Ik wordt doodziek van de firma famed,
Ik kreeg een aantal hoge rekeningen van de tandarts en heb een betalings regeling getroffen, elke maand betaal ik de 25ste het bedrag.
Na 2 maanden kreeg ik een brief dat ik niet betaald zou hebben, met een verdubbeling van het termijn en of ik dat zsm wilde betalen.
Dit heb ik uitgezocht in online banking, en ik zie dat het bedrag netjes betaald is.
dus een email gestuurd met het betalings bewijs en de 25 ste heb ik weer een termijn betaald.
Ik heb zo ingesteld dat tot mei 2012 elke 25ste het bedrag automatisch overgeschreven wordt, heb ik er geen omkijken naar.
Toen kreeg ik een brief dat ik me niet aan de afspraak hield en dat ik het hele bedrag ineens moest betalen.
Ik weer een email gestuurd en gebeld, en na telefonisch te woord te zijn gestaan zijn ze 1 betaling kwijt, wat ze er mee gedaan hebben joost mag het weten.
Of ik het betalings bewijs opnieuw wilde sturen, nou zo gezegt zo gedaan, kreeg ik weer bericht dat ze door drukte niet op mijn email kunnen reageren, ik weer gebeld, nou heb nu 5 keer gebeld en 4 emails gestuurd, ik heb betaald en kan het bewijzen ook.
Krijg ik vandaag voor alle openstaande nota's bericht van credios, of ik even tig euro aan extra kosten wil betalen en of ik deze nota's wil betalen.
ZIjn ze nu helemaal gek geworden, ik hou me aan de regeling eind mei wordt het laatste termijn betaald en desnoods laat ik het voorkomen, ik betaal netjes en hou me aan de afspraken, als famed nu gewoon even zijn emails leest en controleert waar het geld naar toe is gegaan dan is het opgeslost
echt gek wordt je er van
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |