J@@N schreef:kaat1975 schreef:
Dat ben ik met je eens, maar dan kun je mede gebruikers van het forum niet min of meer beschuldigen van medeplichtigheid. en met 7 puntjes komen waarom de shop eigenaar een frauderende oplichter is. Dan moet je ook komen met onderbouwing anders ben je in mijn ogen net zo fout bezig, als die shop eigenaar.
De 7 puntjes waren prima onderbouwd, ik heb in ieder geval nog niet van jou gehoord dat MZB de Douane en DHL
niet van corruptie beschuldigd had (puntje 5) dat bij niet-levering, om wat voor reden dan ook, het geld per ommegaande aan de klanten is
geretourneerd (2) dat er
geen poging werd gedaan om tassen met een te hoog cadmium gehalte te importeren (3) en dat de Windows versies op de laptops
legaal waren(4).
Evenmin heb ik MZB zien verklaren wat er exact met betaalde bestellingen gebeurt, behalve algemene kreten zoals "weer een paar afgeleverd" waarbij je je afvraagt: een paar wat? Puntje 5 dus.
En had MZB niet gezegd dat het geding was
aangehouden terwijl het in werkelijkheid was
afgewezen waarbij Rowenco veroordeeld werd in de proceskosten? (Zie punt 6: rommelen met uitkomsten van rechtzaken)
En wie spraak er op 30 nov 2011 19:21 de gedenkwaardige woorden: "Ach mensen, Nederland was al een pretland voor
oplichters en het word ze alleen maar makkelijker gemaakt!" ?
Juist ja, jijzelf. Ben jij nou niet de pot die de ketel verwijt? Kom nou toch!
Wie zei er al snel "de shop is klein en moet vechten tegen een loge en lompe overheidsinstantie die zich blijkbaar als een hondje door Apple (React) laat gebruiken / sturen. De Nederlandse overheid schept er veel genoegen in om
burgers / kleine bedrijfjes naar de kloten te helpen!" zonder dat hij op de hoogte was van alle andere overtredingen die Rowenco had begaan?
Wie schreef er op 24 nov 2011 13:13:
"Als het waar is; wat de shop eigenaar aangeeft dan
weet deze net zoveel als iedereen hier en dat is
helemaal niets."
Terwijl de uitspraak er toen allang lag? Nee, J@@N, je neemt keer op keer de
oplichter in bescherming, je draait en keert, om toch maar achter elk nieuw feitje aan te hobbelen maar behalven sussende woorden om MZB toch maar alsjeblief niet failliet te verklaren heb je zelf niets, maar dan ook niet aan deze discussie bijgedragen.
De feiten, de keiharde feiten zijn hier noch door jou, noch door MZB aangedragen maar moesten door forumleden boven water worden gedregd alwaar ze gezamelijk door jullie beiden straal worden genegeerd.