LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
IJmuiden
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2011 10:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door IJmuiden »

EEEE,mensen reageer AUB want U centjes ziet U toch niet meer terug.

Het spul wat verstuurd is :shock: gaat terug naar afzender en wordt verstuurd naar de volgende klant.(is Rowenco lekker vanuit eten geweest)(waarschijnlijk bij MR Flinstone beenham en hebben ze de BTW ook afgeschreven)
Daarna de BTW afgeschreven in 1 of andere hoerentent met behulp van hun sexpillen website)
Zo is het cirkeltje rond,dubbel verdienen(U kent alle het pyramide spel :mrgreen: )

Daar hoef je niet juridische voor zijn aangelegd.

AUB post AUB niets over hetgeen juridische is vastgelegd(gelukkig ken/kan iedereen lezen)(ga ik vanuit)

Het juridische kunnen: zoals de Heer Westerik al aangeeft gaan ze zelf goed verwoorden in het programma Radar :twisted: laten we daar op wachten.

:oops: Geef dus mensen een kans om op deze ongein te reageren zonder het wetboek te updateen/knippe/plakke waarvan acte
Punt 1: Iedereen is zijn zuur verdiende centjes kwijt waarvan acte.
Punt 2: Het geen gelevert voldoet niet aan de specificaties waarvan acte.
Punt 3: Geen geld retour waarvan acte.
Punt 4: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Houden wij het overzichtelijk,en kunnen de mensen reageren die hun bankrekening hebben zien slinken door zo koekwous als Rowenco.

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Meejanken J@@N??? Dus omdat wij ons geld terug willen omdat de beste heer niet levert, wat de reden daar dan ook van mag zijn zijn we aan het janken? En de mensen die het met ons eens zijn janken mee? Erg raar... lijkt wel omgekeerde wereld?

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Leojes30 schreef:J@@N,

Moet je nu de definitie van oplichter erbij halen om je gelijk te krijgen??

Het gaat er niet eens meer om of hij vooraf de intentie had om mensen op te lichten ( want dat denk ik ook nog steeds niet) maar vooral dat hij dat door zijn domme, stomme, onwettige respectloze acties nu wel een oplichter is/is geworden
Beste @Loes,

Ik hoef me gelijk niet hoor!

Maar termen als oplichter, frauderen en dergelijk lees je te pas en te onpas, niemand, zeker de gedupeerde hebben niets aan meegejank en deze ongefundeerde terminologie.

Hier zijn we het volledig eens:
want dat denk ik ook nog steeds niet
En hier niet meer
oplichter is/is geworden
, maar dit mag. Iedereen mag zijn mening hebben.

Ik vind deze ondernemer, een domme, onfatsoenlijke, onbeschofte XXXXXX (mag je zelf invullen, dit word is hier verboden)

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

J@@N schreef:Twijfelen mag he, daar kan ik niets aan veranderen.
Ja hoor, er zijn zeker andere sites te bezoeken en dat doe ik ook.
Ik maak mij er ook absoluut niet druk om, daar denken andere misschien anders over.
En als laatste, jij reageert toch ook :!:

Klopt en dat was pas de eerste en tevens gelijk de laatste keer, want ik heb wel wat beters te doen!

J@@N schreef:Als je hier op het forum niet met de menigte mee jankt en/of enige nuances aanbrengt en niet gelijk met een mening / beschuldiging zoals oplichter en dergelijke klaar staat, ben je partijdig of mede schuldig

Ja, je kan natuurlijk ook alleen maar (mee)janken als jezelf ook gedupeerd bent en is dat niet het geval (zoals bij jou), blijf ik me afvragen wat je hier toch zoekt!
En daar wou ik het maar bij laten.....
Laatst gewijzigd door beertje52 op 06 dec 2011 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

J@@N schreef: Ik vind deze ondernemer, een domme, onfatsoenlijke, onbeschofte XXXXXX (mag je zelf invullen, dit word is hier verboden)
Hahaha nou geef het beessie maar een naampie!

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

kaat1975 schreef:Meejanken J@@N??? Dus omdat wij ons geld terug willen omdat de beste heer niet levert, wat de reden daar dan ook van mag zijn zijn we aan het janken? En de mensen die het met ons eens zijn janken mee? Erg raar... lijkt wel omgekeerde wereld?
Neen @Kaat,

Het gaat om de beschuldigingen die geuit worden.

Als ik aangeef dat ik het geen oplichting vind en dat het volgens WVS ook geen oplichting is, zou ik volgens sommige wel banden met de shop eigenaar hebben.

Kortom wanneer je niet klaar staat met de term "Oplichter" en dergelijke, ben je medeplichtig!

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

kaat1975 schreef:
J@@N schreef: Ik vind deze ondernemer, een domme, onfatsoenlijke, onbeschofte XXXXXX (mag je zelf invullen, dit word is hier verboden)
Hahaha nou geef het beessie maar een naampie!
Ik zal er een spelletje van maken goed :wink: H.F.E. (de drie weg gelaten letters moet je invullen met een U , T en een R) :mrgreen:

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

@ J@@N, ieder zn mening nietwaar en ook al heet het volgens artikel weetikveelwat uit wetboek noemmaarswat misschien niet zo... Het voelt wel zo en mensen raken gefrustreerd, doordat dit zo maar onder je neus kan gebeuren met je zuur verdiende centjes. Logisch toch?

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

kaat1975 schreef:@ J@@N, ieder zn mening nietwaar en ook al heet het volgens artikel weetikveelwat uit wetboek noemmaarswat misschien niet zo... Het voelt wel zo en mensen raken gefrustreerd, doordat dit zo maar onder je neus kan gebeuren met je zuur verdiende centjes. Logisch toch?
Dat ben ik met je eens, maar dan kun je mede gebruikers van het forum niet min of meer beschuldigen van medeplichtigheid. en met 7 puntjes komen waarom de shop eigenaar een frauderende oplichter is. Dan moet je ook komen met onderbouwing anders ben je in mijn ogen net zo fout bezig, als die shop eigenaar.

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

React schijnt aan te geven ook onze laatste zendingen niet vast te willen houden.

Fingers crossed...

Ook deze week gaan we weer heel wat tablets uitsturen.

ger57
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2011 22:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ger57 »

Oké, hier een heleboel gejammer en gesnik,
Ik wil graag weten of er iemand is die me kan helpen me geld terug te krijgen.
( zie 26.10).

ger57
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2011 22:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ger57 »

Mensenzijnbeesten schreef:React schijnt aan te geven ook onze laatste zendingen niet vast te willen houden.

Fingers crossed...

Ook deze week gaan we weer heel wat tablets uitsturen.
Hoezo tablets uitsturen, wil gewoon mijn geld terug!!!

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Beste J@@N, ik heb aangifte gedaan van oplichting zoals bedoeld volgens het WVS artikel 326. De agenten bij wie ik aangifte heb gedaan gaan ook uit van oplichting zoals bedoeld in artikel 326 en als zodaning is deze aangifte ook gemeld binnen het netwerk van politie. Dus ik snap niet waarom jij steeds blijft volhouden dat er geen sprake is van oplichting terwijl een opsporings-ambtenaar het wel over oplichting heeft. Maar ja, als jij wilt blijven geloven dat er geen sprake is van oplichting in de zin van wel een betaling eisen, maar geen levering van goed/dienst, dan doe je dat maar lekker. Maar val dan niet iedere keer een andere, die dus wel gedupeerd is, lastig met je gegoogle met wetboekteksten, want daarmee gooi je alleen maar olie op het vuur. :evil:

Verder valt het mij op dat we vandaag nog niets gehoord hebben van mensenzijnbeesten. Zou hij het druk hebben met verzenden van producten? Als hij dan eerst zijn mail maar checkt wie er nu geannuleerd hebben, anders maakt hij nog onnodige verzendkosten. Zou toch jammer zijn :wink: ja toch, niet dan.

O en Ger57, heb je je al aangemeld bij incassobureau ten Hoeve & van der Horst Incasso [[email protected]]? Zij doen voor de gedupeerden een incassotraject op basis van "no cure, no pay".
van kaat1975

Gekregen van ArneLH: (hij zal je dus verdere info kunnen verschaffen)
Als u dit formulier invult: http://hoevehorstincasso.nl/indienen/
en aangeeft:
'Ik wil graag gebruik maken van de "Aanvullende Voorwaarden 'no cure no pay'" en, tot nadere instructie van mijn kant, slechts van het buitengerechtelijke traject. Ik wens behandeld te worden bij de groep geduperden rowenco.'
bij het opmerkingenveld dan is dat geen probleem.
Laatst gewijzigd door truisch op 06 dec 2011 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

ger57 schreef:Oké, hier een heleboel gejammer en gesnik,
Ik wil graag weten of er iemand is die me kan helpen me geld terug te krijgen.
( zie 26.10).
Schijf je in bij het incasso bureau van: @ArneLH, hij is bezig met een zaak tegen
dit bedrijf. Suc6.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

truisch schreef:Beste J@@N, ik heb aangifte gedaan van oplichting zoals bedoeld volgens het WVS artikel 326. De agenten bij wie ik aangifte heb gedaan gaan ook uit van oplichting zoals bedoeld in artikel 326 en als zodaning is deze aangifte ook gemeld binnen het netwerk van politie. Dus ik snap niet waarom jij steeds blijft volhouden dat er geen sprake is van oplichting terwijl een opsporings-ambtenaar het wel over oplichting heeft. Maar ja, als jij wilt blijven geloven dat er geen sprake is van oplichting in de zin van wel een betaling eisen, maar geen levering van goed/dienst, dan doe je dat maar lekker. Maar val dan niet iedere keer een andere, die dus wel gedupeerd is, lastig met je gegoogle met wetboekteksten, want daarmee gooi je alleen maar olie op het vuur. :evil:

Verder valt het mij op dat we vandaag nog niets gehoord hebben van mensenzijnbeesten. Zou hij het druk hebben met verzenden van producten? Als hij dan eerst zijn mail maar checkt wie er nu geannuleerd hebben, anders maakt hij nog onnodige verzendkosten. Zou toch jammer zijn :wink: ja toch, niet dan.

O en Ger57, heb je je al aangemeld bij incassobureau ten Hoeve & van der Horst Incasso [[email protected]]? Zij doen voor de gedupeerden een incassotraject op basis van "no cure, no pay".
van kaat1975

Gekregen van ArneLH: (hij zal je dus verdere info kunnen verschaffen)
Als u dit formulier invult: http://hoevehorstincasso.nl/indienen/
en aangeeft:
'Ik wil graag gebruik maken van de "Aanvullende Voorwaarden 'no cure no pay'" en, tot nadere instructie van mijn kant, slechts van het buitengerechtelijke traject. Ik wens behandeld te worden bij de groep geduperden rowenco.'
bij het opmerkingenveld dan is dat geen probleem.
Een stuk of 4 topics, hierboven en (ach laat ook maar)....

IJmuiden
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2011 10:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door IJmuiden »

J@@N schreef:
ger57 schreef:Oké, hier een heleboel gejammer en gesnik,
Ik wil graag weten of er iemand is die me kan helpen me geld terug te krijgen.
( zie 26.10).
Schijf je in bij het incasso bureau van: @ArneLH, hij is bezig met een zaak tegen
dit bedrijf. Suc6.

Dank je wel en tot ziens :D

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

J@@N schreef:
kaat1975 schreef: Dat ben ik met je eens, maar dan kun je mede gebruikers van het forum niet min of meer beschuldigen van medeplichtigheid. en met 7 puntjes komen waarom de shop eigenaar een frauderende oplichter is. Dan moet je ook komen met onderbouwing anders ben je in mijn ogen net zo fout bezig, als die shop eigenaar.
De 7 puntjes waren prima onderbouwd, ik heb in ieder geval nog niet van jou gehoord dat MZB de Douane en DHL niet van corruptie beschuldigd had (puntje 5) dat bij niet-levering, om wat voor reden dan ook, het geld per ommegaande aan de klanten is geretourneerd (2) dat er geen poging werd gedaan om tassen met een te hoog cadmium gehalte te importeren (3) en dat de Windows versies op de laptops legaal waren(4).

Evenmin heb ik MZB zien verklaren wat er exact met betaalde bestellingen gebeurt, behalve algemene kreten zoals "weer een paar afgeleverd" waarbij je je afvraagt: een paar wat? Puntje 5 dus.

En had MZB niet gezegd dat het geding was aangehouden terwijl het in werkelijkheid was afgewezen waarbij Rowenco veroordeeld werd in de proceskosten? (Zie punt 6: rommelen met uitkomsten van rechtzaken)

En wie spraak er op 30 nov 2011 19:21 de gedenkwaardige woorden: "Ach mensen, Nederland was al een pretland voor oplichters en het word ze alleen maar makkelijker gemaakt!" ?

Juist ja, jijzelf. Ben jij nou niet de pot die de ketel verwijt? Kom nou toch!

Wie zei er al snel "de shop is klein en moet vechten tegen een loge en lompe overheidsinstantie die zich blijkbaar als een hondje door Apple (React) laat gebruiken / sturen. De Nederlandse overheid schept er veel genoegen in om
burgers / kleine bedrijfjes naar de kloten te helpen!" zonder dat hij op de hoogte was van alle andere overtredingen die Rowenco had begaan?

Wie schreef er op 24 nov 2011 13:13:
"Als het waar is; wat de shop eigenaar aangeeft dan weet deze net zoveel als iedereen hier en dat is helemaal niets."

Terwijl de uitspraak er toen allang lag? Nee, J@@N, je neemt keer op keer de oplichter in bescherming, je draait en keert, om toch maar achter elk nieuw feitje aan te hobbelen maar behalven sussende woorden om MZB toch maar alsjeblief niet failliet te verklaren heb je zelf niets, maar dan ook niet aan deze discussie bijgedragen.

De feiten, de keiharde feiten zijn hier noch door jou, noch door MZB aangedragen maar moesten door forumleden boven water worden gedregd alwaar ze gezamelijk door jullie beiden straal worden genegeerd.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

@newmikey,

Ach newmikey het zijn jouw feiten, ik ga er maar niet meer op in. Het heeft toch geen zin. Iedereen die het niet met jouw eens is, is medeplichtig en is een oplichter. Zo niet dan worden er teksten uit andere topics gehaald (dit gedrag zegt meer over jouw dan over mij immers was dit in de context van een ander topic) om jouw mening te onderbouwen, maar als je gelijk wilt hebben, mag je die hebben hoor, lig ik niet wakker van :mrgreen:

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

J@@N schreef:@newmikey,

Ach newmikey het zijn jouw feiten, ik ga er maar niet meer op in. Het heeft toch geen zin. Iedereen die het niet met jouw eens is, is medeplichtig en is een oplichter. Zo niet dan worden er teksten uit andere topics gehaald (dit gedrag zegt meer over jouw dan over mij immers was dit in de context van een ander topic) om jouw mening te onderbouwen, maar als je gelijk wilt hebben, mag je die hebben hoor, lig ik niet wakker van :mrgreen:
Welk deel van "Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen." begrijp jij eigenlijk niet of nauwelijks? (AV van Rowenco zelf)

Waar twijfel jij aan bij "Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding."? - weer de AV van Rowenco.

In hoeverre heb jij problemen bij de toepassing van "Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen."?

Vergeet alles wat er bij de Douane is gebeurd, alles wat er aangetoond is. Feit: de spullen zijn niet geleverd terwijl er wel voor is betaald. Gezien de AV is dit uitsluitend voor rekening en risico van Rowenco, niet van haar klanten.

Duidelijk? Mooi!

IJmuiden
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2011 10:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door IJmuiden »

IJmuiden schreef:
J@@N schreef:
ger57 schreef:Oké, hier een heleboel gejammer en gesnik,
Ik wil graag weten of er iemand is die me kan helpen me geld terug te krijgen.
( zie 26.10).
Schijf je in bij het incasso bureau van: @ArneLH, hij is bezig met een zaak tegen
dit bedrijf. Suc6.

Dank je wel en tot ziens :D
EEEEEEE,Dank je wel en tot ziens :mrgreen:

Gesloten