LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03
Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Ik heb gisteren een Iphone lader bij SuperdagDeal besteld. Na de bestelling zou ik een voucher ontvangen, die ik op de site van Stockfrog kon gebruiken. Maar helaas, geen voucher gekregen. Als ik inlog op de site zie ik mijn bestelling wel staan met een code, en heb die vouchercode geprobeerd om te gebruiken bij Stockfrog. Dit lukte helaas niet, en ik heb SuperDagDeal gemaild. Vandaag ook geprobeerd te bellen, maar het nummer wat op de site staat is buiten gebruik.
Ik heb ook Stockfrog gemaild, zij zeggen niets te kunnen doen zonder de voucher die per mail moet komen. Zij hebben mij nog een ander telefoonnummer gegegeven, maar ook deze is buiten gebruik. Ik vrees een beetje dat dit niet goed gaat. Zijn er meer mensen met problemen?
Ik heb ook Stockfrog gemaild, zij zeggen niets te kunnen doen zonder de voucher die per mail moet komen. Zij hebben mij nog een ander telefoonnummer gegegeven, maar ook deze is buiten gebruik. Ik vrees een beetje dat dit niet goed gaat. Zijn er meer mensen met problemen?
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Vorige post weggehaald, blijkbaar handelt vergelijk.nl onder dezelfde naam.
In de AV staat dit:
Golden Experience B.V., gevestigd aan de Ambachtsweg 28 te Huizen, Nederland ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Hilversum, Nederland, onder nummer 32171958 en handelend met BTW nummer NL 8224.24.770
Google Golden Experience:
Ambachtsweg 28 1271 AM Huizen
035 5234459
Is dit het nummer welke u in uw bezit heeft?
In de AV staat dit:
Golden Experience B.V., gevestigd aan de Ambachtsweg 28 te Huizen, Nederland ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Hilversum, Nederland, onder nummer 32171958 en handelend met BTW nummer NL 8224.24.770
Google Golden Experience:
Ambachtsweg 28 1271 AM Huizen
035 5234459
Is dit het nummer welke u in uw bezit heeft?
Laatst gewijzigd door Sage. op 05 dec 2011 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Ik had wel een 035 nummer maar een ander nummer. Als ik dit nummer draai wat u opgeeft krijg ik ook te horen dat het nummer niet in gebruik is.
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Ik had al uitgevonden dat Vergelijk er niets meer mee te maken heeft, dat het over is gegaan op Golden Experience. Dus ik denk niet dat deze nummers kunnen helpen. Wel heel erg bedankt voor het meedenken.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 23 okt 2011 12:29
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Ik denk dat je inderdaad wel eens bedrogen zou kunnen zijn, als je gewoon op google superdagdeal intikt krijg je wel meer klachten...
Ik heb wel een emailadres gevonden: [email protected], ik verwacht er niets van maar niet geschoten altijd mis zeker...
Ik heb wel een emailadres gevonden: [email protected], ik verwacht er niets van maar niet geschoten altijd mis zeker...
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Waar heb jij gevonden dat onetimedeal iets te maken heeft met SuperDagDeal? Daar kan ik niets van vinden.
Voor wat ik nu gevonden heb, valt SuperDagDeal onder GoldenExperience, waar ook Golden Deals onder valt. Daar heb ik nog 1 nummer gevonden, wat ik straks even zal proberen, even kijken of die werkt en of zij iets weten.
Voor wat ik nu gevonden heb, valt SuperDagDeal onder GoldenExperience, waar ook Golden Deals onder valt. Daar heb ik nog 1 nummer gevonden, wat ik straks even zal proberen, even kijken of die werkt en of zij iets weten.
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Ik had al meerdere keren geprobeerd zondag en gisteren om de vouchercode die ik gedownload had van de site zelf in te voeren op de Stock Frog site waar ik de lader moet bestellen, maar dat lukte niet.
Nog steeds geen voucher in de mail, maar vanmorgen dacht ik ik probeer toch nog een keertje de voucher te gebruiken op de site van Stock Frog, en nu werkte het wel. Dus hopelijk komt het alsnog goed.
Blijft het wel vreemd dat de telefoonnummers niet meer werken van SuperDagDeal, en dat er ook nog niet gereageerd is op de mails.
Ik laat nog wel even weten of het nu allemaal goed gaat.
Nog steeds geen voucher in de mail, maar vanmorgen dacht ik ik probeer toch nog een keertje de voucher te gebruiken op de site van Stock Frog, en nu werkte het wel. Dus hopelijk komt het alsnog goed.
Blijft het wel vreemd dat de telefoonnummers niet meer werken van SuperDagDeal, en dat er ook nog niet gereageerd is op de mails.
Ik laat nog wel even weten of het nu allemaal goed gaat.
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Beste Lezers,
Stockfrog en Superdagdeal zijn twee losse bedrijven. Wij bieden via superdagdeal een product aan voor een actieprijs. Nadat u besteld als klant krijgt u direct de voucher terwijl wij de vouchercodes pas een dag later ontvangen. Ons systeem kan uw voucher dan nog niet herkennen.
Superdagdeal heeft natuurlijk meer deals en kan daardoor druk zijn. Hoewel dit geen excuus is kan het wel een verklaring zijn. Natuurlijk kan ik niet voor deze partij spreken. Wat u wel kunt doen is ons mailen op [email protected], u heeft altijd binnen 24 uur reactie op uw bericht.
Komt u bij een volgende actie van ons dit probleem weet tegen dan zou u even een dag kunnen wachten of de voucher en adresgegevens naar ons toe mailen. Zodra wij de vouchercodes hebben ontvangen maken wij de bestelling voor u definitief en ontvangt u via de mail daarvan een bevestiging.
Ook bij andere problemen zoals en defect product kunt u het beste contact met ons opnemen via de mail.
Wij wensen iedereen die de 4in1 lader heeft gekocht via stockfrog in ieder geval er veel plezier mee.
Met vriendelijke groet,
Stockfrog
stockfrog.nl
[email protected]
twitter: @stockfrognl
Stockfrog en Superdagdeal zijn twee losse bedrijven. Wij bieden via superdagdeal een product aan voor een actieprijs. Nadat u besteld als klant krijgt u direct de voucher terwijl wij de vouchercodes pas een dag later ontvangen. Ons systeem kan uw voucher dan nog niet herkennen.
Superdagdeal heeft natuurlijk meer deals en kan daardoor druk zijn. Hoewel dit geen excuus is kan het wel een verklaring zijn. Natuurlijk kan ik niet voor deze partij spreken. Wat u wel kunt doen is ons mailen op [email protected], u heeft altijd binnen 24 uur reactie op uw bericht.
Komt u bij een volgende actie van ons dit probleem weet tegen dan zou u even een dag kunnen wachten of de voucher en adresgegevens naar ons toe mailen. Zodra wij de vouchercodes hebben ontvangen maken wij de bestelling voor u definitief en ontvangt u via de mail daarvan een bevestiging.
Ook bij andere problemen zoals en defect product kunt u het beste contact met ons opnemen via de mail.
Wij wensen iedereen die de 4in1 lader heeft gekocht via stockfrog in ieder geval er veel plezier mee.
Met vriendelijke groet,
Stockfrog
stockfrog.nl
[email protected]
twitter: @stockfrognl
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Toen ik u, Stockfrog, gemaild heb, heb ik ook redelijk snel een reactie gehad, en u heeft ook geprobeerd om te helpen. Voor mij was het ook duidelijk dat het 2 aparte bedrijven waren.
Inmiddels heb ik afgelopen woensdag toch een mail gehad van Superdagdeal, en zoals gezegd, ik had inmiddels toch de voucher kunnen toevoegen. Vandaag is de lader binnen gekomen, dus alles is geregeld.
Reden waarom ik hier vroeg of er mensen waren die problemen hadden was dat ik eigenlijk gewend ben dat je meestal wel binnen een dag reactie per mail krijgt. Dat was niet het geval ( ik weet het, ik ben soms ongeduldig ), en toen bleek dat de telefoonnummers ook niet werkten, diverse nummers niet, (ik weet niet of ze het nu inmiddels wel weer doen, heb ik niet uitgeprobeerd ) begon ik toch te twijfelen of het wel goed zo komen.
Maar bij deze, het is goedgekomen, bedankt allemaal.
Inmiddels heb ik afgelopen woensdag toch een mail gehad van Superdagdeal, en zoals gezegd, ik had inmiddels toch de voucher kunnen toevoegen. Vandaag is de lader binnen gekomen, dus alles is geregeld.
Reden waarom ik hier vroeg of er mensen waren die problemen hadden was dat ik eigenlijk gewend ben dat je meestal wel binnen een dag reactie per mail krijgt. Dat was niet het geval ( ik weet het, ik ben soms ongeduldig ), en toen bleek dat de telefoonnummers ook niet werkten, diverse nummers niet, (ik weet niet of ze het nu inmiddels wel weer doen, heb ik niet uitgeprobeerd ) begon ik toch te twijfelen of het wel goed zo komen.
Maar bij deze, het is goedgekomen, bedankt allemaal.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 feb 2012 14:17
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Geachte,
Zojuist werden wij geattendeerd op deze discussie over de bereikbaarheid van SuperDagDeal.nl. Het klopt dat het deze periode erg druk was maar dit mag nooit als excuus worden gebruikt.
Namens SuperDagDeal willen wij u ons wel gemeend excuus aanbieden en hopen we dat inmiddels alles opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.
U kunt ons bereiken op 035433049 en op [email protected] / [email protected].
Met vriendelijke groet,
GoldenDeals/SuperDagDeal
Zojuist werden wij geattendeerd op deze discussie over de bereikbaarheid van SuperDagDeal.nl. Het klopt dat het deze periode erg druk was maar dit mag nooit als excuus worden gebruikt.
Namens SuperDagDeal willen wij u ons wel gemeend excuus aanbieden en hopen we dat inmiddels alles opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.
U kunt ons bereiken op 035433049 en op [email protected] / [email protected].
Met vriendelijke groet,
GoldenDeals/SuperDagDeal
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 mei 2012 11:49
Re: Superdagdeal, geen voucher ontvangen, nummers buiten gebruik
Heb ook problemen met SuperDagDeal na kopen van iPhone-setje. Had per ongeluk 2x in scherm staan en dat wel veranderd in 1 set, maar vergeten op Update te drukken blijkbaar.
Nu wilde ik de volgende dag 1 set annuleren, maar ondanks het feit dat er in mijn email uitleg stond en al mijn gegevens vermeld waren EN een copy van de bon waren bijgevoegd, kreeg ik toch een lullige standaard-mail dat ik een formulier moest invullen.
Nogmaals netjes uitgelegd dat ik alleen 1 set wil annuleren, maar krijg op alle pogingen tot communicatie alleen standaardmails, zonder enige ondertekening of de verplichte gegevens van het bedrijf?! Verder kan ik op de site alleen een 0900 vinden en een adres in Huizen. Ook geen enkele annulerings- of retour-procedure.
Volgens de KvK is het bedrijf inderdaad gevestigd in Huizen, maar onder een andere naam en op een ander adres??
Vind het allemaal maar raar, maar heb aan SuperDagDeal / Golden Experience / Golden Deals doorgegeven dat ze dan maar het pakket opsturen. Dan ga ik het weigeren en krijg ik alsnog binnen 30 dagen mijn geld terug, zonder formulieren. Kost hen alleen extra tijd en geld. *zucht*
En zo niet; ik woon 18 min. rijden van Huizen af, ha ha!!
Nu wilde ik de volgende dag 1 set annuleren, maar ondanks het feit dat er in mijn email uitleg stond en al mijn gegevens vermeld waren EN een copy van de bon waren bijgevoegd, kreeg ik toch een lullige standaard-mail dat ik een formulier moest invullen.
Nogmaals netjes uitgelegd dat ik alleen 1 set wil annuleren, maar krijg op alle pogingen tot communicatie alleen standaardmails, zonder enige ondertekening of de verplichte gegevens van het bedrijf?! Verder kan ik op de site alleen een 0900 vinden en een adres in Huizen. Ook geen enkele annulerings- of retour-procedure.
Volgens de KvK is het bedrijf inderdaad gevestigd in Huizen, maar onder een andere naam en op een ander adres??
Vind het allemaal maar raar, maar heb aan SuperDagDeal / Golden Experience / Golden Deals doorgegeven dat ze dan maar het pakket opsturen. Dan ga ik het weigeren en krijg ik alsnog binnen 30 dagen mijn geld terug, zonder formulieren. Kost hen alleen extra tijd en geld. *zucht*
En zo niet; ik woon 18 min. rijden van Huizen af, ha ha!!