LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

@Leojes30,

Je kan het dan wel 100% met @newmikey eens zijn, maar wanneer hij deze beschuldigingen niet kan aantonen / bewijzen dan is hij net zo fout bezig als die webshop eigenaar en dus gewoon de boel aan het opruien!

IJmuiden
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2011 10:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door IJmuiden »

Zal ik het zaakkie nog even meer opruien Joon

Ook mijn zoon is het sigaartje €200,00(krantenwijk)

10 inch tablet A9 cortex

Na een maandje bellen en mailen(naar zo beetje al zijn bestaande email adressen van ambulant slager totenmet de sexpillen) kreeg ik toch een A9 geleverd.
Helaas heeft dit tablet iets andere specificaties dan door de deze firma wordt aangeboden.
Zo kreeg ik een A9 met een Resistive touchscreen terwijl in de specificaties opgegeven door deze firma een Capacitive screen vermeld staat.
(helaas is deze uitverkocht zie ik op de website-specificaties zijn ook weggehaald)(maakt niet uit,want die heb ik nog wel)
Google herkent het tablet niet,dus je kunt niet de app market op.(legaal)

Helaas wordt flash alleen via app market vrij gegeven dus GEEN FLASH

Deze firma stinkt en onder tussen trappen er NOG steeds mensen in die netjes hun sinterklaas of kerstinkopen willen doen.
Mensen zijn beesten. :twisted:
Laatst gewijzigd door IJmuiden op 06 dec 2011 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

J@@N schreef:
Leojes30 schreef:J@@N , ik snap niet dat jij hem blijft verdedigen....in het eerste beginsel had hij wellicht niet de intentie om op te lichten,
Ho, ik blijf hem niet verdedigen, heb hem nooit verdedigd en ben nooit partijdig geweest. Ik bekijk het wat genuanceerder. Stel dat de eigenaar echt een oplichter zou zijn, wat vele malen hier gesuggereerd is. Wat zou deze er dan voor belang bij hebben dat de spullen bij de douane liggen?

Stel dat de webshop eigenaar wel fouten heeft gemaakt, waarom zijn er inmiddels 2 UPS zendingen vrij gegeven? (iedereen kan zet zelf bij UPS controleren) de laatste op 5-12!
Fouten maken doet iedereen. Allen de dhr Westerink gooit het dan op een complot van de douane tegen zijn webshop. Tevens is duidelijk dat het hier om moedwillige fouten gaat. Hij wil de goedkoopste zijn en daarom moet hij short cuts nemen. Hij gebruikt spullen die gejat zijn van anderen, of waar levensgevaarlijk cadmium in zit. Hij heeft geen verstand van fatsoenlijke legale import, maar doet alles toch zelf omdat hij zo kosten kan besparen. Hij gebruikt vervolgens het geld van zijn klanten om de juridische gevolgen van zijn daden op te lossen.

Ja de laatste zending is bij de heer Westerink zelf bezorgd. Hij weigert middels een simpel lijstje aan te geven wie wanneer wat gaat / heeft ontvangen. Wie zegt mij dat de door hem ontvangen laptops / tablets niet inmiddels zijn doorverkocht?

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Leojes30 »

J@@N

1, dit is door diverse gedupeerde verteld dat toen ze het artikel bestelde, er stond vooradig, en dat op hun site stond dat het dan binnen 5 fagen geleverd zou worden, dit is ook door Mensenzijnbeesten NOOIT ontkent en is heel vaak over gesproken aan het begin van topic

2 we weten allemaal dat dit klopt

3/4 dat gaat over de tassen en de illegale windows software, de uitspraak van de rechter dit heeft newmikey opgezocht, dit zuigt ie toch zeker niet uit zijn duim..

5 lees het topic nog een keer zou ik zeggen

6 behoeft dit toelichting????

7. de gelehe uitspraak is door Nw Mikey hier neer gezet, Mensen zijn beesten heeft die uitspraak bewust verdraaid en over de meest relevante dingen gezwegen

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

J@@N schreef:
newmikey schreef: Mis! Oplichting is:
1. Een levertijd van 5 dagen op je site zetten terwijl je van te voren weet dat dat niet gehaald zal worden
2. Bij niet-levering, om wat voor reden dan ook, het geld niet per ommegaande aan je klanten retourneren.
3. Verboden en zelfs giftige waar importeren
4. Illegale software verspreiden om zelf meer te verdienen op een product
5. Douane, DHL en UPS van corruptie beschuldigen terwijl deze gewoon hun werk doen
6. Géén openheid van zaken geven over wat er exact met betaalde bestellingen gebeurt
7. Rommelen met uitkomsten van rechtzaken
Hoe kom jij aan deze 7 beschuldigingen, als geïnteresseerde zou ik graag feiten/bewijs hiervan willen zien, vooral van de punten (1,3,4,5,7)?
J@@N, voor 1 en 7 verwijs ik je naar de gehele inhoud van dit topic.

Voor 3 en 4 verwijs ik je naar de uitspraak van het geding:
3 - "2.11. Bij brief van 15 september 2011 heeft de Douane aan [eiser] bericht dat zending [zending 2] schooltassen bevat met een te hoog cadmiumgehalte en dat het invoeren van deze goederen ingevolge artikel 9.3.3 van de Wet milieubeheer in relatie tot artikel 67 lid 1 van de RAECH-verordening verboden is."

4 - "2.16. Bij brief van 4 oktober 2011 heeft de advocaat van Microsoft aan [eiser] bericht dat zending [zending 1] zeven laptops bevat waarop zonder toestemming van Microsoft kopieën van haar computerprogramma’s zijn geïnstalleerd en dat [eiser] door verhandeling van deze goederen inbreuk maakt op de exclusieve intellectuele eigendomsrechten van Microsoft. "

Voor 5 naar de inhoud van dit topic:
23 nov 2011 13:49
Mensenzijnbeesten schreef: ...Dit is de enige manier die wij zien om aan te tonen dat Rowenco wel de nek is omgedraaid door een corrupte douane! Rowenco werd gerunned door hardwerkende mensen die gewoon hard genaaid zijn door de Staat Der Nederlanden en vervolgens de douane!
23 nov 2011 14:44
Mensenzijnbeesten schreef: Na DHL zijn we naar UPS gegaan omdat we vermoeden hadden dat DHL ook bij het corrupte spelletje was betrokken

Zo voldoende "bewezen?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

J@@N schreef:
newmikey schreef: Mis! Oplichting is:
1. Een levertijd van 5 dagen op je site zetten terwijl je van te voren weet dat dat niet gehaald zal worden
2. Bij niet-levering, om wat voor reden dan ook, het geld niet per ommegaande aan je klanten retourneren.
3. Verboden en zelfs giftige waar importeren
4. Illegale software verspreiden om zelf meer te verdienen op een product
5. Douane, DHL en UPS van corruptie beschuldigen terwijl deze gewoon hun werk doen
6. Géén openheid van zaken geven over wat er exact met betaalde bestellingen gebeurt
7. Rommelen met uitkomsten van rechtzaken
Hoe kom jij aan deze 7 beschuldigingen, als geïnteresseerde zou ik graag feiten/bewijs hiervan willen zien, vooral van de punten (1,3,4,5,7)?
Lees dit topic nog eens goed door, het staat er allemaal in. Lees ook de uitspraak van de rechter, er is een link op dit topic naar die uitspraak.

De douane heeft schooltassen (JA voor KINDEREN) aangetroffen in de zendingen voor ROWENCO waarin een te grote concentratie cadmium zit. Cadmium is een levensgevaarlijk goedje dat zich ophoopt in het lichaam en dodelijk is al bij kleine hoeveelheden.

De douane heeft laptops gevonden bestemd voor ROWENCO, waarop illegale versies van Windows zaten. Microsoft heeft ROWENCO gesommeerd de illegale software te verwijderen dat is tot op heden niet gebeurd.

De douane heeft tablets gevonden in de zending voor ROWENCO die inbreuk maken op het merkenrecht van Apple en inbreuk maken op het intellectueel eigendom van Apple. Apple wil de goederen vernietigen.

Er is een strafzaak begonnen tegen ROWENCO wegens de illegale import en de giftige goederen.

Wil je beweren dat dit zaakje schoon is? Het stinkt aan alle kanten.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Op welke pagina staat dan het vonnis van de rechter, blijkbaar heb ik dan iets gemist, of kan @newmikey deze per pm doen toekomen?

Laat maar, heb deze al!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

J@@N schreef:Op welke pagina staat dan het vonnis van de rechter, blijkbaar heb ik dan iets gemist, of kan @newmikey deze per pm doen toekomen?

Laat maar, heb deze al!
Al? Ben je dan niet een beetje laat terwijl dit allang in dit topic ingebracht is?

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

J@@N, ik zou bijna zeggen dat je het topic dus toch niet helemaal zo goed hebt gevolgd, maar dat zal ik wel verkeerd zien. Misschien niet alleen de site van UPS in de gaten houden :?:

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Inderdaad, ik had het vonnis gemist. Even vluchtig doorgenomen en dan vind ik het
nogal vreemd dat de Tablet in beslag genomen zijn/blijven volgens artikel 337.1;
Artikel 337 lid 1 (Hij die opzettelijk):

a. valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
b. waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,
c. waren, die ter aanduiding van herkomst, valselijk van de naam van een bepaalde plaats, met bijvoeging van een verdichte handelsnaam, zijn voorzien,
d. waren, waarop of op de verpakking waarvan een handelsnaam van een ander of een merk waarop een ander recht heeft, zij het dan ook met een geringe afwijking, is nagebootst of
e. waren of onderdelen daarvan die valselijk hetzelfde uiterlijk vertonen als een tekening of model waarop een ander recht heeft, dan wel daarmede slechts ondergeschikte verschillen vertonen, invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.


En dat is dan nog op zijn minst zeker, zeker nu dat Apple, Nintendo en Microsoft niet wenst op te treden en dat het nog maar de vraag is of dat het model recht wel geschonden is en of er dan nog opzet is:


2.5. De afdeling IER van de Douane heeft Nintendo, Microsoft, Intel en Apple bij faxberichten van respectievelijk 5 september 2011 en 7 september 2011 over de potentiële inbreuken geïnformeerd en hen verzocht om binnen 10 werkdagen te laten weten of zij tegen de mogelijke inbreuken wensen te ageren. Daarop hebben Nintendo en Intel aan de Douane bericht wegens het geringe aantal goederen niet te zullen optreden. Microsoft en Apple hebben de Douane verzocht om een termijnverlenging, die de Douane heeft verleend.
2.15. Bij faxbericht van 29 september 2011 heeft Apple aan de Douane medegedeeld dat zij wegens proceseconomische redenen niet verder wenst op te treden tegen [eiser] en verzocht om de goederen uit zending [zending 1] vrij te geven.
2.18. Op 10 oktober 2011 heeft Apple aan de Douane bericht dat zij om proces-economische redenen heeft besloten niet tegen de goederen uit zending [zending 3] op te treden.


Dan is het natuurlijk heel star van de Douane om de tablet 's toch in beslag te houden, immers kan dan nooit juridische aangetoond worden of dat de goederen wel dan niet onder het model recht vallen.

Tevens heeft DHL absurd gehandeld om de goederen terug te sturen:
4.7. Verder staat vast dat DHL Express zending [zending 4] feitelijk niet meer onder zich heeft, nu deze naar de afzender(s) in Hong Kong is teruggestuurd. Van deze zending kan dus niets (meer) worden bezorgd.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

J@@N schreef: En dat is dan nog op zijn minst zeker, zeker nu dat Apple, Nintendo en Microsoft niet wenst op te treden en dat het nog maar de vraag is of dat het model recht wel geschonden is en of er dan nog opzet is:
...
Dan is het natuurlijk heel star van de Douane om de tablet 's toch in beslag te houden, immers kan dan nooit juridische aangetoond worden of dat de goederen wel dan niet onder het model recht vallen.
Ietwat andersom, zodra de tablets worden vrijgegeven kan nooit ....

Zolang de strafzaak niet beslecht is tenminste. Trouwens zowel Apple, Nintendo als Microsoft stellen niet dat hun merkenrecht niet geschonden is, alleen dat ze géén juridische kosten willen maken.

Tevens heeft DHL absurd gehandeld om de goederen terug te sturen:
4.7. Verder staat vast dat DHL Express zending [zending 4] feitelijk niet meer onder zich heeft, nu deze naar de afzender(s) in Hong Kong is teruggestuurd. Van deze zending kan dus niets (meer) worden bezorgd.
Waaruit leest u dat DHL de goederen zelf teruggestuurd heeft en daartoe géén opdracht heeft gehad van de Chinese afzender, mèt of zonder inmenging van Rowenco?

DHL kennende, trouwens alle express-couriers, nemen die nooit en te nimmer zelfstandig een dergelijke actie.

Maar u zwalkt van de éne naar de andere aantijging en bent inmiddels de puntjes 1 t/m 7 geheel uit het oog verloren. Vind u het gek dat ik denk dat u òf MZB zelf of één van zijn naasten bent?

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Daarop hebben Nintendo en Intel aan de Douane bericht wegens het geringe aantal goederen niet te zullen optreden. Microsoft en Apple hebben de Douane verzocht om een termijnverlenging, die de Douane heeft verleend.
Volgens mij zegt deze zin wel waarom de douane de goederen heeft vastgehouden. Zowel Microsoft als Apple vragen om termijnverlening en Microsoft geeft aan dat zodra de illegale versies zijn verwijderd, er wat hen betreft geen maatregelen worden getroffen. Lijkt mij nogal geschikt van hen, er zal geen procedure worden opgestart om Rowenco nog meer 'te straffen'. Zij kunnen de laptops gewoon leveren, alleen zit er geen geldig besturingsprogramma op.

In het vonnis staat ook te lezen dat de goederen die door Rowenco geclaimd worden als vaststaand bij de Douane al in het bezit zijn van eiser. Deze zijn afgeleverd dan wel door eiser zelf afgehaald. Let wel op :!: het gaat hier om goederen die binnen zijn gekomen voor de uitspraak van 23 november 2011! Waarom werden er dan in deze tijd geen goederen uitgeleverd door Rowenco? En pas na veel aandacht hier op dit forum en via klacht.nl werden er vanaf 2 december 9 verzendingen vanuit Almelo verricht. Maar dat zal ik wel niet helemaal goed hebben begrepen natuurlijk, want ja, ik ben natuurlijk alleen maar een ontevreden klant die wel betaalde maar niets ontving :!:

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

newmikey schreef: Ietwat andersom, zodra de tablets worden vrijgegeven kan nooit ....

Zolang de strafzaak niet beslecht is tenminste. Trouwens zowel Apple, Nintendo als Microsoft stellen niet dat hun merkenrecht niet geschonden is, alleen dat ze géén juridische kosten willen maken.
Ja en dus, staat nog op zijn minst vast of dat er wel enig model recht geschonden is!
newmikey schreef: Waaruit leest u dat DHL de goederen zelf teruggestuurd heeft en daartoe géén opdracht heeft gehad van de Chinese afzender, mèt of zonder inmenging van Rowenco?
Vanuit welk belang zou de afzender of de webshop de spullen retour sturen?

Citaat vonnis:
2.14. Op 27 september 2011 is een vierde zending met door [eiser] bestelde goederen in het DHL sorteercentrum in Amsterdam aangekomen. Deze zending is geregistreerd onder nummer [zending 4]. De zending is op dezelfde datum aan de afzender in Hong Kong geretourneerd.

newmikey schreef: Maar u zwalkt van de éne naar de andere aantijging en bent inmiddels de puntjes 1 t/m 7 geheel uit het oog verloren. Vind u het gek dat ik denk dat u òf MZB zelf of één van zijn naasten bent?
Ik zwalk helemaal niet van de ene naar de andere aantijging, nogmaals ik ben alleen maar gestresseerd in deze en zoek naar feiten en niet naar beschuldigingen :!:

Dan naar de puntjes:
1: Is geen oplichting.
2: Ook geen oplichting.
4: Ook geen oplichting, wist de shop eigenaar daarvan?
en de rest van de punten ook niet.

Artikel 326 (WVS):
1. Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het verlenen van een dienst, tot het ter beschikking stellen van gegevens, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Of 326A (WVS):
Hij die een beroep of een gewoonte maakt van het kopen van goederen met het oogmerk om zonder volledige betaling zich of een ander de beschikking over die goederen te verzekeren, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Maar ik ben het er wel mee eens dat de shop eigenaar onfatsoenlijk / niet netjes heeft gehandeld.

IJmuiden
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2011 10:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door IJmuiden »

Blabla ---knippen en plakken.

Ze leveren niet(let wel de verkeerde dingen)

Gratis gourmetschotel met de kerst bij deze ambulante slager :oops: in het naast gelegen dorppie.

Mocht Radar iets willen doen met dit item<stel ik belangeloos mijn toegestuurde VULLES ter beschikking.
10 inch tablet A9 Cortex
Zie mijn schrijven 6 December 11.23 uur.

Ik weet niet of dit forum adres/telefoon/email gegevens toelaat.maar daar zou ik graag een boekje over willen open doen.
Personen die in dit onderwerp pro rowenco zijn,heb ik aan de telefoon gehad.
maken mijn pis niet lauw.

Ik hoop dat deze firma geen andere slachtoffers maakt.
mensenzijndieren zoals westerik/joon zich nu noemt,heeft maar 1 wens het slachten van dieren(geld kloppen uit de zakken van gewoon werkende mensen)
en het aanbieden van zijn ambulante flinstone sexpillen.

Het is wel jammer voor hem/HET dat ik pas na mijn zoons bestelling achter zijn ambachtelijke slachtpartij kwam.

Meneer loopt al langer te kloten op internet.
http://xp7amrkr.tweakblogs.net/blog/6733/row-wat.html

Groetjes uit IJmuiden. :twisted:

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

J@@N schreef:Dan naar de puntjes:
1: Is geen oplichting.
2: Ook geen oplichting.
4: Ook geen oplichting, wist de shop eigenaar daarvan?
en de rest van de punten ook niet.

Artikel 326 (WVS):
Of 326A (WVS):

Maar ik ben het er wel mee eens dat de shop eigenaar onfatsoenlijk / niet netjes heeft gehandeld.
oplichter is 1 maal gevonden als trefwoord:
oplichter (zn): afzetter, bedrieger, bluffer, boef, flessentrekker, kwartjesvinder, ladelichter, slingeraar, zwendelaar

oplichter is 8 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
bedrieger (zn) : afzetter, bedotter, defraudant, draaier, fielt, fopper, fraudeur, knoeier, knopendraaier, kwakzalver, ladelichter, misleider, mystificateur, oplichter, schurk, slingeraar, tweezak, valsspeler, verlakker, vervalser, zwendelaar
schurk (zn) : bandiet, bedrieger, boef, booswicht, deugniet, ellendeling, fielt, galgenbrok, hondsvot, loebas, loeder, onverlaat, oplichter, ploert, schavuit, schelm, schobbejak, schoelje, schoft, slechterik, smiecht, snoodaard, spitsboef
bluffer (zn) : blaaskaak, branieschopper, charlatan, grootspreker, ophakker, oplichter, opschepper, opsnijder, pocher, pochhans, praalhans, praatjesmaker, praler, snoever, stoefer
boef (zn) : bajesklant, bandiet, boefje, boosdoener, deugniet, oplichter, schavuit, schelm, schurk, slechterik, zware jongen
afzetter (zn) : beurzensnijder, flessentrekker, knevelaar, nepper, oplichter, zwendelaar
charlatan (zn) : bedrieger, beunhaas, kwakzalver, oplichter
fraudeur (zn) : bedrieger, knoeier, oplichter, zwendelaar
flessentrekker (zn) : afzetter, bedrieger, oplichter

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

[/quote]
Hoe kom jij aan deze 7 beschuldigingen, als geïnteresseerde zou ik graag feiten/bewijs hiervan willen zien, vooral van de punten (1,3,4,5,7)?[/quote]

j@@n,

Ik ga, en ik denk velen met mij, toch hoe langer hoe meer twijfelen aan het feit dat je geen enkele relatie hebt met mensenzijnbeesten, juist weer door dit soort op/aanmerkingen!
En "als geinteresseerde": waar ben je dan ook eigenlijk precies in geinteresseerd? Zijn er dan niet veel interessantere sites te bezoeken als het gaat om de interesse in tablets?!
Ik snap echt niet waarom jij je eigenlijk zo druk maakt en waarom iedereen nog steeds in blijft gaan op al jouw "neutrale" (of was het nou "objectieve") bijdragen op dit forum.
Laatst gewijzigd door beertje52 op 07 dec 2011 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

tabletfan
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2011 19:04

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door tabletfan »

Ik begin het jammer te vinden dat J@@N geen gedupeerde is. Hij/zij heeft een nogal bijzondere definitie van het woord 'oplichter'.

Als hij/zij namelijk wel zijn/haar eigen geld in bewaring had gegeven bij deze man. En hij/zij had vervolgens kunnen fluiten naar het geld, zonder dat er apparaten geleverd worden, dan had hij/zij waarschijnlijk begrepen wat oplichting is.

Maar blijkbaar hecht J@@N zo weinig waarde aan geld en heeft hij/zij zoveel medelijden met een ongeschoolde, bedreigende, liegende en vooral frauderende ondernemer, dat hij/zij het heel normaal vind dat iemand ANDERMANS geld opmaakt en vervolgens boos wordt als iemand daar iets van zegt.

Zucht....

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

beertje52 schreef: Hoe kom jij aan deze 7 beschuldigingen, als geïnteresseerde zou ik graag feiten/bewijs hiervan willen zien, vooral van de punten (1,3,4,5,7)?

j@@n,

Ik ga, en ik denk velen met mij, toch hoe langer hoe meer twijfelen aan het feit dat je geen enkele relatie hebt met mensenzijnbeesten, juist weer door dit soort op/aanmerkingen!
En "als geinteresseerde": waar ben je dan ook eigenlijk precies in geinteresseerd? Zijn er dan niet veel interessantere sites te bezoeken als het gaat om de interesse in tablets?!
Ik snap echt niet waarom jij je eigenlijk zo druk maakt en waarom iedereen nog steeds in blijft gaan op al jouw "neutrale" (of was het nou "objectieve") bijdragen op dit forum.
Twijfelen mag he, daar kan ik niets aan veranderen.
Ja hoor, er zijn zeker andere sites te bezoeken en dat doe ik ook.
Ik maak mij er ook absoluut niet druk om, daar denken andere misschien anders over.
En als laatste, jij reageert toch ook :!:

Als je hier op het forum niet met de menigte mee jankt en/of enige nuances aanbrengt en niet gelijk met een mening / beschuldiging zoals oplichter en dergelijke klaar staat, ben je partijdig of mede schuldig

Het enige wat sommige hier willen, is meengejank en ongefundeerde beschuldigingen. Maar daar hebben de gedupeerde niets aan. Het lucht hun hart enigszins. Maar daar heb je nu eenmaal je geld niet mee terug en ook krijg je daar het gekochte product niet sneller mee.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Leojes30 »

J@@N,

Moet je nu de definitie van oplichter erbij halen om je gelijk te krijgen??

Het gaat er niet eens meer om of hij vooraf de intentie had om mensen op te lichten ( want dat denk ik ook nog steeds niet) maar vooral dat hij dat door zijn domme, stomme, onwettige respectloze acties nu wel een oplichter is/is geworden

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

tabletfan schreef:Ik begin het jammer te vinden dat J@@N geen gedupeerde is. Hij/zij heeft een nogal bijzondere definitie van het woord 'oplichter'.

Als hij/zij namelijk wel zijn/haar eigen geld in bewaring had gegeven bij deze man. En hij/zij had vervolgens kunnen fluiten naar het geld, zonder dat er apparaten geleverd worden, dan had hij/zij waarschijnlijk begrepen wat oplichting is.

Maar blijkbaar hecht J@@N zo weinig waarde aan geld en heeft hij/zij zoveel medelijden met een ongeschoolde, bedreigende, liegende en vooral frauderende ondernemer, dat hij/zij het heel normaal vind dat iemand ANDERMANS geld opmaakt en vervolgens boos wordt als iemand daar iets van zegt.

Zucht....
Ook dit is onzin, ik heb diverse keren aangegeven dat ik geen sympathie voor de shop eigenaar hebt.

Ik heb precies aangegeven wat volgens WVS 326 oplichting is, zie http://www.uwwet.nl/wetten-en-regelinge ... rboden.htm

Natuurlijk, de shop eigenaar heeft onfatsoenlijk gehandeld, en is dat oplichting > NEEN.
Heb ik medelijden met de ondernemer > Neen.

Je voelt het misschien als oplichting, maar dit is het niet. Doe andere eens aangifte wegens wvs 326!

Gesloten