LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips 32pf9966/10
Re: Philips 32pf9966/10
Voorbeelden
ECHT NOOIT MEER PHILIPS
Kwaliteit ?
Service?
Nee dus
http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... one018.jpg
http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... one019.jpg
ECHT NOOIT MEER PHILIPS
Kwaliteit ?
Service?
Nee dus
http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... one018.jpg
http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... one019.jpg
Re: Philips 32pf9966/10
Ik kan met blijdschap vertellen dat mijn nieuwe tv volgende week vrijdag wordt geleverd! Weliswaar met een bijbetaling, maar het is een prachtding!
Eind goed al goed... (hoop ik!)
Eind goed al goed... (hoop ik!)
Re: Philips 32pf9966/10
Ik heb 32pf9966 in juni 2006 aangeschaft en sinds het begin had ik al dat problemen met de verticale strepen, maar de strepen zijn de laatste een paar maanden zichtbaarder geworden. Eigenlijk sinds ik een hd beeld heb.
Vooral bij een hd zending of bij een dvd film zie je de strepen goed op het beeld. Ik dacht heel lang dat het bij bijgeleverder dvd recorder (was wk actie in 2006 32pf9966 en dvd recoder of beertender) lag, maar sindskort heb ik ook een hd apparaat en nog steeds strepen en wordt erger
Waarschijnlijk heb ik ook geen garantie meer. Ik heb met wk actie gekocht, maar mij werd toen niets verteld over een garantie tot de volgende wk. Was dit een actie vanuit philips of van de winkelier
Is het nog zinvol om dit te melden bij Philips?
Vooral bij een hd zending of bij een dvd film zie je de strepen goed op het beeld. Ik dacht heel lang dat het bij bijgeleverder dvd recorder (was wk actie in 2006 32pf9966 en dvd recoder of beertender) lag, maar sindskort heb ik ook een hd apparaat en nog steeds strepen en wordt erger
Waarschijnlijk heb ik ook geen garantie meer. Ik heb met wk actie gekocht, maar mij werd toen niets verteld over een garantie tot de volgende wk. Was dit een actie vanuit philips of van de winkelier
Is het nog zinvol om dit te melden bij Philips?
Re: Philips 32pf9966/10
Helaas sinds 2 maanden ook hier het probleem met mijn philips ambilight 32pf9966/10. Uit de reacties op dit forum heb ik slechte hoop op een goeie afloop. Mijn televisie is via mijn leverancier Expert nu bij Philips. Echter Expert gaf al aan dat het weinig zin zou hebben. Blijf maar hopen op een juiste oplossing in deze zaak.
Heb ook positieve oplossingen gelezen hier op het forum. Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste aan kan pakken???
Heb ook positieve oplossingen gelezen hier op het forum. Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste aan kan pakken???
Re: Philips 32pf9966/10
Hopelijk gaat Philips webcare contact met je opnemen.
Re: Philips 32pf9966/10
idd we wachten maar af
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 19 mar 2008 11:50
Re: Philips 32pf9966/10
Even een reactie op dit stoffige onderwerp.
Wij hebben in 2006 ook deze tv gekocht en reeds na 4 jaar de bekende problemen. Contact opgenomen met de service afdeling maar toen nog niet het gewenste resultaat. Oktober 2011 wederom contact met Philips opgenomen over de beeldproblemen van de tv. We zouden een telefoontje gaan krijgen van de reparatie-dienst voor het maken van een afspraak. Dat telefoontje is er nooit van gekomen en door de geboorte van onze zoon is het mij helemaal ontschoten. Vorige week toch nog eens contact gezocht met Philips en daarna een telefoontje gekregen van de reparatie-dienst. Probleem nogmaals uitgebreid uit de boeken en kregen te horen dat de beeldpanelen niet meer leverbaar waren. Dus: Philips uit de hoek laten komen om tot een omruilvoorstel te komen. Al snel werd er een voorstel gedaan (met een bijbetaling van onze kant) en na enige fine-tuning hiervan besloten dat wij een waardige opvolger gingen krijgen:Afgelopen vrijdagmorgen is de nieuwe TV reeds bij ons geleverd, de 37PFL9606. WOW wat een beeld! Niet te vergelijken met die oude.
Compliment aan Philips over de tot stand gekomen oplossing in deze. Is een warme douche waard en dat mag ook een keer gezegd worden.
Groeten uit Limburg
Wij hebben in 2006 ook deze tv gekocht en reeds na 4 jaar de bekende problemen. Contact opgenomen met de service afdeling maar toen nog niet het gewenste resultaat. Oktober 2011 wederom contact met Philips opgenomen over de beeldproblemen van de tv. We zouden een telefoontje gaan krijgen van de reparatie-dienst voor het maken van een afspraak. Dat telefoontje is er nooit van gekomen en door de geboorte van onze zoon is het mij helemaal ontschoten. Vorige week toch nog eens contact gezocht met Philips en daarna een telefoontje gekregen van de reparatie-dienst. Probleem nogmaals uitgebreid uit de boeken en kregen te horen dat de beeldpanelen niet meer leverbaar waren. Dus: Philips uit de hoek laten komen om tot een omruilvoorstel te komen. Al snel werd er een voorstel gedaan (met een bijbetaling van onze kant) en na enige fine-tuning hiervan besloten dat wij een waardige opvolger gingen krijgen:Afgelopen vrijdagmorgen is de nieuwe TV reeds bij ons geleverd, de 37PFL9606. WOW wat een beeld! Niet te vergelijken met die oude.
Compliment aan Philips over de tot stand gekomen oplossing in deze. Is een warme douche waard en dat mag ook een keer gezegd worden.
Groeten uit Limburg
Re: Philips 32pf9966/10
Ik ben uiteindelijk ook de klos met de 32PF9966/10.
Bij aankoop had ik al grote problemen omdat BCC mij een demo model leverde zonder mij dit te laten weten (kling klare oplichting dus) en ''gelukkig'' was de TV echt defect (geen beeld), anders had ik van BCC een model gebreken met aanzienlijk veel gebruiks uren en de volle mep betaald. Sinds dien niets meer gekocht bij BCC. Wel toen direct een nieuwe TV gekregen van Philips, zeer goed service!!
Nu 6 jaar later (aanschaf jan 2006) bij aanvang van de EK ineens een vlek in het midden van het scherm. Poetsen helpt niet het zit er echt in.
Wel apart dat het alleen opvalt als er een groen beeld is, bij overige uitzendingen wit en andere kleuren zie je het zelfs niet.
Tenzij iemand nog een idee heeft om dit goedkoop op te lossen zal het helaas een andere TV worden, wat een keuze trouwens tegenwoordig. Denk aan een Sony Bravia en een maatje groter met internet. Je moet met je tijd meegaan toch
Heeft iemand nog een goed idee dan hoor ik het graag.
Fijne EK!!
Bij aankoop had ik al grote problemen omdat BCC mij een demo model leverde zonder mij dit te laten weten (kling klare oplichting dus) en ''gelukkig'' was de TV echt defect (geen beeld), anders had ik van BCC een model gebreken met aanzienlijk veel gebruiks uren en de volle mep betaald. Sinds dien niets meer gekocht bij BCC. Wel toen direct een nieuwe TV gekregen van Philips, zeer goed service!!
Nu 6 jaar later (aanschaf jan 2006) bij aanvang van de EK ineens een vlek in het midden van het scherm. Poetsen helpt niet het zit er echt in.
Wel apart dat het alleen opvalt als er een groen beeld is, bij overige uitzendingen wit en andere kleuren zie je het zelfs niet.
Tenzij iemand nog een idee heeft om dit goedkoop op te lossen zal het helaas een andere TV worden, wat een keuze trouwens tegenwoordig. Denk aan een Sony Bravia en een maatje groter met internet. Je moet met je tijd meegaan toch
Heeft iemand nog een goed idee dan hoor ik het graag.
Fijne EK!!
Re: Philips 32pf9966/10
Beste,
ben er uiteindelijk uitgekomen met expert en 300 euro vergoeding gekregen van philips op een nieuwe tv. Hebben nu nieuwe tv en doet het prima. gewoon volhouden en ze wijzen op dit forum.
succes
andre
ben er uiteindelijk uitgekomen met expert en 300 euro vergoeding gekregen van philips op een nieuwe tv. Hebben nu nieuwe tv en doet het prima. gewoon volhouden en ze wijzen op dit forum.
succes
andre
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Philips 32pf9966/10
ik heb net de eu55es8000... topper!
hij is wel van samsung,maar hiervoor ook samsung en pefect(afkloppen)
hij is wel van samsung,maar hiervoor ook samsung en pefect(afkloppen)