus dan maar weer mailen!
15-12-2011 (11:30 uur):
Hun antwoord: "Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Hieronder vindt u onze reactie.
Wij hebben nog steeds niets vernomen van de afdeling die de toestellen inboekt. Wij doen echter ons best om alle problemen op te lossen, en uw toestel zo snel mogelijk ter reparatie te laten gaan, en aan u retour te laten komen, Zodra er meer bekend is zullen wij u dit zo spoedig mogelijk laten weten
".
21-12-2011 (12:50 uur):
Eindelijk, ze hebben hem gevonden, jaja, het kan dus wel en dit is dan de reactie: "Wij hebben het toestel met IMEI nummer ........ ontvangen, maar deze dient nog te worden aangemeld."
23-12-2011 (13:22 uur):
Maar weer eens een poging gewaagd, zo vlak voor de Kerst, maar verwacht pas na de Kerst een reactie :o
"Ik zit net weer op jullie service portal te kijken, maar helaas nog niet te vinden.
Wanneer wordt mijn toestel gerepareerd?
"

Misschien iets voor de koude douche van Radar?
wordt vervolgd............ :oops:

jimske
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2012 15:26

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jimske »

Dat beloofd, ik heb namelijk mijn laptop recentelijk ter reparatie opgestuurd via toshiba naar dynafix. Hopelijk gaat het hier dus wat soepeler. to be continued.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik was even bang dat mijn verhaal ong. net zo zou verlopen als dat van Mikabalou, maar heb vandaag m'n 15 dec. verstuurde telefoon (phone freeze herstellen) terug ontvangen.
Die datum heb ik, naast de telefoon, een mail + bijlagen gestuurd met daarin de informatie die ook in het pakketje bijgesloten was.
Kreeg na ontvangst (via Track&Trace te zien) geen melding (van Dynafix) van binnenkomst. Heb na enige tijd via mail gevraagd wat de status was, automatisch antwoord bericht, geen inhoudelijk antwoord. Vanochtend weer gemaild, automatisch antwoord bericht, niet inhoudelijk,......... en tijdje later Post.nl met pakketje. :D

joepnd
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2012 23:37

Re: dynafix

Ongelezen bericht door joepnd »

Vorige week mijn htc desire weggebracht naar een servicecentre en na het lezen van allerlei horrorverhalen hier, vreesde ik ook dat het niet goed ging komen. Maar vandaag een telefoontje dat ik de desire weer kon ophalen, nieuw moederbord erin.
Dus het kan wel goed gaan bij Dynafix :D .

esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door esme42 »

Het gaat er ook wel om of de reparatie wel goed gegaan is.
Ik heb 2 telefoons allebei 4 keer voor dezelfde reparatie moeten versturen.

sharonkops
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2012 16:17

Re: dynafix

Ongelezen bericht door sharonkops »

Zou iemand mij astublieft kunnen helpen. Ik heb een Iphone 4 deze heb ik helaas laten vallen en daardoor is er een barst in het scherm gekomen. Ik ken mezelf en heb bij Vodafone dan ook een verzekering hier voor afgesloten. Als ik het opzoek op internet duurt het vervangen van een scherm rond een uur. Hoe kan het dan dat het via Dynafix al meer dan 14 dagen duurt.
Onderstaand is de track&Trace alle slechte dingen aan de kant dat vind ik wel ideaal. Blijkbaar duurt het 9 dagen voor er een scherm op voorraad is. Zal toch niet de enige iphone zijn met een gebroken scherm?

Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 9-5-2012
Service-aanmelding - Bevestigd 9-5-2012
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center)10-5-2012
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 11-5-2012
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-5-2012 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 11-5-2012
Reparatie repair center - In behandeling 11-5-2012 10:04:24
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 14-5-2012 8:32:03
Reparatie repair center - In behandeling 23-5-2012 11:59:31

Kan iemand mij vertellen of er nog hoop is dt ik hem voor het einde van de week binnen heb aangezien ik nu een vercrackte iphone te leen heb en maandag op vakantie ga en mijn eigen telefoon wel wil hebben. Please help me.

robdgekke
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2012 16:00

Re: dynafix

Ongelezen bericht door robdgekke »

ik heb ook slechte arvaring met dynafix!
ik heb voor de 2de keer me telefoon op gestuurd. voor het zelfde probleem!!!
krijg ik hem terug!
nog steeds het zelfde probleem die mensen controleren het toetsel niet goed!
er staat wel mechanisch hersteld!
nog steeds defect!!!!!
ik heb hem pas 10 minutten binnen! en kan hem alweer opsturen ongelofelijk!!!!!
ik eis een vergoeding hier voor en ga ze persoonelijk bellen maandag!!!!!!
met vr robin
ps sorry voor de spel fouten ben gewoon woest!

zilverster
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2006 01:17

Re: dynafix

Ongelezen bericht door zilverster »

Dynafix is nu al meer dan twee maanden bezig om mijn HTC desire S te repareren. De eerste keer hadden ze in de winkel een onderdeel besteld, dat de klacht niet verhielp, vervolgens is het toestel opgestuurd, waarna het net zo kapot, maar wel met en nieuw moederboard weer terug kwam. Vervolgens is het weer naar Nuth gestuurd, waarna men na 12 dagen, op mijn eigen aandringen er weer eens iets aan deed. Het zou nog best eens aan de accu kunnen liggen, maar die had de jongen van dynafix in de vodafonewinkel niet meegestuurd, want die bleek in de winkel al niet het probleem te zijn. Er moest een nieuwe accu worden besteld, daarvoor moest ik dan betalen (??? op de accu zit 12 maanden garantie, de accu is 11 maanden oud, en bovendien, hij is gecheckt, en is niet kapot) Op de prijsopgave stond dat de accu 120 euro moest gaan kosten. Sure. Een originele HTC accu kost in de winkel 22 euro. Ik heb het gehad met de vodafone, heb vorige week een in gebreke stellingsbrief naar vodafone gestuurd. Ik wil binnen zeer, zeer korte tijd een werkende HTC desire, anders zeg ik de automatische incasso op. twee maanden en een week is echt absurd lang voor het repareren van en mobieltje. Gezien de overweldigende hoeveelheid klachten is het me een raadsel dat vodafone nog steeds zaken doet met dit bedrijf. De jongen aan de balie heeft me trouwens echt willen helpen, dat is volgens mij een goeie gozer, maar ik had de indruk dat hij onder een te hoge werkdruk zit, en veel aan zijn lot wordt overgelaten.

Het is werkelijk ongelooflijk, alle meldingen over Dynafix op deze site. Hoe is het toch mogelijk dat Vodafone en Dynafix zich er blijkbaar niet zoveel van aantrekken?


Update 14 juli:
Inmiddels heeft vodafone een nieuwe telefoon opgestuurd, eind goed al goed. Al duurde het wel wat lang.

esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door esme42 »

Helaas sta ik hier weer. Hoopte na alle ellende van de laatste maanden van 2011 er vanaf te zijn omdat ik half december een nieuwe telefoon heb mogen ontvangen van Vodafone, een Htc Sensation.
Maar helaas, de problemen beginnen weer, eerst weet ik het aan de brand maar later bleek na veel gebel met Vodafone dat in mijn stadje het bereik niet zo goed is.
Ok dat is een probleem van Vodafone en had ik thuis opgelost door dan gebruik te maken van WiFi maar helaas ik heb bijna nergens bereik qua internet en telefoon.
Vanmorgen met bedrijf gebeld om telefoon op te laten halen. Nee mevrouw uw verzekering houdt in dat u het naar de winkel dient te brengen. Ok dus vanmorgen maar even naar Rotterdam Zuidplein gereisd en de vriendelijke jongeman van de Vodafone winkel was heel vriendelijk maar natuurlijk had ik wel de verzekering dat het thuis opgehaald diende te worden, waarop ik een afspraak voor vanmiddag kon maken.
Heb net een Htc sensation als leentoestel gekregen (fijn want die weet ik nu wel te gebruiken) maar nu benieuwd en angstig of de problemen opgelost worden door Dynafix.

Gezien mijn eerdere ervaringen (2 telefoons 4x terug in 4 maanden tijd) hou ik mijn hart vast......................................
Ik zal hier het vervolg plaatsen

Actioncall
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2012 10:52

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Actioncall »

Op 17 juli telefoon opgestuurd naar Dynafix. Via Track en Trace van PostNL gelezen dat de telefoon op 18 juli om 09.02 uur is afgeleverd. Vandaag 25 juli het antwoord op mijn mail "waar is mijn telefoon?" Hij zou niet zijn aangekomen, ze kunnen hem niet vinden. Ik vrees dat ik mijn Samsung Galxy Note kwijt ben!!! Ik heb grote spijt dat ik hem heb opgestuurd naar dit, niet zo best aangeschrevenbedrijf.

esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door esme42 »

afgelopen donderdag is mijn telefoon terug gekomen van reparatie, er zat geen papier bij waarop stond wat er was gedaan en ja hoor ik kwam er al gelijk achter dat het probleem alleen maar erger was geworden en nu zaten er ook allerlei vlekjes op het beeldscherm.
binnen 4 uur is de telefoon weer opgehaald en nu maar weer wachten tot hij weer terug gestuurd wordt.

en sorry maar ik weet zeker dat de problemen dan nog niet verholpen zijn.

zijn er nu echt niet meer bedrijven die telefoons wel goed kunnen repareren?????

jantjetheunissen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2012 11:07

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jantjetheunissen »

Ik heb al genoeg gelezen ik had beter eerst bij de recensies moeten kijken. De telefoon van mij vrouw is september 2 jaar oud en zei gebruikt de telefoon alleen voor nood of een keer een foto van de kleinkinderen verder staat ie altijd standby,op een dag zei mijn vrouw de batterij is al weer leeg wij naar de winkel en een nieuwe batterij de verkoper zei dat ligt niet aan de batterij maar hij moet een nieuwe update hebben,toch de batterij gekocht maar ook naar 2 dagen leeg,toen kwamen wij terecht bij Dynafix telefonisch afgesproken telefoon op sturen met beide batterijen naar een paar dagen was de tefoon weer bij ons maar het zelfde verhaal weer leeg naar 2 dagen toen mail gestuurd sorry excuus stuur hem maar weer op en we kijken weer na,na een paar kreeg ik een brief met een rekening van €97,58 nu opeens was de nieuwe batterij geen orginale

esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door esme42 »

ondertussen is dinsdag mijn telefoon voor de 3e keer opgehaald en nu (donderdag dag 2 dagen later) krijg ik een email van dynafix dat de 4 problemen (sinds de 1e reparatie) opgelost zou moeten zijn. nu heb ik helaas al heel veel ervaring, dus ik weet al dat het niet zo is. maar ik sta met mijn rug tegen de muur.
omdat ik met vodafone ruzie heb over het slechte bereik en ik niet nog 15 1/2 maand wil blijven tobben met het slechte bereik in en om mijn huis, werkt vodafone totaal niet mee.


kan er nu echt niets anders gebeuren dan hier klagen maar dat het bedrijf niet aangepakt wordt???????

esme42
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 nov 2011 09:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door esme42 »

vandaag mijn "nieuwe" telefoon binnengehad en ja met nieuw imeinummer. alleen jammer (maar tevens ook bewijs dat je dus gewoon opgelicht wordt met een nieuwe telefoon van dynafix) want de vlekken die er bij de oude telefoon op het beeldscherm zaten na de 1e reparatie, zitten nu ook op de nieuwe telefoon.

eigenlijk wel heel knap hoor, stelletje oplichters
vodafone gebeld, krijg nu ander toestel van vodafone als het goed is.

robbertpots
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2012 23:07

Re: dynafix

Ongelezen bericht door robbertpots »

ik heb mijn galaxy s3 kapot en heb deze op aanraden van the phone house via hun laten opsturen naar dynafix

na deze verhalen over dit bedrijf hier te hebben gelezen hou ik mijn hart vast over mijn toestel
waarschijnlijk zit er een software fout in en het is dus allemaal afwachten

hieronder het orderverloop:

Order - Volledig ingevoerd 13-12-2012 16:41:22
Order - Bevestigd 13-12-2012 16:41:39
Logistiek - Afhaalafspraak gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 13-12-2012 16:41:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 14-12-2012 13:29:14
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 16-12-2012 22:36:36
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 16-12-2012 22:36:37
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 18-12-2012 7:20:12
Reparatie repair center - In behandeling 18-12-2012 14:17:01

- Toestel schakelt niet in. Reageert ook niet op een oplaadbron. - Scheuren in backplate rond de camera.


inclusief de klachtomschrijving..

wordt vervolgd!

bram0011
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 13:36

Re: dynafix

Ongelezen bericht door bram0011 »

Hier volgt een positief bericht over dynafix.

Een week geleden stopte mijn Samsung Galaxy S2 die ik anderhalf jaar geleden kreeg bij een vodafone abonnement met opladen. Al enige tijd had ik probleempjes en moest ik de kabel schuin houden wilde ik hem opgelaad krijgen, maar nu lukte zelf dat niet meer. Ik heb mijn toestel naar vodafone gebracht die mij vertelden dat dit onderdeel vaak onder de garantie valt en word vervangen. Nadat ik de uitzending van radar had gezien was ik skeptisch en bereide mij voor op het ergste. Het toestel is anderhalf jaar oud en is wel eens vochtig geweest. Ook is hij wel eens gevallen maar dat wel in mijn heavy duty case van casemate.

Al op dezelfde dag dat dynafix het apparaat ontving is het gerepareerd (software update + onderdeel vervangen) en ook alweer verstuurd. Vandaag een dag later kan ik mijn telefoon weer ophalen. Al met al een tevreden klant.

Bram



STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 14-12-2012 13:59:02
Order - Bevestigd 14-12-2012 13:59:06
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 17-12-2012 10:37:38
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 18-12-2012 2:30:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 18-12-2012 2:30:01
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 18-12-2012 10:33:45
Reparatie repair center - In behandeling 18-12-2012 10:37:59
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 18-12-2012 15:12:51
Reparatie repair center - Voltooid 18-12-2012 15:12:51
Logistiek - Product klaar voor retourzending 18-12-2012 17:06:38
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 18-12-2012 22:05:22

Gesloten