LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht Redcoon, misleidende verzendtijden

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nieky4

klacht Redcoon, misleidende verzendtijden

Ongelezen bericht door Nieky4 »

Ik heb bij Redcoon een tv besteld voor sinterklaas, nu zeggen ze dat ze binnen 48 uur leveren. Nou dat gaat dus niet op. Je besteld daar iets. De dag erna word het pas behandeld en gaat het bij hun het magazijn uit. Dan pas krijg je een mail dat het verzonden is en duurt het nog 48 uur en dat geld alleen op werkdagen. Ik heb dus op woensdag iets besteld en krijg het nu pas op maandag en dat terwijl wij zaterdag sinterklaas vieren. Bij deze let dus op. Want redcoon komt zijn afspraken niet na. Ze zijn wel goedkoop maar als je iets snel nodig hebt zou ik toch ergens anders wat bestellen.

Sage.

Re: klacht Redcoon, misleidende verzendtijden

Ongelezen bericht door Sage. »

‘Direct leverbaar’ houdt in dat wij het product in ons eigen magazijn op voorraad hebben. Bij deze leveringsstatus worden orders bij een geslaagde vooruitbetaling via iDEAL, creditcard, ClickandBuy, PayPal, DIRECTebanking of bij levering onder rembours dezelfde of de eerstvolgende werkdag verzonden (maandag tot en met vrijdag, nationale feestdagen uitgezonderd). Let op: bij een vooruitbetaling via een bankoverschrijving geldt dat wij het product verzenden zodra we je betaling hebben ontvangen. Bij een financiering geldt dat we het product pas verzenden zodra onze financieringspartner (Primeline) je volledige financieringsaanvraag heeft ontvangen en goedgekeurd.
Dat het daarna nog 48 uur duurt om te bezorgen valt niet Redcoon aan te wijten maar PostNL/DHL/etc..

redcoonnl

Ongelezen bericht door redcoonnl »

Beste Nieky4,

Bedankt voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Er zijn een aantal factoren bepalend voor het moment waarop een bestelling ons magazijn verlaat. De belangrijkste factor is dat het artikel de status "direct leverbaar" heeft en dus fysiek in ons eigen magazijn staat.

Graag wil ik voor je uitzoeken waarom jouw bestelling, die op woensdag is geplaatst, op maandag wordt bezorgt.

Graag ontvang ik een kopie van je review en je redcoon betelgegevens op [email protected]

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan

Namens jouw redcoon service-team

redcoon Benelux B.V.
Havendijk 26
5017 AM Tilburg
Nederland
www.redcoon.nl | www.redcoon.be | www.redcoon.com

flowergirl87

Ongelezen bericht door flowergirl87 »

Waarom ook op het allerlaatste moment bestellen, iedereen weet toch dat het in december wel een dagje langer kan duren... :roll:

goudblok

Ongelezen bericht door goudblok »

Direct leverbaar’ houdt in dat wij het product in ons eigen magazijn op voorraad hebben. Bij deze leveringsstatus worden orders bij een geslaagde vooruitbetaling via iDEAL, creditcard, ClickandBuy, PayPal, DIRECTebanking of bij levering onder rembours dezelfde of de eerstvolgende werkdag verzonden (maandag tot en met vrijdag, nationale feestdagen uitgezonderd)
.
Het product is direct leverbaar en de IDEAL betaling is op zondag 22-1 goedgekeurd. (mailtje daarover ontvangen).
Producten worden in de regel binnen 24 tot 48 uur na verzending vanuit ons magazijn geleverd op het afleveradres, van maandag tot en met zaterdag, tussen 8.00 en 18.00 uur (nationale feestdagen uitgezonderd). Je ontvangt direct na verzending vanuit ons magazijn een e-mail met een track-and-trace-link waarmee je je bestelling kunt volgen.
Het product is op maandag morgen om 8.35 aangekomen op de verzendafdeling. De betaling was rond op zondag de bestelling staat klaar op maandagmorgen dan verwacht je toch dat het gewoon maandag wordt verzonden en dinsdag geleverd?

Nou niet dus want op dinsdag ochtend kan niemand me vertellen wanneer het wordt verzonden
helpdesk_Redcoon schreef:ik verwacht dat het vandaag wordt verscheept
. En al helemaal niet wanneer ik het dan kan verwachten.

Dus wanneer is het er dan? Dat weet niemand. Hoe zo “direct leverbaar” ?

In de loop van dinsdag vul ik maar eens een helpdeskformulier in.
Daar krijg ik als antwoord op een mailtje;
redcoon schreef:Je pakket is inmiddels naar je onderweg en zal binnen 1 à 2 werkdagen
bij je worden afgeleverd via PostNL. Zij leveren van maandag t/m
zaterdag.
Dat is goed nieuws dan komt hij dus woensdag of in het allerslechtste geval donderdag.
Echter de status van mijn order blijft ongewijzigd "klaar voor verzending"

Dus op woensdag maar weer gebeld. Helpdesk medewerkster M;
U order staat klaar op de verzendafdeling
Ik: Ja dat staat hij al drie dagen
M: Ik kan helaas niets anders zien of voor u doen
Ik: Het product was direct leverbaar en zou er met 24 uur a 48 uur zijn
M: nee mevrouw op de site staat dat vanaf verzending het binnen die 48 uur bij u is.
Ik: dus dan laten ze hem gewoon 3 dagen in dat magazijn "klaar voor verzending staan?"
M: ik kan helaas niets voor u doen.

Gek wordt je er van.

Dit was de eerste keer dat ik bestelde bij Redcoon
en met deze geweldige service ook de laatste.
Volgende keer betaal ik wel 20 euro meer en bestel bij BOL of haal het in de winkel voor dat geld.

BMP

Ongelezen bericht door BMP »

Mja het is toch wat, een accu besteld voor mijn HTC legend, de bestelling is inmiddels dik twee maand verder, en ik moet nog met mijn oude uitgeputte accu werken , een paar dagen geleden stond op de site: over twee dagen weer voorradig, nu moet je de accu reserveren :evil: ik snap er niets meer van, ook word je aan het lijntje gehouden met de levering d.m.v. mail eerstvolgende levering vind plaats op bla bla bla, en zo om de twee weken.

Toen een mailtje gestuurd, kreeg wel netjes een terug dat op 14 januari de accu binnen was, maar na die datum nog steeds niets.

Je laat klanten toch geen dikke twee maanden op een simpele accu wachten!

Slechte zaak Redcoon :evil:

Edit: via de chatservice van Redcoon werd mij medegedeeld dat de bestelde accu pas op 22-02 binnen zou zijn, dan zou dan dik 3 maanden zijn, daarop heb ik de bestelling geannuleerd.

Ik vond op de webshop van DigitalsOnline :D ook een originele accu, ook nog iets goedkoper, direct besteld voor 1700 uur, en vandaag ontvangen. :D :D

Zo kan het ook Redcoon, :oops: een accu is een gebruikers artikel die koop je niet om over twee maanden pas in de telefoon te stoppen.

Wat wel positief was dat ze het geld direct hebben terug gestort.

Gesloten