LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Interactive TV

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door bprosman »

die hebben jullie zelf een ban bezorgd, anders had hij zelf kunnen antwoorden.
Als moderator op diverse andere fora kan ik je vertellen dat de enige persoon die een ban kan veroorzaken het gedrag van de persoon zelf is.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

kuklos schreef:Jacky, wat ik verwacht is dat als jij hier een verdedigingsstrategie plaatst deze bestaat uit argumenten die juridisch kloppen, en niet foutief zijn. De elementen die ik eruit heb gehaald.
Dat heeft nogal weinig te maken met helicopterview, maar met correctheid van een verdediging. Mocht je nogmaals jurist willen spelen, zorg dan a.u.b. dat jouw argumentatie juridisch correct is.
Wie ben jij Kuklos, dat jouw mening enig gewicht in de weegschaal kan leggen, om mijn handelswijze te bekritiseren. Nergens zie ik ook maar de minste aanwijzing dat je juridisch onderlegd bent, dus ?

Procederen is geen filosoferen in de rechtbank. Het is procederen om te winnen. Denk je nu echt dat je an de hand van enkele teksten ook maar enig oordeel kunt geven over de feitelijke situatie ?

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

bprosman schreef:
die hebben jullie zelf een ban bezorgd, anders had hij zelf kunnen antwoorden.
Als moderator op diverse andere fora kan ik je vertellen dat de enige persoon die een ban kan veroorzaken het gedrag van de persoon zelf is.
Als deelnemer aan diverse fora kan ik je verzekeren dat het eenvoudig is om mensen uit te lokken, omdat de regeltjes snel overtreden worden, zonder dat er intentie is om bewust die overtreding te doen.

Uitlokken heet zo iets. Een moderator is ook maar een mens, die op de eerste plaats rust binnen zijn forum wil hebben, en het maakt dan op de 2e plaats uit wie er gelijk heeft.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Leo The Emperor schreef:Ach Jakky is al weer verder dan het volgende station, heeft een wissel gemist en staat nu op een zijspoor uit te dampen.
Geeft niks ze gebruikt even haar helikopterview en ziet direct dat ze uitgerangeerd is, en midden in het het bos staat.
De mensen voor wie ze inmiddels 2 stations terug de brieven naar de provider heeft gestuurd met eisen als, als je niet kan betalen hoef je ook niet te betalen, en als je niet meer kan bellen zijn er ook geen kosten meer staan nog steeds op het perron van het eerste station met inmiddels een een grote financiele schuld. Kedeng Kedeng, Oehoe
Toen je met die artikelen/procedures kwam vond ik je serieus. Nu ben je weer terug bij af, jammer.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door bprosman »

Als een vrouw bij haar man net zolang het bloed onder zijn nagels vandaan haalt (fictief voorbeeldje he :D ) tot hij een asbak naar haar hoofd gooit is HIJ verantwoordelijk.
Een moderator is ook maar een mens, die op de eerste plaats rust binnen zijn forum wil hebben, en het maakt dan op de 2e plaats uit wie er gelijk heeft.
Denk je nou echt dat moderators ZO naief zijn ? :?

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door JackyJansen »

bprosman schreef:Als een vrouw bij haar man net zolang het bloed onder zijn nagels vandaan haalt (fictief voorbeeldje he :D ) tot hij een asbak naar haar hoofd gooit is HIJ verantwoordelijk.
Een moderator is ook maar een mens, die op de eerste plaats rust binnen zijn forum wil hebben, en het maakt dan op de 2e plaats uit wie er gelijk heeft.
Denk je nou echt dat moderators ZO naief zijn ? :?

Je voorbeeld is sprekend, en net als in de rechtzaal hebben alle partijen gelijk. De rechter bepaalt aan de hand van de argumenten wie er gelijk krijgt.

kuklos
Berichten: 10097
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door kuklos »

JackyJansen schreef:Je voorbeeld is sprekend, en net als in de rechtzaal hebben alle partijen gelijk. De rechter bepaalt aan de hand van de argumenten wie er gelijk krijgt.
Ook hier ga je weer de mist in. Beide partijen hebben geen gelijk. Beide partijen menen gelijk te hebben en gaan daarom naar de rechter om hem/haar te laten bepalen wie uiteindelijk wel gelijk heeft volgens de wet.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door bprosman »

@Kuklos,

Mijn voorbeeldje was maar fictief he :wink: , zo iets zou in de echte wereld nooit voorkomen :D

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Toen je met die artikelen/procedures kwam vond ik je serieus. Nu ben je weer terug bij af, jammer.
Helaas kan ik niet zeggen dat dit wederzijds is, geen enkele van je 133 berichten heb ik als serieus beschouwd.

Vanaf je eerste posting heb ik ook de indruk, dat je heel iemand anders bent dan dat je jezelf voordoet. Je bent niet die verlaten huisvrouw die 2 maanden geleden toevallig door de buurvrouw met Euphony in aanmerking is gekomen. Dat is alleen maar een verhaaltje om je Euphony producten op een meer sympatieke wijze te kunnen aanprijzen en verkopen.

ik heb ook niet de illusie dat je de, door jou als serieus betitelde, gerechtelijke uitspraken die ik heb gepost, hebt gelezen. Als je dat namelijk had gedaan , waren in ieder geval onzin stellingen als "Beide partijen hebben altijd gelijk, anders was er geen procedure" achterwege gebleven.

Het enige wat je hier doet is continu in al je postings vertellen hoe tevreden je bent over je provider en dat anderen je voorbeeld zouden moeten volgen, en daardoor heel veel geld kunnen beparen. In elk topic wat ook maar iets met telefonie, internet of televisie te maken heeft, dring je jezelf op deze wijze op aan TS. Wat je hier doet hangt dicht tegen spammen aan.

Verder kijk je met grote ronde ogen van voorgewende verbazing naar de rest van de wereld die blijkbaar toch een iets andere mening heeft.

Ik ben wel klaar met de flauwekul van je. Pettige zondag verder nog.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door Jolijn »

bprosman schreef:Als een vrouw bij haar man net zolang het bloed onder zijn nagels vandaan haalt (fictief voorbeeldje he :D ) tot hij een asbak naar haar hoofd gooit is HIJ verantwoordelijk.
Een moderator is ook maar een mens, die op de eerste plaats rust binnen zijn forum wil hebben, en het maakt dan op de 2e plaats uit wie er gelijk heeft.
Denk je nou echt dat moderators ZO naief zijn ? :?
Ja. Een moderator zal niet alle berichten van a tot z inhoudelijk, contextueel lezen. Wie geband wordt en wie niet, zal ook afhangen van de meldingen die binnenkomen. Als Jantje en Marietje beiden hetzelfde forumgedrag vertonen, maar andere forummers melden alleen de berichten van Jantje, wordt Jantje gewaarschuwd/geband en Marietje niet.

woodyh
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 dec 2011 19:52

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door woodyh »

KPN zijn zeker oplichters, heb helaas er ook ervaringen mee. We hebben interactieve tv besteld bij de KPN, incl. 2 kastjes. Dit voor boven en beneden, dit alles incl. instaleren (kunnen ze nooit zeggen dat we het eventueel fout geinstaleerd hebben.

Na 6 weken kwam er een monteur langs om het te instaleren, maar had niet de 2 juiste kastjes bij zich, deze kwamen later ? Iets beloven en de klant laten betalen maar niks nakomen heet dat = OPLICHTEN !

Hierna kwamen de KPN de 2 kastjes omruilen ? Omruilen + ook weer instaleren was de afspraak, maar nee hoor via Ceva Logistics en deze had TNT geregeld kwam er een koerier = is geen instalateur ! alleen de kastjes "omruilen" ipv ook instaleren. Helaas had hij maar 1 kastje bij zich i.p.v. de afgesproken 2 kastjes 1. Dus de gehele ochtend voor niks gewacht van 08:00 - 13:00.

We hebben nu na 2 maanden nog steeds geen 2 interactieve TV's zoals afgesproken + betaald en zelf de instalatie moeten doen i.p.v. de afgesproken instalatie door de KPN !

We hopen graag op een reactie van de KPN ! als ze dat durven want als er een klacht is zijn ze niet thuis we zijn benieuwd ?

MAXIEM

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door MAXIEM »

woodyh
KPN zijn zeker oplichters, heb helaas er ook ervaringen mee. We hebben interactieve tv besteld bij de KPN, incl. 2 kastjes. Dit voor boven en beneden, dit alles incl. instaleren (kunnen ze nooit zeggen dat we het eventueel fout geinstaleerd hebben.
Of het oplichters zijn, kan ik niet beoordelen. Wel is het zo dat ze al een paar flinke boetes aan hun broek hebben gekregen wegens het hanteren van oneerlijke handelspraktijken. Ook vorige week is de NMa weer een grootschalig onderzoek begonnen bij dit bedrijf. Hier geldt dus: een ouwe vos verleert blijkbaar zijn streken niet.

Maxiem.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Interactive TV

Ongelezen bericht door ciske »

Wel is het zo dat ze al een paar flinke boetes aan hun broek hebben gekregen wegens het hanteren van oneerlijke handelspraktijken. Ook vorige week is de NMa weer een grootschalig onderzoek begonnen bij dit bedrijf. Hier geldt dus: een ouwe vos verleert blijkbaar zijn streken niet.
Dat is niet alleen met kpn zo , er zijn er meer beboet , zijn trouwens allemaal geldtrekkers. Helaas zijn we allemaal afhankelijk van providers en dat weten ze.

Gesloten