LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Interactive TV

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Neen Leo,

Ik adviseer mensen om te overwegen om zich niet zomaar over te geven aan de grillen van een leverancier.

Als je een rechtzaak laat volgen, moet je natuurlijk goed beslagen ten ijs komen.

Als je de rechter niets te vertellen hebt, ben je oliedom als je het tot een rechtzaak laat komen. Iedereen kan zicg laten adviseren. Zou ik overigens niet via Tros Radar doen, maar liever elders, waar je echt geholpen kunt worden als dat mogelijk is.

kuklos
Berichten: 10097
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door kuklos »

JackyJansen schreef:Als je een rechtzaak laat volgen, moet je natuurlijk goed beslagen ten ijs komen.
En jij vindt argumenten als
3. De praktijk bewijst dat de lasten te zwaar zijn.
4. Gebruik afsluiten, betekent geen betaal verplichting.
goed beslagen ten ijs komen?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dit stel je nu :
Ik adviseer mensen om te overwegen om zich niet zomaar over te geven aan de grillen van een leverancier.
Maar dit komt uit je eerste posting :
Alles is in pat stelling. De laatse berichtgevingen van mij naar de provider waren afwijzen van alle eisen en de zaak sluiten. Als ze willen procederen, prima. Dan moeten ze hun goede naam maar inzetten tegen hun ongelijk. De machtspelletjes van providers zijn een feit. Maar er is wel wat aan te doen.
Ik wist niet dat de adviesfunctie ook het fysiek versturen van eisen inhoudt

Basmoses
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2011 14:05

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Basmoses »

Mijn ervaring met Interactieve tv van KPN is zeer slecht. Vorig jaar in de winkel van KPN geweest omdat we UPC te duur vonden worden. Mooi aanbod van KPN gehad en daar natuurlijk op in gegaan. Waren dezelfde diensten, alleen het internet was iets trager, maargoed, kosten waren ook bebuidend lager. Maar ik kon niet opnemen en tegelijk naar een andere zender kijken (wat dus wel bij UPC kon en erg fijn was). Ellende lang gebeld met KPN hierover en na 2 maanden kwam de aap uit de mouw, we hebben niet gemoeg bandbreedte. Ik was benieuwd of dit er in de toekomst nog kwam, kreeg ik als antwoord:"als u gaat verhuizen wel meneer!". Erg jammer. Toen nog een vraag hoe het zat met de belkosten die ik gemaakt had, kreeg ik als tegemoet koming een kook boekje.

Dus net weer een pakkeer besteld bij UPC, waar alles wel kan en met die nieuwe paketten zijn ze even duur als KPN, maar wel met veel sneller internet en tegelijk iets opnemen en kijken naar een andere zender!

Alvast prettige feestdagen!

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

@ Leo

Ik wist niet dat ik waarschijnlijk 85+ postings moet doen om iets wat ikzelf simpel en vanzelfsprekend vind, duidelijker te maken dan ik al doe. Misschien voor jou vreemd, maar uit advies komen verzoeken, die ik wel of niet inwillig.

@ Basmoses

Functies zijn inmiddels flink verbeterd. Ik kan op 2 interactieve TV's verschillende dingen kijken en ook nog meerdere programma's gelijktijdig opnemen ook al overlappen ze in tijd. Dit is een optie, waarbij KPN de opnames extern realiseert, en als ik ze wil zien, worden ze overgezonden. Hierdoor is geen bandbreedte verlies werd mij uitgelegd. Internet doet het goed en voip heb ik wel, maar ik bel zelden. Ik heb een 20MB modem met ADSL.

@ Kuklos

Zie ook hiervoor mijn reactie aan Leo. Kort geef ik globaal uitleg, en als jullie willen wikken en wegen over de juistheid of haalbaarheid en het grote verband niet zien, prima toch. Ik ben al een station verder.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

k wist niet dat ik waarschijnlijk 85+ postings moet doen om iets wat ikzelf simpel en vanzelfsprekend vind, duidelijker te maken dan ik al doe. Misschien voor jou vreemd, maar uit advies komen verzoeken, die ik wel of niet inwillig.
En dat is dus precies het probleem. Omdat je niet goed nadenkt over wat verstandig is en help je andere mensen van de wal in de sloot.

Maar ja, je bent al een station verder, geen tijd meer om achterom te kijken hoe het nu met jouw slachtoffers is, en welke boete ze moeten betalen.

Beter voortrazen met oogkleppen op. Pas op dat je niet zomaar tegen een blinde muur opknalt

.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Als mensen ander inzicht dan jij hebben Leo, dan deugt het niet.

Ja, ik ga verder als ik de nodige info heb afgegeven of gekregen. Dank voor jouw bijdrage. Denk je aan de 80/20 regel !

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

JackyJansen schreef:Als mensen ander inzicht dan jij hebben Leo, dan deugt het niet.

Ja, ik ga verder als ik de nodige info heb afgegeven of gekregen. Dank voor jouw bijdrage. Denk je aan de 80/20 regel !
Dank je wel voor de eerste in zin. Die hang ik naast de mededeling van HW007 met gelijke strekking. (Valt me overigens wel op dat jullie digitale handschrift bijna identiek is).

Ik denk voortdurend aan de 80/20 regel.
(20 % van de posters publiceren 80% van de onzin op dit forum. Jakky, je mag nu voor jezelf bepalen of je bij de 20% van de posters hoort of bij 80% van de onzin)
:mrgreen:

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door piet jagers »

JackyJansen schreef:Neen Leo,

Ik adviseer mensen om te overwegen om zich niet zomaar over te geven aan de grillen van een leverancier.

Als je een rechtzaak laat volgen, moet je natuurlijk goed beslagen ten ijs komen.

Als je de rechter niets te vertellen hebt, ben je oliedom als je het tot een rechtzaak laat komen. Iedereen kan zicg laten adviseren. Zou ik overigens niet via Tros Radar doen, maar liever elders, waar je echt geholpen kunt worden als dat mogelijk is.

ik moet eerlijk zijn .. hij heeft gelijk voor de volle 100%

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door piet jagers »

alleen waar vind je die sites???

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

piet jagers schreef:
JackyJansen schreef:Neen Leo,

Ik adviseer mensen om te overwegen om zich niet zomaar over te geven aan de grillen van een leverancier.

Als je een rechtzaak laat volgen, moet je natuurlijk goed beslagen ten ijs komen.

Als je de rechter niets te vertellen hebt, ben je oliedom als je het tot een rechtzaak laat komen. Iedereen kan zicg laten adviseren. Zou ik overigens niet via Tros Radar doen, maar liever elders, waar je echt geholpen kunt worden als dat mogelijk is.

ik moet eerlijk zijn .. hij heeft gelijk voor de volle 100%
Bij procedures hebben beide partijen altijd gelijk, anders bestond de procedure niet. Bewijs die 100% maar als je dat kunt. Mensen die sneren hebben bij mij, bij voorbaat al ongelijk, anders was sneren niet nodig. Scoor je ook niet mee binnen een procedure. Als je de sites niet weet te vinden, waar komt dan jouw 100% gelijk -idee dan vandaan ?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Bij procedures hebben beide partijen altijd gelijk, anders bestond de procedure niet. Bewijs die 100% maar als je dat kunt. Mensen die sneren hebben bij mij, bij voorbaat al ongelijk, anders was sneren niet nodig. Scoor je ook niet mee binnen een procedure. Als je de sites niet weet te vinden, waar komt dan jouw 100% gelijk -idee dan vandaan ?
Werkelijk ongelofelijk hoeveel onzin (kwats) deze posteres in 5 zinnen weet te proppen.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door grun »

Leo The Emperor schreef:Werkelijk ongelofelijk hoeveel onzin (kwats) deze posteres in 5 zinnen weet te proppen.
Dat heet vrouwelijke logica.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Leo The Emperor schreef:
Bij procedures hebben beide partijen altijd gelijk, anders bestond de procedure niet. Bewijs die 100% maar als je dat kunt. Mensen die sneren hebben bij mij, bij voorbaat al ongelijk, anders was sneren niet nodig. Scoor je ook niet mee binnen een procedure. Als je de sites niet weet te vinden, waar komt dan jouw 100% gelijk -idee dan vandaan ?
Werkelijk ongelofelijk hoeveel onzin (kwats) deze posteres in 5 zinnen weet te proppen.
Je mag de posters wel bij naam noemen, is handiger als ik over 25 pagina's wat terug wil zoeken.

@ Grun

Jij hebt kijk op het leven.

kuklos
Berichten: 10097
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door kuklos »

JackyJansen schreef:@ Kuklos

Zie ook hiervoor mijn reactie aan Leo. Kort geef ik globaal uitleg, en als jullie willen wikken en wegen over de juistheid of haalbaarheid en het grote verband niet zien, prima toch. Ik ben al een station verder.
De twee punten die ik aanhaalde zijn onzin. Je kan nu wel roepen dat jij een station verder bent, of iets over het grote verband, maar in een rechtszaak is van belang dat jij juiste, correcte argumenten gebruikt. En de twee punten die ik aanhaalde zijn dat dus niet.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

kuklos schreef:
JackyJansen schreef:@ Kuklos

Zie ook hiervoor mijn reactie aan Leo. Kort geef ik globaal uitleg, en als jullie willen wikken en wegen over de juistheid of haalbaarheid en het grote verband niet zien, prima toch. Ik ben al een station verder.
De twee punten die ik aanhaalde zijn onzin. Je kan nu wel roepen dat jij een station verder bent, of iets over het grote verband, maar in een rechtszaak is van belang dat jij juiste, correcte argumenten gebruikt. En de twee punten die ik aanhaalde zijn dat dus niet.
Als ik aan normale mensen globaal iets uitleg, en jij haalt een onderdeeltje daarvan uit het verband, verwacht je dan van mij dat ik daar serieus op reageer. Niet dus. Als je geen helicopterview beheerst, tja, dan verlies je snel het overzicht en blijf je in het bos rennen, toch ?

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door trebelski »

JackyJansen schreef: Als je geen helicopterview beheerst, tja, dan verlies je snel het overzicht en blijf je in het bos rennen, toch ?
Grappig, dezelfde tekst als HW007. En dat voor iemand die ( zogenaamd?) twee maanden geleden nog niet eens wist waar het over ging.Om jezelf "zelfstandig ondernemer'' te noemen en dan ook nog 1 die overal antwoord op heeft ( behalve als er hier om gevraagd word). Knap hoor, daar kan ik met mijn 33 jarige ( nu rustig met pensioen)ondernemerschap niet aan tippen natuurlijk. :mrgreen:

kuklos
Berichten: 10097
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door kuklos »

Jacky, wat ik verwacht is dat als jij hier een verdedigingsstrategie plaatst deze bestaat uit argumenten die juridisch kloppen, en niet foutief zijn. De elementen die ik eruit heb gehaald.
Dat heeft nogal weinig te maken met helicopterview, maar met correctheid van een verdediging. Mocht je nogmaals jurist willen spelen, zorg dan a.u.b. dat jouw argumentatie juridisch correct is.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ach Jakky is al weer verder dan het volgende station, heeft een wissel gemist en staat nu op een zijspoor uit te dampen.
Geeft niks ze gebruikt even haar helikopterview en ziet direct dat ze uitgerangeerd is, en midden in het het bos staat.
De mensen voor wie ze inmiddels 2 stations terug de brieven naar de provider heeft gestuurd met eisen als, als je niet kan betalen hoef je ook niet te betalen, en als je niet meer kan bellen zijn er ook geen kosten meer staan nog steeds op het perron van het eerste station met inmiddels een een grote financiele schuld. Kedeng Kedeng, Oehoe

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

trebelski schreef:
JackyJansen schreef: Als je geen helicopterview beheerst, tja, dan verlies je snel het overzicht en blijf je in het bos rennen, toch ?
Grappig, dezelfde tekst als HW007. En dat voor iemand die ( zogenaamd?) twee maanden geleden nog niet eens wist waar het over ging.Om jezelf "zelfstandig ondernemer'' te noemen en dan ook nog 1 die overal antwoord op heeft ( behalve als er hier om gevraagd word). Knap hoor, daar kan ik met mijn 33 jarige ( nu rustig met pensioen)ondernemerschap niet aan tippen natuurlijk. :mrgreen:

Als je 33 jaar ondernemer bent, zou je wel wijzer zijn, dan je hier laat zien in je postings, toch ? Of ben je ook door KPN opgelicht, of kom je me hier gewoon schaduwen, net als Jozef elders doet ? Voor HW007 kan ik niet spreken, die hebben jullie zelf een ban bezorgd, anders had hij zelf kunnen antwoorden.

Gesloten