LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

Vrijdag, 2 april 2004 - Internetprovider Fast-XS balanceert op de rand van faillissement en draagt zijn adsl-klanten over aan de zakelijke provider Dutch Web Services.

De Enschedese provider zou geen financiële middelen meer hebben om zijn klanten te kunnen bedienen, aldus Dutch Web Services. Fast-XS bevestigt dat er financiële problemen zijn, maar vreest dat klanten bij de nieuwe provider zeker niet beter af zijn.

Fast-XS kwam begin dit jaar negatief in het nieuws vanwege onterechte inningen en problemen met de oplevering van nieuwe internetverbindingen. Onder meer het VARA-programma Kassa besteedde in januari aandacht aan de problemen bij de provider.

Oorzaak van alle problemen was DutchDSL, verklaart Joost Schouwink, directeur van Fast-XS, tegenover WebWereld. DutchDSL is een zakelijke reseller van dsl-verbindingen en bovendien het moederbedrijf van Dutch Web Services.

Problemen
"Wij liepen tegen technische problemen aan, waardoor wij onze klanten niet goed konden bedienen. Wij waren echter met handen en voeten gebonden omdat DutchDSL technisch verantwoordelijk is voor de lijnen."

"Door alle problemen krijgen wij geen geld van enkele honderden klanten. Aan de andere kant moesten wij DutchDSL wel betalen, ook voor de niet-werkende lijnen. Onze betalingsplicht komt met deze deal voor de toekomstige facturen - gelukkig - te vervallen."

Geen oplossing
Voor de adsl-klanten zelf verandert er vrijwel niets, behalve dat zij hun abonnementsgeld aan de nieuwe provider moeten betalen. De directeur van Fast-XS vreest dan ook dat de problemen zullen aanhouden.

Volgens Schouwink lost deze deal de financiële problemen van zijn bedrijf deels op, maar komen de klanten van de regen in de drup. "Wij moesten de klanten noodgedwongen aan het lijntje houden door alle problemen bij DutchDSL. Wij vallen er als schakel tussenuit, maar de problemen zullen blijven."

Beterschap
Dutch Web Services belooft bij monde van directeur Jan Camp echter beterschap. "Wij zullen de technische problemen op korte termijn proberen op te lossen. Binnen twee weken denken wij het grootste deel van de 'probleemgevallen' te hebben geholpen. Wij zullen pas gaan factureren als klanten daadwerkelijk online zijn."

Bron: webwereld

Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

Ook wij hebben een brief gekregen, ik vind het belachelijk dat er dan direct Pro justitia bij gehaald moet worden. Het is namelijk zo dat er bij de brief een acceptgiro zat om te betalen voor de maand maart, maart is reeds voorbij en heb voor die periode al aan fast-xs betaald. Binnen 1 dag krijg ik een brief van dutchweb, een mail van fast-xs en er staat een bericht op de homepage (www.fast-xs.nl). Vervolgens wordt mijn mail afgesloten en mijn website down (webspace weg). Gelukkig had ik hier nog een backup van, maar er zullen zeker mensen zijn die dat niet hebben gedaan. Ik vind dit hele gebeuren asociaal, laag bij de grond en niet kunnen.

Ik vind de voorlichting dan ook zwaar onder de maat. Ik zal 1 van deze dagen contact opnemen met dutchweb en eens vragen wat de bedoeling met deze dubbele facturatie.

maurice

Ar

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Ar »

Merkwaardig is dat Dutch Web Services betrokken is bij de uitvoering van de Fast-XS aansluitingen. Nu nemen ze de abonnees over, die moeten meer gaan betalen.

In de brief die Dutch Web inmiddels aan mij als aanstaande abonnee gestuurd heeft wordt triomfantelijk aangekondigd dat het modem geruild kan worden voor een Voice over ADSL modem voor 25 euro. Hiermee kan goedkoop gebeld worden met een normale telefoon. Voice over ADSL zit nog in een opstartfase. Is dit een lokkertje ? Ik heb liever een goed functionerende ADSL aansluiting tegen een lage prijs.

De overname van abonnees lijkt inmiddels een voldongen feit. Email werkt niet meer @fast-xs.nl, dit is gewijzigd in @dutchweb.nl.

Ik voel me niet verplicht om met Dutch Web in zee te gaan, na veel ellende met Fast-XS is dit een ideaal moment om er uit te stappen...

Ik vraag me af in hoeverre hier sprake is van een strak geregisseerd 1-2tje tussen Fast-XS en Dutch Web... is er iemand die hier iets zinnings over kan zeggen, of beide bedrijven eens wil vragen hoe het nou allemaal zo gekomen is ?

Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

nou VoDSL is geen lokkertje en schijnt echt goed te werken, als je wilt overstappen is dit een goede reden om dit modem goedkoop aan te schaffen, dan heb je het. Anders moet je straks meer voor zo'n modem betalen en zit je met 2modems op je maag.

Over dutchweb heb ik hierboven al geschreven hoe ik erover denk. Het nadeel vind ik dat andere providers op dit moment een stuk duurder zijn of een tragere verbinding voor hetzelfde geld geven.

Ik denk dat hier hetzelfde probleem als fast-xs kan gaan optreden: te veel mensen/ teweinig middelen, dan kan er wel genoeg bandbreedte zijn, maar als veel verbindingen niet tot stand kunnen worden gebracht kom je ook niet ver.

Over de periode maart ga ik niet betalen, dat heb ik reeds aan fast-xs gedaan. Verder heb ik in de periode niks met DWS te maken. Nu eigenlijk nog steeds niet want ik w8 nog rustig ff af.

En als ze denken dat ik onder de indruk raak van een incassobureau hebben ze het mis. Ze hebben geen poot voor op te staan.

grzz
maurice

Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

oeps, ik had dat op het kassa forum gezet.

Ik vind de afhandeling van de klanten asociaal, mijn website is van de een op de andere dag weg(gelukkig had ik een backup) en mijn mail adres ook. Lekker is dat als je er bedrijfsmail op ontvangt.

grzz
maurice

Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

'DutchWeb heeft de klanten van Fast-XS gestolen'
Maandag, 5 april 2004 - De 'vijandige overname' van de klanten van internetprovider Fast-XS door Dutch Web Services (DWS) begint steeds meer op een soap te lijken.

DWS kondigde eind vorige week vol trots aan de klanten van zijn praktisch failliete afnemer Fast-XS te hebben overgenomen. Naar nu blijkt is dit echter zonder goedkeuring van Fast-XS zelf gedaan. "DWS heeft inderdaad onze klanten gekaapt", bevestigt Joost Schouwink, directeur van Fast-XS.

"Wij hebben al een aantal maanden een conflict met DWS omdat we onze betalingen aan hen hebben gestaakt. Dit vanwege hun slechte dienstverlening."

"Dutch Web Services is verantwoordelijk voor het netwerk en heeft zodoende beschikking over de naw-gegevens van klanten", licht Schouwink toe. "Deze hebben ze zonder onze toestemming gebruikt om de klanten aan te schrijven."

Laksheid
Fast-XS is geenszins te spreken over de manier waarop het bedrijf door zijn dsl-reseller buitenspel is gezet en beraadt zich momenteel op juridische stappen.

Niet alleen Fast-XS blijkt overigens problemen te hebben met DWS en zusterorganisatie DutchDSL. Ook SpeedXS, een andere grote afnemer van DutchDSL, is de problemen en laksheid bij de reseller meer dan zat.

"Ook wij hebben problemen met DutchDSL en zitten dus in hetzelfde schuitje als Fast-XS", zegt Jacques Ahlers van SpeedXS. "Inmiddels heeft SpeedXS besloten het netwerk in eigen beheer te nemen en toenadering tot Fast-XS te zoeken om tot een oplossing te komen."

Fast-XS en SpeedXS zijn volgens ingewijden de twee grootste afnemers van DutchDSL. Een samenwerking tussen deze twee providers zou DutchDSL buitenspel zetten. De reseller zou na dit koekje van eigen deeg praktisch geen klanten meer hebben.

"Het doet ons goed dat wij veel steunbetuigingen van klanten en collega's krijgen", aldus Fast-XS-directeur Schouwink. "De reacties stromen hier binnen en we zullen er alles aan doen om dit alles tot een goed einde te brengen."

Keerpunt
Nu de stofwolken optrekken lijken steeds meer klanten van Fast-XS - die voorheen op diverse fora hun ongenoegen uitten over de technische problemen - zich achter hun provider te scharen.

Klanten van Fast-XS hebben vooral moeite met manier van zakendoen van DWS/DutchDSL, zo blijkt uit reacties op onder meer het onofficiële forum van Fast-XS en Adslgebruikers.nl.

Vooral de brief van incassobureau Intrum Justitia, die volgens DWS enkel en alleen fungeert als 'helpdesk', heeft veel kwaad bloed gezet.

bron: http://www.webwereld.nl/nav/nb?18210

Kijk hier ook voor de reacties op dit artikel


Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

Klanten Fast-XS: incassobureau als helpdesk

Zaterdag, 3 april 2004 - Onder de klanten van de praktisch failliete provider Fast-XS heerst verwarring nu hun nieuwe provider via een incassobureau geld probeert te innen.

Dutch Web Services maakte afgelopen vrijdag bekend de adsl-klanten van Fast-XS over te nemen. Jan Camp, directeur van de zakelijke provider, verklaarde toen nog tegenover WebWereld dat er pas rekeningen zouden worden gestuurd als de klant daadwerkelijk online was.

Diverse lezers van WebWereld beklagen zich er echter over dat er vrijdagmiddag al een brief op de deurmat lag met het verzoek het abonnementsgeld van maart te betalen. Op het onofficiële forum van Fast-XS wordt zelfs gemeld dat het te betalen bedrag hoger is dan het feitelijke abonnementsbedrag.

Vooral het feit dat de brief uit naam van incassobureau Intrum Justitia lijkt te zijn verstuurd, valt bij veel klanten verkeerd, zo blijkt uit mailtjes die bij de redactie van WebWereld zijn binnengekomen.

Camp erkent dat het inschakelen van een incassobureau verkeerd kan overkomen, maar dat dit zeker niet de bedoeling is. "Wij weten niet welke klanten wel of niet hebben betaald. Het feit dat wij dergelijke brieven sturen is een noodmaatregel om toch met de klanten in contact te komen."

Puinhoop
"De administratie van Fast-XS is een puinhoop", verzucht Camp. "Sommige mensen hebben al een jaar gratis internet, anderen betalen wel maar hebben geen internet. Het incassobureau fungeert nu tijdelijk als onze helpdesk en regelt tevens de administratie."

Volgens Dutch Web Services heeft de provider door de samenwerking met het incassobureau 'zijn handen vrij voor het technische verhaal'. Zelf heeft het bedrijf nog geen serieuze klachten ontvangen.

Ontbinden
"De meeste reacties zijn positief. Als mensen toch hun contract willen ontbinden, kunnen zij dit aangeven. Hierover zullen wij niet moeilijk doen", belooft Camp.

Indien er 'administratieve probleemgevallen' aan het licht komen, zal de provider persoonlijk met deze klanten contact opnemen om de zaken goed af te handelen.

Fast-XS kwam begin dit jaar negatief in het nieuws na onterechte inningen en problemen met de oplevering van nieuwe internetverbindingen. Onder meer het VARA-programma Kassa besteedde in januari aandacht aan de problemen bij de provider.

De provider kwam in problemen nadat 'enkele honderden klanten' weigerden te betalen voor niet-geleverde diensten. Door de teruglopende geldstroom bleek de provider geen financiële middelen te hebben om nieuwe klanten van modems te voorzien, waardoor klanten nog bozer werden.

Volgens Dutch Web Services kampte Fast-XS - die zijn dsl-lijnen bij zijn zusterorganisatie DutchDSL inkocht - al enkele maanden met financiële problemen. Zo heeft de provider bij DutchDSL inmiddels een schuld van enkele honderdduizenden euro's opgebouwd.


Bron: http://www.webwereld.nl/nav/nb?18206

Philo Kroon-Sliepenbeek

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Philo Kroon-Sliepenbeek »

Behoorlijk irritant, de aanpak van Dutch Web.
Ik begrijp dat er lotgenoten zijn, die ook onterecht een verzoek hebben gekregen om het abonnementsgeld van de maand maart te voldoen. Buiten het feit dat wij in maart nog allemaal klanten van Fast-XS waren en dus geen €22,50 maar €17,95 dienen te voldoen is het ook nog eens zo dat Fast-XS het volgende betalingssysteem hanteerde: Maandelijks, op de contactdatum (= m.i. de activeringsdatum), werd een factuur per mail gestuurd, waarna enkele dagen later het abonnementsgeld werd afgeschreven. Dit staat duidelijk vermeld in de correspondentie van Fast-XS. Zo betaalde ik ongeveer half maart het maandbedrag voor de periode half maart-half april. Om deze reden kan door Dutch Web, in mijn geval dus niet per kalendermaand gefactureerd worden.Ik heb dan ook laten weten aan Dutch Web dat voor het verstrijken van deze periode niet tot afsluiting overgaan mag worden.
Verder voel ik mij geenszins verplicht met Dutch Web in zee te gaan. Juridisch lijkt me dat er wat dat betreft geen problemen te verwacgten zijn, immers het tarief werd opgehoogd.
Vandaag faxte ik een brief met bijlagen ter bewijs van het een en ander, omdat DutchWeb, nadat ik zaterdagochtend om 9.00u mijn gegevens had ingesproken verzuimde terug te bellen. En dan te bedenken dat in hun brief gemeld wordt dat hun trouwe klantenkring hun persoonlijke aanpak en gevoel voor kwaliteit en service zeer hoog waardeert!!!
Ik ga nu op zoek naar een nieuwe provider. Wie heeft er tips?[/b]

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Ik ga nu op zoek naar een nieuwe provider. Wie heeft er tips?
Als Dutchweb je lijn niet vrijgeeft (wat ze niet snel zullen doen) kun je geen abonnement elders aanvragen.

Lees op Forum Fast XS gebruikers: http://82.199.142.221/forums/index.php?showforum=7
de nieuwste ontwikkelingen.

Het filmpje van Kassa waarin een medewerker van Dutchweb in de studio is kun je hier zien:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... ber=381491

Succes.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door four-eyes »

Wie moet de lijn eigenlijk vrijmaken? Fast-XS of Dutchweb? Met Fast-XS heb ik een contract tot januari 2005 maar helaas hebben die geen controle meer over de gang van zaken. Met Dutchweb heb ik geen contract maar die hebben de facto de touwtjes in handen. Nu dreigt Dutchweb ons per 12 april a.s. af te sluiten als we niet met hen in zee gaan ... Ten eerste ga ik geen tweede contract aan als ik nog een contract heb! En ten tweede zal ik zeker geen contract tekenen met deze mafiose club die klanten van iemand anders wegkaapt en je bovendien een incassobureau op je dak stuurt. Lekkere club zeg! Eigenlijk wil ik naar iemand anders. Want van Fast-XS valt niet veel meer te verwachten, vrees ik. Maar hoe zit het met de lijn is mijn vraag?

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

DutchDSL (Dutchweb) moet de lijn vrijgeven. FastXS "huurt" als het ware bij hen de lijnen. Als ze van FastXS én van de abonnee geen geld krijgen, kunnen ze dat best lang traineren.

Toch moet je je zeker niet laten dwingen door DutchDSL, je hoeft een contract met hen niet te accepteren! De handelswijze om iedereen een incassoburo op zijn dak te sturen getuigt niet van klantvriendelijkheid, bovendien is er misschien wel een veel voordeligere mogelijkheid voor je intussen! Zie bijvoorbeeld www.adslwinkel.nl

Naar mijn idee kun je beter de gelegenheid grijpen om van je contract af te komen. Je zult dan even zonder aansluiting zitten, maar als dat uiteindelijk op de langere termijn voordeliger is zou ik dat dan maar voor lief nemen.

Je kunt het beste de info op het forum volgen, de link staat een paar berichten boven deze.

Succes

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door four-eyes »

Voor Hatsikidee

En wat voor belang heeft DutchDSL om het vrijgeven van mijn lijn te traineren? Wat hebben ze aan die lijn als er niet voor wordt betaald? Bedoel je dat ze de abonnee die weg wil, willen treiteren of zo?

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Wat DutchDSL wil is jou houden als hun abonnee, uiteindelijk hebben zij ook hun rekeningen om te betalen. Daar verdienen ze hun geld mee. Ook zij hebben aansluitkosten voor jouw verbinding betaald.

Dus het niet vrijgeven van de lijn (of dreigen daarmee) doet de meeste mensen al meteen zwichten. En als die lijn gewoon blijft doorwerken en jij surft er lekker op, dan krijg je straks de hamvraag.. aan wie moet je als abonnee betalen en hoeveel?

Ongetwijfeld zijn de rechten van FastXS gecedeerd.. dwz.. blijft FastXS in gebreke naar DutchDSL dan vordert die alle abonneegegevens en rechten van onderliggende contracten op van FastXS met de abonnees en benadert jou voor een contract met hen. Dat is wat nu is gebeurd.

---------------

Ter informatie gevonden in nieuwsgroep nl.juridisch:

> Ik had een vraag over de bekende FastXS/DutchWeb soap. Waarschijnlijk ook hier wel bekend.
>
> Omdat FastXS niet aan zijn (financiele ???) verplichtingen voldoet heeft DutchWeb het klantenbestand van FastXS overgenomen/gekaapt.
>
> Volgens mij is een klantenbestand een stukje kapitaal van een bedrijf. Het zal dan dus een onderdeel van de faillisementsboedel zijn. Hier moet dus een curator aan te pas moeten komen.
>
> Ik, als gebruiker ben klant van FastXS en ik wordt nu min of meer
> verplicht om aan DutchWEB mijn ADSL betalingen over te maken. >Mag dit zomaar?? Ik heb toch een contract met FastXS??
>
> Mag FastXS uberhaupt mijn persoonlijke gegevens zomaar doorgeven > aan DutchWEB?? Og is dat tegen de wet op de privacy en moet ik
> daar eerst toestemming voor geven?
>

Met wie heb je precies zaken gedaan? Dat op het papier FastXS stond hoeft nog niet te betekenen dat dit een aparte rechtspersoon is. Echter, uit het verhaal van Webwereld neem ik maar even aan dat FastXS een aparte rechtspersoon is waaraan DutchWEB alleen maar diensten verleent.

Je hebt dus een contract met FastXS. Afhankelijk van de bedingen die van toepassing zijn op je overeenkomst kan het wellicht zo zijn dat je op voorhand toestemming hebt gegeven aan FastXS om haar rechten en
verplichtingen uit het contract met jou over te dragen aan een derde contractsoverneming). Dan kan FastXS zonder jouw nadere toestemming haar rechtsverhouding aan DutchWEB overdragen. Anders heeft FastXS medewerking nodig van jou als contractspartij om haar rechtsverhouding over te dragen aan DutchWEB. Een dergelijk beding tot toestemming bij voorbaat voor contractsoverneming kan geraakt worden door de regeling voor algemene voorwaarden als zwart beding bij particulieren. Je kan het dan vernietigen.

Ik begrijp uit het Webwereld verhaal dat FastXS, voorzover zij zich uberhaupt nu juist geen contractsoverneming door DutchWEB beoogd. DutchWEB heeft juist de klanten van FastXS benaderd alsof DutchWEB de zaken over heeft genomen. DutchWEB heeft blijkbaar uit hoofde van haar dienstverlening aan FastXS toegang tot de NAW gegevens van FastXS klanten.

Het is nu zaak voor jou om in beginsel niet aan DutchWEB te betalen. Je hebt immers geen overeenkomst met ze. FastXS zou in principe nakoming kunnen vorderen van de verplichtingen uit het bestaande contract, terwijl jij DutchWEB al braaf hebt zitten betalen. Jij hangt dan, en zal FastXS gewoon moeten betalen wat afgesproken is (uiteraard voorzover zij ook hun verplichtingen nakomen). In ieder geval oppassen en niet zomaar DutchWEB gaan betalen. Daarmee geef je immers impliciet aan dat je het wel best vind en stel je je bloot aan mogelijke acties van FastXS.

------------

Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

Ik, als gebruiker ben klant van FastXS en ik wordt nu min of meer
> verplicht om aan DutchWEB mijn ADSL betalingen over te maken. >Mag dit zomaar?? Ik heb toch een contract met FastXS??
Kijk eens op het forum van legiolease deze mensen sloten contracten af bij legiolease, deze is later overgenomen door Dexia en zitten aan Dexia vast.

Zo zal het met providers ook wel gaan.

anon

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door anon »

Ik vernomen dat fast-xs ermee gekapt is . ik heb zo'n 3 a 4 weken terug eeen abonnement op adsl van fast-xs gesloten de 99 euro aansluitkosten heb ik voldaan. maar nu? ik heb geen modem ontvangen. ook heb ik geen brieven meer van fast-xs ontvangen. wat nu? kan ik mijn geld terug krijgen?

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door four-eyes »

Voor Hatsikidee

Bedankt voor je uitgebreide informatie. Ik ben niet van plan om met Dutchweb verder te gaan, laat staan dat ik ze 1 cent betaal. Maar het grote probleem is dus nu: hoe krijg ik die lijn vrij? Ik heb vandaag vernomen dat Dutchweb/DutchDSL weigert om lijnen vrij te maken van Fast-XS klanten. Kan dat zo maar? Ik heb hierover mijn beklag gedaan bij Opta, maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig fiducie in. Dat is een papieren tijger, als je het mij vraagt.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door four-eyes »

Voor gast Anon

Als ik jou was zou ik bij de (post)bank vragen of ze het geld terug willen storten naar jouw rekening. Ik geloof dat het dan wel om een automatische incasso moet gaan. Bij de Postbank heb je daar 25 dagen de tijd voor.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door four-eyes »

Nog een bericht voor Hatsikidee

Ik ben niet van plan om me te laten chanteren of intimideren door DutchDSL. Ze mogen me per 12 april a.s. afsluiten. Dan bel ik maar weer een tijdje analoog in totdat ik een andere oplossing heb gevonden. Maar wat is dan hun voordeel, vraag ik me af? Dan zitten ze toch echt met een lijn waar niet voor wordt betaald. Daar schieten ze toch geen steek mee op? Ik van mijn kant zal mijn uiterste best gaan doen - via de rechtsbijstandsverzekering - of op een andere manier om die lijn vrij te krijgen. Gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Gast

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Ongelezen bericht door Gast »

ALs je niet bij DWS wilt kan dat gewoon, je lijn is dan binnen 4 tot 6 weken vrij. Bron: www.dutchweb.nl

Gesloten