LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
KRIJ
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:51

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door KRIJ »

Ook ik heb mij aangemeld bij Hoevenhorst incasso.Tegelijkertijd heb ik ook een melding bij "mijnpolitie.nl"
Anders dan een aantal mensen beweren, heeft het wel degelijk zijn om internet fraude aan te geven. Ook hier geld, hoe meer zielen hoe meer vreugd

laptop-lover
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011 13:45

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door laptop-lover »

hold your horses!

wat schets mijn verbazing? Volgens UPS is er toch weer een zending afgeleverd op het prive adres van de eigenaar. We kunnen dus een laptop cq tablet op de deurmat verwachten binnenkort...(tenminste enkele van ons).
check dit traceernummer op de site van UPS: 1Z54F78A0451638741
deze code heeft dhr Westerik eerder vermeld op zijn site, toen deze tijdelijk uit de lucht was met daarop zijn uitleg en douane verhaal.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik vraag me af wat er gebeurd is met de tablets met witte achterkant die de shopeigenaar zelf heeft opgehaald bij DHL. Zouden die al zijn afgeleverd.

Het is overigens erg stil van hun kant. Zouden ze vertrokken zijn naar een zonnig strandparadijs?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

laptop-lover schreef:hold your horses!

wat schets mijn verbazing? Volgens UPS is er toch weer een zending afgeleverd op het prive adres van de eigenaar. We kunnen dus een laptop cq tablet op de deurmat verwachten binnenkort...(tenminste enkele van ons).
check dit traceernummer op de site van UPS: 1Z54F78A0451638741
deze code heeft dhr Westerik eerder vermeld op zijn site, toen deze tijdelijk uit de lucht was met daarop zijn uitleg en douane verhaal.

Latop-lover,

Je schreef al eerder iets waar de eigenaar van Rowenco op reageerde:
Mensenzijnbeesten schreef:
laptop-lover schreef:ik begrijp uit de stukken van de advocaat (kort geding) dat het eigenlijk alleen om de tablets gaat. ik heb echter een 10 inch laptop besteld en betaald. waarom worden die niet vrijgegeven door de douane?
Dat is voor ons ook een raadsel! Er staan er meer dan 40 vast, en ook daar wil de douane geen woord over reppen of lossen. Ons vermoeden is dat die gewoon vastgehouden worden omdat ze in dezelfde zendingen kwamen met onze tablets? (Zelfde fabrikant)
Het raadsel is nu dacht ik wel opgelost: de laptops bevatten illegale kopieen van MS Windows. Gezien de feiten die in het geding naar voren werden gebracht ontvang je dus òf helemaal niets, òf een laptop zonder besturingssysteem. Of je daar nu zo verheugd over dient te zijn is een tweede.

De niet OEM versie van Windows gaat namenlijk ook nogal in de papieren lopen. Zolang je géén besturingssysteem op de laptop zet is het gewoon een dure presse-papier.

On second thought: je kan er altijd een gratis Linux besturingssysteem op zetten, dan kan je tenminste je laptop nog gebruiken.
Laatst gewijzigd door newmikey op 05 dec 2011 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

een snelle berekening leert ons dat Rowenco minimaal nog 122 tablet moet afleveren (zie klacht.nl) á € 200 = 24.400,00
vonnis kortgeding af 2.752,00
blijft over voor Rowenco 21.648,00

Oké, dan moet er nog iets af voor die 'fabricant' en het vervoer en niet te vergeten die advokaat. Als hij nu de webshop ook nog van de hand kan doen voor die € 4000, die zou er voor ons toch ook iets terug te vinden moeten zijn. :!: Of niet dan, Mensenzijnbeesten :?:

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Nou ik zie dat de cowboyverhalen weer mooi oplopen.

Vandaag weer wat zendingen uitgestuurd.

Verder staat onze webshop NIET te koop!

Die link die hier is gepost heeft dus helemaal niets met ons te maken.

Maar goed...

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Mensenzijnbeesten schreef:Nou ik zie dat de cowboyverhalen weer mooi oplopen.

Vandaag weer wat zendingen uitgestuurd.

Verder staat onze webshop NIET te koop!

Die link die hier is gepost heeft dus helemaal niets met ons te maken.

Maar goed...
Ineens weer een reactie....
Out of the bleu...
Frapant

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

kwestie van perspectief he beste MEM

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mensenzijnbeesten schreef:Nou ik zie dat de cowboyverhalen weer mooi oplopen.

Vandaag weer wat zendingen uitgestuurd.

Verder staat onze webshop NIET te koop!

Die link die hier is gepost heeft dus helemaal niets met ons te maken.

Maar goed...
Cowboyverhalen ontstaan door het feit dat u beloftes niet waarmaakt en niet levert wat u belooft. Uw nickname is bovendien niet van dien aard dat dat een hoop medeleven of vriendelijkheid oproept.

Hoe zit het met de laptops met illegale windows? Hoe zit het met de schooltassen waarin te veel cadmium zit? Met wat voor illegale praktijken houdt u zich nog meer bezig?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mensenzijnbeesten schreef:kwestie van perspectief he beste MEM
Jij bekijkt alles vanuit jouw perspectief. Als je nou eens zou beginnen met alles vanuit het perspectief van je klant te bekijken, dan zat je nu niet zo in de sh** (engels woord voor ontlasting)

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

De wereld vergiftigen opzettelijk met cadium in onze producten natuurlijk...

Een groot piraterij netwerk opzetten en de wereld overheersen...


Wat dacht je zelf?

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Ach de vermoorde onschuld spreekt....

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

miauw?

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Arne, er zijn nu best wel wat mensen die zich aangemeld hebben en hopelijk volgen er nog meer! Maar wat ik me afvroeg, hoe nu verder? Wat gaat er gebeuren?

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Mensenzijnbeesten schreef:miauw?
Ah! Een spelletje!

Eh... Kat in het nauw???

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Mensenzijnbeesten schreef:De wereld vergiftigen opzettelijk met cadium in onze producten natuurlijk...
Nee, maar wel producten in China opkopen die nergens in de EU of de VS mogen worden verkocht en dus voor dumpprijzen op de Chnese markt verkrijgbaar zijn.

Cadmium, waarvan het gebruik in consumentenproducten (in het verleden vaak bij kinderspeelgoed etc.) als volgt wordt omschreven:

7.4. Cadmiumhoudende producten

Cadmium veroorzaakt al in kleine hoeveelheden schade aan het milieu en de gezondheid van de mens. Cadmium is giftig, niet afbreekbaar en hoopt zich op in het menselijke lichaam. Een te hoge concentratie van cadmium in het lichaam kan uiteindelijk leiden tot het slecht of niet meer functioneren van organen.

De beperkende bepalingen voor cadmium in voorwerpen en componenten van voorwerpen zijn opgenomen in punt 23 van Annex XVII van de REACH-Verordening. Het betreft een limitatieve lijst van verboden stoffen, voorwerpen en componenten daarvan enerzijds en de toepassing als kleurstof of stabilisator anderzijds.

Een groot piraterij netwerk opzetten en de wereld overheersen...
Wat dacht je zelf?
Ik dacht zelf aan het uitsparen van OEM licentiekosten voor een Windows installatie, daarmee de klanten in de toekomst opzadelen met de onmogelijkheid hun systeem op correcte manier te blijven updaten. Microsoft zegt daar zelf over:

Onechte Windows zorgt voor een slechtere gebruikerservaring:

Om het uur wordt het gekozen bureaublad vervangen door een gewone zwarte achtergrond.
Om het uur verschijnt een optie om onmiddellijk te activeren en meldingen worden duidelijk weergegeven.
Mogelijk verschijnt een watermark op het bureaublad, met de melding "This copy of Windows is not genuine." (deze kopie van Windows is onecht);
Gebruikers krijgen geen toegang tot echte updates en downloads.

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Neen!

Een muis!

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Mensenzijnbeesten schreef:miauw?
Uw reacties getuigen niet van respect voor uw gedupeerde klanten.
u houdt maar vol dat u het slachtoffer bent terwijl u juist de dader bent.
U draait de dingen om en idd begrip is er niet meer voor u, ten eerste door uw nick-name en ten tweede door uw reacties.
Als u de waarheid sprak dan zou u zich niet zo hoeven te verlagen tot zulke kinderachtige reacties.
Want ja een kat in het nauw he....miauw!

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

@newmikey Je moet bij de douane gaan werken jongen!!! Vast een grote toekomst voor jou daarzo!

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Het is iig een EERLIJK beroep!

Gesloten