LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lijnen in de rechtspraak

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
baskkkk

lijnen in de rechtspraak

Ongelezen bericht door baskkkk »

Op de site van de CGA is recent een document verschenen (onder het kopje 'werkzaamheden') waarin de lijnen in de rechtspraak ten aanzien van aandelenlease worden bekeken en geanalyseerd.

Ook te bekijken via deze link:
http://www.commissiegeschillenaandelenl ... spraak.pdf

Bas

justice man 007

Re: lijnen in de rechtspraak

Ongelezen bericht door justice man 007 »

interessante brief,

bedankt Bask!

m.v.g. justice man 007

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

En hoe kan ik daar inloggen?

lhardeman

Ongelezen bericht door lhardeman »

Hans A, even Acrobat Reader 5.1 downloden, dan kun je het lezen.

groet, Anne.

sannie

Ongelezen bericht door sannie »

vandaag gesprek gehad met de bedrijfsjurist van s-s(findi-breda)die me dus inderdaad wees op deze verantwoordelijkheid van de afnemers,en die vertelde me dat st leaseleed of leaseverlies waar hun mee in contact staan ook aangaf dat hun leden inderdaad deze verantwoordelijkheid hebben/haden,en hij gaf me te kennen dat ook met een advocaat in de arm ik wenig kans zou maken,ik heb hem bedankt voor deze opbeurende woorden.deze goede man vertelde me ook dat de managers van s-s een opleiding(jaja)krijgen van een maand,en die hebben ons dus dit buitengewoon goed advies gegeven,als deze mensen een probleem tegen kwamen hadden ze een bedrijf achter zich staan waar ze om raad konden vragen,zei hij.ik heb hem gratis het advies gegeven,hij werkte sinds 2002 bij s-s,om een andere baan te zoeken,hij zij ach mevr.in deze functie sta je vaak op de rand van de afgrond daar waar de bloempjes bloeien,ik heb gezegd dat ik daar ook stond alleen zonder die bloemen.

wijzijnactief

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Deze notitie heet niet voor niets lijnen in de rechtspraak.
Het zijn 'slechts' een aantal lijnen. Niet alle!!
Het is dus geen brief, maar een notitie, en zoals alle andere notities onderhevig aan veranderende inzichten.
Er zijn diverse lijnen waar nog geen rekening mee wordt gehouden.

Iedere bedrijfsjurist zal wijzen op eigen verantwoordelijkheid. Dat is de makkelijkste weg om iemand af te schrikken.
Verschillende andere juristen zullen wijzen op de verantwoordelijkheid van de verkoper.

Over je advies aan die jurist, ik vermoed dat je gelijk krijgt :lol:

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Kijk ook maar eens wat de AFM zegt over de aanbieders van deze producten in hun uitgebrachte rapport. Dat is niet mals!!
Jammer genoeg verschuilt de AFM zich nu achter een "geheimhoudingsplicht" en dat is jammer want daardoor gaan sancties tegen dit soort van aanbieders eigenlijk in het geheel niet meer op en is het eigenlijk zonde van de tijd die AFM in dit rapport heeft gestoken. Blijkbaar moet je daarvoor in Nederland wonen om deze halfslachtige maatregelen uit te voeren!

Het rapport is te lezen op:

http://www.pay-back.nl/Documenten/Rapport_AFM.htm

sannie

Ongelezen bericht door sannie »

dank jullie voor je reactie krijg weer een beetje meer moed,die was even ver te zoeken,heb alles even uit geprint zit nog wat bruikbaars bij om even s-s onder de neus te houden,ik laat ze niet met rust zijn nog niet van me af!

wijzijnactief

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Mocht je nog wat moed willen verzamelen:
SS krijgt er flink van langs in de pers, zie het artikel uit de Volkskrant eerder al op het forum verschenen.

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Dit bericht is overigens niet nieuw.
Wij, Vereniging Pay-Back, hebben dit en nog een aantal andere zaken, al medio 16 februari van de CGA mogen ontvangen:
http://www.pay-back.nl/Documenten/CGA26022004.htm

Leuk overigens om te zien dat er veel meer op de cga site staat als dat men op het eerste gezicht kan zien. Well done!

Mazzeltov;

Ralph

Gesloten