LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Desert-Operations Online game drastische up-date

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dospeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2011 20:40

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door dospeler »

Hierbij wil ik even reageren,

Ik speel ook al ruim een jaar despert operations.
Eerlijk gezegd snap ik alle ophef niet,
dat support sommige mensen en betaalde spelers voortrekken, is bij iedereen bekent.
Ik kan zelf enkele gevallen van spelers die rijkelijk zijn beloond door support,
en kunnen we ons allemaal niet het skypegesprek van kir21 met donderpoema herinnderen.
Het argument dat je dia's minder zijn geworden, raakt ook kant nog wal, want die hebben nog precies de zelfde waarde.
Een half jaar geleden werd je nog uitgekotst als dia-speler, maar nou zijn dat de grootste klagers.
Feit dat spelers niet meer geboost(cheating!!) kunnen worden, dat is gewoon heel het eieren eten.
Dus mensen hou op met klagen, verwijder je account, of blijf spelen zonder te zeuren.

Grtz Dospeler

Kasperying
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 nov 2011 13:39

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Kasperying »

dospeler schreef:Dus mensen hou op met klagen, verwijder je account, of blijf spelen zonder te zeuren.

Grtz Dospeler
Tsja en dat is nou net wat ze willen maat!

gamba15
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2011 18:17

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door gamba15 »

ik vind dat als je zomaar zou stoppen dat ze er dan te gemakkelijk vanaf komen....
er zijn nou al redelijk wat mensen gebant omdat ze enkel hun mening geven ook spelers die wel dia's hadden betaald

commex
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2011 20:07

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door commex »

uhm beste dospeler het feit dat je anoniem je mening plaats vind ik al [Grof taalgebruik verwijderd door de Moderator] genoeg laat staan je mening ben je toevallig mod of zo ?

natuurlijke zijn de geïnvesteerde dias minder geworden je ban namelijk alles kwijt en het ergst is nog de tijd die je er in hebt gestopt om wat bank te krijgen

maar goed zal jou niet treffen als mod of goed bedeeld speler met extra's van looki [Grof taalgebruik verwijderd door de Moderator]

laters mod

of onbekende dospeler :?:
Laatst gewijzigd door Radar op 04 dec 2011 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Thaimassage
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 okt 2009 02:03

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Thaimassage »

Beste mensen,

Desert Operations WAS anderhalf jaar geleden nog een leuk spel, waar nieuwkomers toen nog de kans hadden om hun account te ontwikkelen en te sparen voor een knap banksaldo, zodat men na enkele maanden in staat was om zichzelf omhoog te vechten op de Ranglijst en dus in 'status' te groeien.
De 'spelcommunity' bestond uit een groot aantal Bondgenootschappen, welke dan weer onderling een strijd voerden om zo hoog mogelijk te komen op de Bondgenootschappen-ranglijst.

Het was echt heel leuk en verslavend om nachtenlang op te blijven en de meest uiteenlopende tactieken te gebruiken om tegenstanders te verslaan en jezelf op te werken tot President van een eigen Bondgenootschap.
In zo'n positie deel je de lakens uit, organiseert gezamenlijke aanvallen en onderhandelt dagelijks met andere Bondgenootschappen.

In januari 2011 was ik dus President van 1 van de allersterkste BG's van het spel, en we hadden zo af en toe Oorlogen met andere groepen die het plan hadden opgevat om onze BG 'kapot te schieten'.
Groot was mijn teleurstelling toen 1 grappenmaker erin slaagde om mijn spelaccount te hacken (dus over te nemen door onder mijn naam in te loggen), en meteen begon met al mijn spelgeld op te maken en mijn leger te verkopen voor min.prijzen...
Mijn mede-BGers hebben toen direct contact opgenomen met 'Donderpoema', de Admin van het spel, en hij blokkeerde onmiddelijk mijn gehackte account.
Hij slaagde er echter niet in om mijn gehackte spelaccount aan mij terug te geven, want zelfs nadat hij een nieuw wachtwoord aan mijn gebruikersnaam had gekoppeld, kon ik er niet meer op inloggen...

Donderpoema heeft toen voor mij 'n nieuw spelaccount aangemaakt, waarbij hij mij ook meteen al mijn bezittingen (ontwikkelde spelnivo's, leger en banksaldo) heeft teruggegeven zodat ik schadeloos was gesteld.
Op zich was dit erg netjes en ik was er dan ook heel blij mee !
Wat mij echter verbaasde, was dat ik opeens een banksaldo had dat DRIE keer zo hoog was als op het moment van hacken van mijn account..
Hierdoor was ik in 1 klap een heel stuk 'machtiger', want met 3 x zoveel geld kun je immers ook 3 x zoveel troepen in je leger hebben !
Natuurlijk hoorde je mij toen niet klagen, maar ik stelde mezelf wel de vraag of ANDERE spelers op Desert Operations dan misschien ook wel even door een 'Admin' aan grote hoeveelheden spelgeld zouden zijn (of nog worden) geholpen... :roll:
En ja.. Dit bleek dus ook zeker 't geval te zijn, want in de periode erna bereken mij verschillende 'geruchten' over spelers die - dankzij 'hulp' ofwel 'vergissingen' door een van de Spel-Admin's aan zeer grote hoeveelheden spelgeld werden geholpen !!!

Vanaf DAT moment ging 't helemaal mis met het spel Desert Operations:
Bepaalde spelers beschikten opeens over 20 x zoveel geld als anderen, en begonnen aanvallen op 'armere' spelers te doen met idioot grote aantallen troepen..
Die 'arme' spelers konden zich hier natuurlijk nooit tegen verdedigen, en zijn toen naar manieren gaan zoeken om hun banksaldo op te kunnen krikken.
Veel rijke spelers begonnen toen delen van hun banksaldo 'over te hevelen' naar de accounts van hun -armere- vrienden, simpelweg door grote hoeveelheden troepen voor maximale prijzen (120% van standaardprijs) over te kopen die zij even ervoor voor minimale prijs (80%) hadden gekocht in het 'Handelscentrum' van het spel...

Hierdoor werd de spelleiding weer pissig, en vanaf dat moment werden er opeens van allerlei spelers hun spelaccount 'geblokkeerd' (permanente spelban) wegens 'handelspushing'...
In plaats van beschuldigingen van 'handelsovertredingen' eerst goed uit te zoeken en een rechtvaardig principe van 'hoor en wederhoor' te hanteren, zijn er een flink aantal spelaccount zomaar door hen geblokkeerd, en als de getroffen spelers hierover hun beklag deden werd er gewoonweg niet of op een heel bijdehante arrogante wijze door de Admins gereageerd.

Ik heb zelf altijd getracht om de Admins geen reden te geven om ook mij een permaban te geven, maar omdat de door de Admins gehanteerde werkwijze ronduit oneerlijk, arrogant en onbeschoft was kon ik 't niet laten om hierover in het openbaar (op de spel-chatbox) en via 'ingame mail' mijn beklag te doen over de oneerlijke gang van zaken.
Dit was er de aanleiding voor dat de Admins op zoek gingen naar een reden om mij van het spel te verbannen... Kritiek op het spel werd (en wordt nog steeds) NIET door hen geaccepteerd en onmiddellijk bestraft met een spelban..

Tegen mij konden ze echter geen goede reden vinden om mij een ban te geven, en dus besloten ze maar om een andere speler 'Kir21' mij 'oneerbare voorstellen' te laten doen om mij te 'verleiden' om mezelf schuldig te maken aan 'handelspushen'. (lees mijn eerdere bericht hierover).

De spelleiding heeft ZELF van het spel 1 grote puinhoop gemaakt door bepaalde spelers aan heel veel geld te helpen.
Het zal mij ook niet verbazen als zij deze spelers ook hebben voorzien van vertrouwelijke informatie over de troepen en verdediging (legers) van anderen, zodat die makkelijk en goedkoop zouden kunnen worden 'leeggeplunderd'.

Het lijkt weliswaar 'rechtvaardig' dat een spelleiding bepaalde 'spelregels' opstelt, maar vergeet niet dat zij ZELF de handels-mogelijkheid (om troepen te kunnen kopen voor minprijs en te verkopen voor maxprijs) in het spel hebben gebouwd, waarmee ze iedereen dus ZELF in de gelegenheid hebben gesteld om hun banksaldo te 'boosten'.
Dit is precies hetzelfde als dat je aan kinderen een bal kado geeft, en ze dan vervolgens tot de Dood veroordeelt als ze ermee gaan voetballen.. Belachelijk toch ?

Nu verdienen ze - door hun eigen toedoen - kennelijk niet genoeg geld uit de verkoop van 'speldiamanten', en van ellende lopen ze dus nu telkens de Spelregels aan te passen en 'Spel-updates' door te voeren om het spel zo te maken dat zowel beginnende spelers alswel de gevorderde spelers niet meer in staat zijn om aan te vallen, te verdedigen en te sparen als ze er vanaf nu niet grote bedragen aan ECHT GELD aan uitgeven.

Hier trappen verstandige mensen natuurlijk niet in, en mede vanwege het feit dat de spelleiding zelf valt aan te merken als 'onbetrouwbaar, arrogant en corrupt' kan ik - en vele honderden DO-spelers met mij - niet anders dan vaststellen dat het spel Desert Operations nu zijn definitieve Ondergang tegemoet gaat.

Wat echter belangrijk is en wat de reden is van het plaatsen van alle klachten op dit forum) is dat het publiek (en vooral de minderjarigen !) ervoor gewaarschuwd moet worden dat Desert Operations niets anders meer is dan een grote openstaande FINANCIELE MUIZENVAL, die pas dichtklapt NADAT je er geld aan hebt uitgegeven.
Dit 'grapje' heeft mij zelf nu VELE DUIZENDEN EURO'S gekost (ja erg dom) en ik gun 't Looki Duitsland (de exploitant van het spel) niet dat ze nog meer mensen duperen met de vorm van oplichterij.

Frostes
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2011 21:05

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Frostes »

na al deze tekst te hebben gelezen
wil ik ook hierop reageren
ik ben ook een DO speler speel al 1.5jaar ik ben blijven spelen WRM?????
ik vond dit een leuk spel erg gezellig maar deze update is mij teveel maar iks top niet me spelen omdat ik ook wat ontspanning nodig heb en dat vond ik bij DO
Donderpoema pff ik zal er maar niet op ingaan
Zonnekat ik zag der niet veel maar vond het erg jmmr dat ze was gestopt
miss vinden somigen deze update goed nou ik geef mijn mening en deze update zorgt dat 100derden spelers kappen met spelers
eb als ze mij hierom ook zullen bannen ga ik wel ff klagen bij looki tot ze mijn ban opheffen
een szien hoe lang het duurt voor ze mij dan beu zijn


en thaimmasage ik vond dit oo, al raar dat je plots van de ranglijst was gehaald en dacht niet dat j eplots zou kappen na al die moeite dat je gdn hebt
Greeetz Frostes

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door RubenF »

Ik speel best al lang mee onder een naam die hier niet genoemd kan worden, maar ben speler in TSK.
Het spel is idd naar de Kl*te geholpen, ik heb er een hoop tijd ingestoken.

IK WIL ME TIJD TERUG !!!!!! :roll:

Frostes
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2011 21:05

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Frostes »

iedereen bijn aheeft er enorm beel tij din gestoken ik heb uren per dag gespeeld omdat het leuk was
nu wil looki alleen maar geld sommen zien voor die *** dia's
en ik haat zulke mensen die alleen maar geldsommen willen zien
zometeen moeten ze het hele spel stoppen doordie update omdat ze niet wouden luisteren naar de spelers zelf maar ze moeten alles naapen van andere servers als een klein stom shoothondje

gamba15
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2011 18:17

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door gamba15 »

dospeler is de inmiddels gestopte dagobert_duck

met vriendelijke groet, gamba15

namtown
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2011 20:27

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door namtown »

Blijkbaar snappen de mod's van DO nog niet hoe je met leden om moet gaan.

van het DO forum....
En weer werd een bericht van mij verwijderd zonder opgave van reden...

Jullie maken het er echt zelf naar dat de leden naar consumenten klaag sites stappen om daar hun verhaal te doen.

Kasperying
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 nov 2011 13:39

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Kasperying »

Geheel tegen al mijn verwachtingen in is mijn account op west niet meer geblokkeerd. Nu het forum nog, want daar kan ik nog steeds niet op, maar staat ook bij dat die nooit meer open gaat voor mij...

Maar kan weer spelen en ga eens kijken wat er nog mogelijk is na deze up-date.

Gr. Kasper

namtown
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2011 20:27

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door namtown »

Zie je wel..., ze beginnen te leren hoe je met klanten om moet gaan,, helaas te laat.. maar ja het is een begin...

gamba15
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2011 18:17

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door gamba15 »

do support heeft dus toch een hart:P

WesHzand
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:00

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door WesHzand »

Ik heb het topic niet volledig doorgelezen, ken het spel niet, maar is het niet zo dat er in de algemene voorwaarden staat, die je hebt geaccepteerd op moment van inschrijven, dat de beheerders het spel op elk gewenst moment kunnen stoppen en dat niemand er iets voor terug krijgt?

ronaldv2
Berichten: 146
Lid geworden op: 13 aug 2009 13:09

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door ronaldv2 »

Een gratis tip, vraag vanuit een totaal andere invalshoek:
Wat ik - al een tiental jaren zie - is dat er hele volksstammen (on)bewust verslaafd en afhankelijk worden gemaakt en gehouden van internet, mobieltjes, online (MMORPG) gaming. Ik zie, naast een nuttige manier om met elkaar in contact te komen, "internet" en (a)sociale media als een groot en goed georganiseerd poging om zoveel mogelijk bewuste aandacht en vrije tijd structureel af te leiden en te vernietigen.

Vraag jezelf eens bewust af:
1. Hoeveel geld had jij zelf in de reeele wereld kunnen verdienen, als je geen "Desert-Operations" (of ander online game) had zitten spelen?

2. Wat had je jezelf kunnen LEREN, ONTWIKKELEN als jij had besloten om NIET je gehele vrije tijd op Facebook, Hyves en Twitter had gespendeerd?

3. Waarom moeten hele volkstammen zo (overdreven) veel online zitten?
Ik heb zelf niets tegen online gamen en speel zelf ook, in maar met mate!!!

4. Waarom probeert "men" de jeugd verslaafd te krijgen aan FACEBOOK?
http://www.fbaddiction.org/
http://www.wikihow.com/Defeat-a-Facebook-Addiction
http://www.zdnet.com/blog/igeneration/f ... tion/12034

Kom maar op met die ballonnen :-P

Maxarrow
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2011 19:59

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Maxarrow »

ronaldv2 schreef:Een gratis tip, vraag vanuit een totaal andere invalshoek:
Wat ik - al een tiental jaren zie - is dat er hele volksstammen (on)bewust verslaafd en afhankelijk worden gemaakt en gehouden van internet, mobieltjes, online (MMORPG) gaming. Ik zie, naast een nuttige manier om met elkaar in contact te komen, "internet" en (a)sociale media als een groot en goed georganiseerd poging om zoveel mogelijk bewuste aandacht en vrije tijd structureel af te leiden en te vernietigen.

Vraag jezelf eens bewust af:
1. Hoeveel geld had jij zelf in de reeele wereld kunnen verdienen, als je geen "Desert-Operations" (of ander online game) had zitten spelen?

2. Wat had je jezelf kunnen LEREN, ONTWIKKELEN als jij had besloten om NIET je gehele vrije tijd op Facebook, Hyves en Twitter had gespendeerd?

3. Waarom moeten hele volkstammen zo (overdreven) veel online zitten?
Ik heb zelf niets tegen online gamen en speel zelf ook, in maar met mate!!!

4. Waarom probeert "men" de jeugd verslaafd te krijgen aan FACEBOOK?
http://www.fbaddiction.org/
http://www.wikihow.com/Defeat-a-Facebook-Addiction
http://www.zdnet.com/blog/igeneration/f ... tion/12034

Kom maar op met die ballonnen :-P
Het is de vraag of het "afhankelijk worden van Internet" wel te vermeiden is. Alles gaat tegenwoordig of over een paar jaar via internet. Zonder internet ben je behoorlijk afgesloten van je vrienden (ik neem aan dat je niet even 5 minuten naar een andere stad fietst om je vriend gedag te zeggen..).
Over een tijdje gaat het terrorisme ook via Internet, let maar op. Als zij het Internet van een land plat kunnen leggen, is er geen stroom, gas, water, etc. Dat wordt allemaal via het Internet geregeld.

Als je kijkt naar de huidige scholen:
De leerlingen worden bijna gedwóngen om gebruik te maken van de computer. Powerpoints maken, Word-documenten maken, informatie opzoeken op Google, Op de site van school kijken naar de roosterwijzigingen van de volgende dag, op Itslearning (leer-site) antwoorden van de vragen in je boek downloaden die de leraar er op heeft gezet, werkstukken inleveren via de schoolmail, et cetera.

Als je als leerling dan toch "even" achter je computer zit, ga je dan toch even met je vrienden chatten (facebook, twitter, hyves, etc).

Naast dit, heeft "de mens" meer behoefte aan digitalisatie. Waar denk je dat we de globalisering aan te danken hebben? De mens wordt gewoon steeds afhankelijker van internet. In plaats van een spelletje kaarten in de kroeg ('s avonds) gaan nu steeds meer mensen bijvoorbeeld een browsergame spelen, of een andere game. Ze zoeken een andere tijdsbesteding. Wat is daar mis mee?
Jij zegt dat we in onze vrije tijd beter kunnen leren, en ons beter kunnen ontwikkelen dan dat we spelletjes zouden spelen. Ik denk niet dat iedereen hier na een drukke werk- of schooldag gaat zeggen "zo, na deze vermoeiende dag heb ik even zin om nog méér te leren!". Als nu het Internet zou verdwijnen, zouden veel mensen 's avonds wel films gaan kijken, of kaarten. De vraag is: leer je daar nou meer van? Heeft dat meer nut dan spelletjes spelen achter Internet?
Ik denk dat spelletjes spelen d.m.v. het Internet veel meer nut heeft. Je hebt daar o.a. je sociale contacten.

Mijn (gratis) tip is:
Ieder mens moet voor zichzelf bepalen wat hij in zijn vrije tijd gaat doen. Uiteindelijk kun je het Internet niet vermijden.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door CSM »

ronaldv2 schreef: Vraag jezelf eens bewust af:
1. Hoeveel geld had jij zelf in de reeele wereld kunnen verdienen, als je geen "Desert-Operations" (of ander online game) had zitten spelen?

2. Wat had je jezelf kunnen LEREN, ONTWIKKELEN als jij had besloten om NIET je gehele vrije tijd op Facebook, Hyves en Twitter had gespendeerd?

3. Waarom moeten hele volkstammen zo (overdreven) veel online zitten?
Ik heb zelf niets tegen online gamen en speel zelf ook, in maar met mate!!!

4. Waarom probeert "men" de jeugd verslaafd te krijgen aan FACEBOOK?
Bedankt voor deze prikkelende stellingen/vragen.
Mijn 2 centen hierover:

1) Maakt geld verdienen een mens gelukkiger dan het doen van een hobby (online gaming)?

2) Jongeren/mensen leren ook veel door online te zijn. Ik neem bijvoorbeeld aan dat het nemen van beslissingen, het bedenken van een strategie, en de sociale interactie met andere spelers (samenwerken, uitdagen, onderhandelen, etc.) vaardigheden zijn jonge generatie later goed van pas gaat komen. Ik heb het hier over online gaming.

3) Eens met u. Het online zijn neemt al snel de overhand t.o.v. andere leuke/nuttige activiteiten. Aan de andere kant, ieder jong mens moet op een gegeven moment leren voor zichzelf grenzen te stellen. Voor veel pubers/jongeren is de "verslaving" die men moet leren beheersen alcohol, roken of drugs. Jongeren met een een online gaming verslaving hebben het wat dat betreft nog best goed. In ieder geval raak je van te veel gamen niet zo snel in een coma.

4) Tja, dat zei men vroeger over televisie. Denk dat het wel meevalt. Zie ook punt 3)

P.L.G.
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2011 15:26

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door P.L.G. »

Ook ik speel al een aantal jaren mee in Desert Operations en deel de ervaringen van de klagers hier. Regelmatig worden de spelregels veranderd zodat je iedere keer je tactiek moet aanpassen en het je daardoor steeds wat verlies oplevert. Een fatsoenlijke (nette) discussie is op het forum van ze niet mogelijk omdat het topic op slot gezet wordt als er maar iets van kritiek in je mening doorklinkt. (knipoog naar Wavewar) Diamanten die je met echt geld moet kopen heb ik in het verleden voldoende gekocht, maar dat is nu na de laatste update echt over. Je raakt door die spelupdate je grootste gedeelte van je bank kwijt door kosten voor de bankupdates die je moet doen en wordt hierdoor weer ver teruggeworpen in het spel. Kortom van je spelplezier blijft er niets over.
Onlangs is Looki weer gestart met een nieuw spel, "Romadoria" .
En wat gebeurt er daar.......
Een speler is weer eens een paar dagen geband omdat hij te veel spioneerde. Nu vraag ik je! Je hebt in het spel spionnen om je tegenstander te spioneren, dat is het spel. Verlies je je spionage dan mag je kennelijk niet opnieuw een spionage op die tegenstander doen met meer spionnen in de hoop dan wel te slagen. Nergens is dit in de spelhandleiding terug te vinden. Ook daar lijkt support weer een grote corrupte kliek te zijn die in eigen belang handeld en niet in het belang van de spelers.

Crazy_Sylvester
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2012 00:29

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Crazy_Sylvester »

Laat ik ook eens reageren...

Ik ben poosje moderator geweest op Dessert Operations en ik kan verklaren dat inderdaad de (voorrangs) regels aan de zijde van support wordt gehanteerd.
Er wordt "ingamegeld" gegeven aan spelers en aan moderators. Ik ben zelf getuige van dit feit. Er worden spelbans gegeven op het moment dat Support dit nodig acht. Ik moet zeggen dat dit wel is sinds dat Donderpoema/ Jack/ Bart aan het roer is bij de NL-server. Daarvoor niks van gemerkt of gezien van deze praktijken.

Indien je het niet eens bent met de beslissing en je neemt contact op met de gegevens zoals die staan in de regels dan krijg je geen antwoord. Blijkt (grote vermoedens) dat dit ook Donderpoema/ Jack/ Bart is.

Steek er inderdaad geen geld in want meer dan 4 regels in Jip en Janneke-taal is al te veel voor hun en lastig. Luisteren doen ze niet en indien ze "jou zat zijn" dan krijg je permanente spelban met daarnaast, als je in beklag gaat een waarschuwing voor een eventuele IP-ban. Onderstaand de log van de skype van Donderpoema en mij:

[18-10-2011 22:47:38] Sylvester: [17-10-2011 20:53:11] Sylvester: beetje kinderachtig jack en waarom ?
[17-10-2011 20:53:24] Sylvester: wegens dat bericht op forum?
[17-10-2011 20:55:00] Sylvester: ik zie dat je het ontvangt en reactie is wel zo netjes
[17-10-2011 20:56:49] Jack: even serieus ,neem je me nou in de maling
[17-10-2011 20:57:14] Sylvester: ?? ik ben serieus maar account block op deze manier gaat natuulk nergens over...
[17-10-2011 20:58:07] Sylvester: of ik ben gehacked.... heb ik geen blokkade ?
[17-10-2011 20:58:27] Jack: je bent geblocked door mij
[17-10-2011 20:58:31] Sylvester: ok.. waarom ?
[17-10-2011 20:59:25] Jack: jou manier van chatten, mods uitdagen
[17-10-2011 20:59:30] Jack: ik heb alle logs gezien
[17-10-2011 20:59:40] Jack: en het is echt kinderachtig
[17-10-2011 20:59:56] Sylvester: mods... aphrodite ja... en klopt is kinderachtig maar wederzijds heh...
[17-10-2011 21:00:57] Sylvester: maar daarvoor krijg je dus spelban? wel heel bijzonder en treurig...
[17-10-2011 21:01:59] Sylvester: is het op te lossen ?
[17-10-2011 21:03:06] Jack: nee, ben klaar met jou
[17-10-2011 21:03:33] Sylvester: hmz... ok laatste tip: let beter op je mods...
[17-10-2011 21:03:54] Jack: ok dankjewel,zal ik doen
[17-10-2011 21:04:41] Jack: je moest het beter weten ,als er iets is of was ,meteen bij mij melden en niet afreageren in de chat of doorgaan
[17-10-2011 21:05:01] Sylvester: ik heb support gemaild jack...
[17-10-2011 21:05:36] Sylvester: kijk na in systeem... als ik wordt gejend jen ik terug en is idd kinderachtig en ja.. ik ben over de schreef gegaan maar dit slaat alles...
[17-10-2011 21:06:31] Sylvester: valt ook op dat ik alleen met aphro dit heb? rest van mods geloof ik niet.. ook niet Final Glide waar ik nu de ban van heb
[17-10-2011 21:06:52] Sylvester: maar tis klaar zo zoals je zei... jullie keuze en jammer dat het zo moet gaan...
[17-10-2011 21:09:48] Sylvester: ow... wil je groen vinkje er wel vanaf halen... Uiteraard ga ik dit in duitsland bespreekbaar maken... want helemaal er mee eens ben ik het natuurlijk niet :D

Ik heb indien nodig ook nog logs van skype tussen moderators waarin besproken wordt hoe een speler een ban aan te smeren. Thats Looki NL ;-)

Crazy_Sylvester
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2012 00:29

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Crazy_Sylvester »

Ach.... Toch maar de log van de moderatorschat (skype) hier plaatsen.

[1:30:37] Dennis Terpstra: Nee.... Ja een hoop gezeik van team charlie en Syl....
[1:30:49] Dennis Terpstra: Die lezen gewoon mee met de chat op 1 of andere manier
[1:31:28] Dennis Terpstra: [ 01:29 | T-Rex ]: Maar goed Meerke... Je moet wel ff Jack informeren dat Sylvester dus nu via Charlie die boel verziekt. Dan is ie wel weg Of heb je dat al gefixed?????
[1:31:39] Foxiewanted: wtf.. how the hell komt die daaraan :O
[1:31:47] prodissy: wou ik net ook doorgeven of ze mee las :D
[1:31:52] Dennis Terpstra: 999 uur gebanned...
[1:31:57] Dennis Terpstra: De groeten ermee
[1:32:20] Foxiewanted: miss handig om keer nieuwe do groep aan te maken miss zijn we echt gehacked vraag me niet hoe...
[1:32:46] Dennis Terpstra: Nou blijkbaar is het hier niet zo prive nee.....
[1:33:06] Dennis Terpstra: Ze lezen gewoon mee met wat we hier te bespreken hebben
[1:33:16] prodissy: denk dat dit misschien te maken kan hebben met de zaken die gisteren afgespeeld hebben misschien?
[1:33:30] Dennis Terpstra: Nee... Carolien is eruit.

Zullen er nog meer bewijzen nodig zijn? Dit heb je trouwens Looki indien er niet geluisterd wordt en je vreemde praktijken erop na houd. Wellicht in het systeembericht excuses maken naar verschillende spelers en orde op zaken stellen bij je "moderators".

Gesloten