LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door bprosman »

de mensen zonder kinderen die ouders gaan adviseren hoe hun kind op te voeden.
Ik dacht meer aan de categorie "Consultants" zonder enige technische achtergrond en/of kennis die mij gaan adviseren over een technisch product of de service voor me doen. :wink:

kuklos
Berichten: 10097
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

JackyJansen schreef:Als mensen info willen kunnen ze dat uit eerste hand zelf vinden op internet.
Waar hebben ze de Euphony verkoper dan nog voor nodig? Ze kunnen het immers zelf allemaal opzoeken en uitrekenen!
JackyJansen schreef:Ik lever maatwerk,
Dit is pertinent onwaar. Jij verkoopt Euphony producten. Als je echt maatwerk zou leveren dan zou je alle aanbieders meenemen in je advies. En dat doe je dus niet.
JackyJansen schreef:Wellicht komt het niet bij je op dat er samen met de klant en de TD een passende oplossing wordt gerealiseerd.
Ook hier weer, dit klopt niet. Er wordt Euphony verkocht. Passend zou inhouden dat alle leveranciers meegenomen worden in de oplossing.

JackyJansen schreef:Wat je over MLM vermeldt en concludeert zal gedeeltelijk wel juist zijn.
Welk deel klopt dan niet?
JackyJansen schreef:De meeste mensen worden ook geen directeur, maar schoppen het tot executive of consultant (whatever that may be) in het bedrijfsleven.
Ik neem aan dat jij nu gaat onderbouwen dat de meeste mensen dit worden? Heb je trouwens wel een idee wat een executive is? En dat afhankelijk van het bedrijf deze hoger staat dan de directeur van een onderdeel?
JackyJansen schreef: Ze zijn tevreden met wat ze maxiamaal bereikt hebben.
Hoe weet jij dat ze het maximale bereikt hebben? En hoe weet jij dat ze er tevreden mee zijn?
JackyJansen schreef:Dat is waarvoor ze geschoold zijn, en dat kunstje snappen ze. Prima toch ?
Inderdaad prima, maar waarom zet jij het hier dan neer als iets negatiefs?
JackyJansen schreef:Voorlopig hebben we vastgesteld dat Euphony het meest rendabel is. Dit leid ik af uit het simpele feit dat je Euphony blijft noemen. ......... over een rendabel MLM bedrijf.
Op basis van welke criteria hebben we dat vastgesteld dan? Wie zijn die "we"? En meest rendabel, voor wie eigenlijk?

JackyJansen schreef:Mensen die geen ondernemer zoijn geweest, geen personeel oin dienst hebben gehad en niet voor eigen risico gewerkt hebben, weten niet wat het is.
Maar jij hebt die ervaring wel? Of ben je net zo onwetend als dat jij denkt dat de mensen die reageren in dit topic zijn?
JackyJansen schreef:Hoge lonen, betekent slechts dat een ondernemer vertrouwen heeft in wat zijn werknemer doet voor de onderneming van de ondernemer.
Je beantwoord zelf mijn vraag al. Jij hebt die ervaring dus niet. Hoge lonen komen tot stand door marktwerking en door onderhandelen over het salaris.
JackyJansen schreef: Ikzelf ben ook ondernemer.
Doe jij dan nog iets naast je mlm? Want een mlm-er is geen ondernemer. Enkel een verkoper van mlm producten voor eigen risico.
JackyJansen schreef:Als ondernemer (V) weet ik beter wat in een bedrijf speelt dan iemand die nooit ondernemer geweest is. Of discrimineer je vouwen die ondernemer zijn ?
Deze is ....., elk woord wat ik kan bedenken levert me een ban op, dus ik gebruik de woorden niet. Maar ik zie nergens dat newmikey een onderscheid maakt in vrouwen en mannen. Waar jij dit vandaan haalt is mij dan ook een compleet raadsel.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

[Verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 dec 2011 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic hebben wij het nodige geruzie en andere overtredingen van de gedragsregels verwijderd.

Jozef2011
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:18

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jozef2011 »

Jackie,

Tja.. Naast uw "Entrepreneur-schap" bij Euphony heeft u nog meer "ondernemingen"?? Het zou mij verbazen maar desalniettemin: Vertel!

U heeft het over een vriendenclubje waartegen u moet ageren daar wij enkel anti-MLM zijn toch? Ik, en velen met mij, hebben al reeds aangegeven dat wij het fenomeen MLM interessant vinden. Niet als "unieke kans om nu eindelijk financieel onafhankelijk te geraken" maar dat louter even voor mijzelf. Ik mag zeggen dat ik mijn schaapjes op het droge heb maar dat neemt niet weg dat ik kritisch kijk naar producten en tevens enige kennis/interesse heb richting consumentenzaken. Vandaar.. U ervaart het alsof wij een blok tegen u vormen en dat is onnodig. Dit blok zit in uw hoofd. Mijn interesse voor het hele MLM gebeuren is gewekt vanwege iemand in mijn directe vriendenkring die hiermee ineens op de proppen kwam en zelfs een beetje begon te leuren met zijn (duurdere) producten en tevens het standaard MLM jargon begon te bezigen.. (breder kijken / breder denken). Dat u op dit moment alleen staat op dit fora heeft er vooral mee te maken dat er in al die jaren dat het MLM thema op fora als deze besproken wordt iedere keer weer een type (een newbee op MLM gebied, compleet gebrainwashed en vooral vol van dezelfde MLM praatjes) vol lof gaat lopen leuren met het zogenaamde supervoordelige product of de bijzondere kans. Dat men daar op diverse fora dan kritische vragen over gaat stellen is evident, dat geen van uw mede-volgelingen de discussie kan beslechten met een toetsbaar argument is ondertussen ook wel gebleken. Dat de producten van een MLM organisatie goedkoper zijn is meerdere malen van tafel geveegd en dat het werken voor een MLM organisatie financiële vrijheid brengt is ook nog nooit ergens uit gebleken. Kortom en resumerend is het dus zo dat uw werk voor uw MLM organisatie tijdelijk van aard is en dat u daar nooit echt serieus geld mee gaat verdienen tenzij u het blijft zien als een aanvulling op een uitkering en tevens is de hele MLM-branche een compleet achterhaalde en enorm overbodige bedrijfstak die louter vaart bij de naïviteit van goedgelovigen. U zal hier waarschijnlijk tegen ageren en dat begrijp ik ook maar over een jaar of twee zult u kunnen concluderen dat de baten en lasten verhouding inzake uw "onderneming" niet in balans is.. Tegen die tijd zult u uzelf dit verwijten daar het uitblijven van succes binnen MLM altijd te wijten is aan de inspanning van de "consultant / rep / executive" en dat u wel allemaal ontzettend interessante mensen heeft ontmoet..

Tot zover,

Liefs

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

Oh, chips! Daar gaan we weer :lol: :lol: :lol:

Vooral dat "Ik was gewoon een huisvrouw zonder diploma." deed het hem. En dàt voor een eerste berichtje...

PS: potentiele klanten hebben het pand reeds lang geleden verlaten, probeer het eens elders?

4life
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 10:51

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door 4life »

Ja newmikey, ik was gewoon een huisvrouw.
Ik heb gelezen op dit forum dat jij op alles en iedereen kritiek hebt, in jouw ogen is er niets of niemand goed.

Wat doe je eigelijk op dit forum?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

4life schreef:Waarom altijd die discuties over, goed of niet goed,wel of niet MLM?
Als je vindt dat het niets is en of het wel of niet werkt of oplichters zijn is ieders volste recht, maar dan moet je er niet over discusieren.
Hahaha geweldig: als men het niet eens is met de MLM-ers, mag men niet meer mee discussiëren :lol:
4life schreef:Ik zit zelf in een internationaal netwerkers team en kan vol vertrouwen zeggen dat het echt wel werkt. Ik was gewoon een huisvrouw zonder diploma.
Dus het werkt echt? Dat is geweldig! Maar wat bedoelt u precies met 'echt werken'? Hoeveel heeft u al verdiend? Oh wacht, even later schrijft u:
4life schreef:Belangrijk:
Stap nooit in met de gedachten dat je groot geld gaat verdienen, maar stap in met de gedachten dat je in een leuk team terecht komt en dat je iets gaat doen dat je wel fijn vindt om te doen. Sta voor de volle 100% achter het bedrijf en het product, alleen met deze gedachten maak je sucses.
Dus echt werken zien we als het terechtkomen in een leuk team en iets doen dat 'je wel fijn vindt om te doen'. Tjoe, van die enorme miljonairsbeloftes blijft dan ook niet veel over en dan is bijvoorbeeld het doen van vrijwilligerswerk voor UNICEF dus mogelijk net zo'n succesvolle manier om rijk te worden als MLM.
4life schreef:1 Zoek een bedrijf dat privé is ( zonder aandeelhouders, zonder belegers )
2 Kies een product dat bij je past ( waar je geen stock moet aankopen )
3 Kies een product dat nieuw is op de markt
4 Kies een bedrijf op wereldniveau
5 De beste bedrijven zijn Health & Wellness
6 Kies voor een goed compensatieplan
Werkelijk waar geweldig hoe u het naar uw eigen situatie toe schrijft!
4life schreef:Sommige bouwen op een jaar een mooi inkomen op, andere doen er langer over, het is maar hoeveel tijd en energie je er voor over hebt.
Dus 1) In principe bouwt iedereen met MLM een mooi inkomen op, alleen de tijdsduur verschilt? (Graag enige onderbouwing dan) en 2) Als men maar genoeg tijd en energie 'er voor over heeft', dan bouwt men snel (binnen een jaar) een mooi inkomen op? Vanwaar dan die hoge faalpercentages? Is er dan werkelijk niemand in de MLM-wereld die wat tijd wil vrijmaken of af en toe eens met z'n luie achterwerk van de bank wil komen?!

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door trebelski »

4life schreef:.
Wat doe je eigelijk op dit forum?
Dat kunnen wij beter aan jou vragen. voor het eerst???(geloof ik niks van) op het forum en al gelijk de regels aan je laars lappen is geen goed begin.
Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

4life schreef:Ja newmikey, ik was gewoon een huisvrouw.
En wat bent u nu?
4life schreef:Ik heb gelezen op dit forum dat jij op alles en iedereen kritiek hebt, in jouw ogen is er niets of niemand goed.

Wat doe je eigelijk op dit forum?
Hij voorziet de propagandapraatjes van nieuwe, overenthousiaste MLM-ers van realistisch commentaar; op een uitstekende wijze over het algemeen.

En u? Waar bent u naar op zoek? (Tip: wees zorgvuldig in uw antwoord, want enkele van de standaardantwoorden zijn eigenlijk niet toegestaan op dit forum)

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

4life schreef: Wat doe je eigelijk op dit forum?
Nee, draai het om, wat doe jij hier eigenlijk? De wanproducten van de één of andere MLM-faalhaas aanprijzen? Reclame maken is tegen de regeltjes hier, dat wist je hopelijk wel toch?

Ik loop al ietsje langer mee en jij komt hier met een eerste berichtje op hoge poten meteen binnen? Ga toch fietsen meid.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

newmikey schreef:Ga toch fietsen meid.
Pas nou op: straks beticht men je weer van discriminatie; 4Life zei duidelijk dat hij/zij een huisvrouw was, dus wellicht is 'meid' niet helemaal accuraat meer.. ;)

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door brokkel »

@Niels2010 Even snel. De naam komt overeen met een Amerikaanse MLM-firma in de ..................



Ja, je raad het al.
Health and Wellness.

Dus weer zo'n MLM-er die probeert om op forums zieltjes te winnen.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

brokkel schreef:@Niels2010 Even snel. De naam komt overeen met een Amerikaanse MLM-firma in de ..................

Ja, je raad het al.
Health and Wellness.

Dus weer zo'n MLM-er die probeert om op forums zieltjes te winnen.
Haha ja kon niet missen. Je kan de klok er ook op gelijk zetten hè, om de zoveel tijd is er weer 1.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

Niels2010 schreef: Haha ja kon niet missen. Je kan de klok er ook op gelijk zetten hè, om de zoveel tijd is er weer 1.
Het wordt wel een beetje een afgezaagde techniek, moet ik zeggen. Zouden ze nou niks nieuws kunnen bedenken? Zo blijven wij ook maar in cirkeltjes rondhobbelen - ik wil wel weer eens op mijn tenen de boel moeten bijhouden.

Dit is helemaal niks, fantasieloos. Maar ja, MLM was gebaseerd op "dupliceerbaarheid" dus men kloont gewoon bestaand gedrag à la "monkey see, monkey do".

Hier werkt het in ieder geval niet meer.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik was gewoon een huisvrouw zonder diploma.
en dat je iets gaat doen dat je wel fijn vindt om te doen.
Wie doet er dan nu de strijk en de (af)was vraag ik me dan weer af... :mrgreen:

4life
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 10:51

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door 4life »

Stoppen jullie nu al? jammer, ik begon net plezier te krijgen in het lezen van al de berichtjes.
De beste vondt ik toch wel "monkey see, monkey do".

Gedrag overnemen doet iedereen al zijn hele leven.
Mensen praten, je doet hen na.
Mensen lopen, je doet hen na.
Ik de school zegt men hoe je moet leren, je doet het na.
Op het werk zegt men hoe het moet, je doet het na.
Mensen kopen nieuwe dingen ( gsm, , tv, auto enz.) je doet hen na.

Deze uitspraak is dus echt goed gevonden :D

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door trebelski »

4life schreef:Stoppen jullie nu al? jammer, ik begon net plezier te krijgen in het lezen van al de berichtjes.
Ach, we zullen maar zeggen ''een kinderhand is gauw gevuld''.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

4life schreef:Waarom altijd die discuties over, goed of niet goed,wel of niet MLM?
Als je vindt dat het niets is en of het wel of niet werkt of oplichters zijn is ieders volste recht, maar dan moet je er niet over discusieren.
Eh....jij begint een 'nieuwe' ?

Jozef2011
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:18

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jozef2011 »

4life schreef:Waarom altijd die discuties over, goed of niet goed,wel of niet MLM?
Als je vindt dat het niets is en of het wel of niet werkt of oplichters zijn is ieders volste recht, maar dan moet je er niet over discusieren.
Precies! Want anders lezen andere mensen het misschien en zullen deze mensen misschien heroverwegen die "gouden kans" aan te grijpen.. Voor jou is het kennelijk net een paar maanden te laat..

Gesloten