LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips 32pf9966/10

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
oberon11

Re: Philips 32pf9966/10

Ongelezen bericht door oberon11 »

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik kan met blijdschap vertellen dat mijn nieuwe tv volgende week vrijdag wordt geleverd! Weliswaar met een bijbetaling, maar het is een prachtding!

Eind goed al goed... (hoop ik!)

edincer

Ongelezen bericht door edincer »

Ik heb 32pf9966 in juni 2006 aangeschaft en sinds het begin had ik al dat problemen met de verticale strepen, maar de strepen zijn de laatste een paar maanden zichtbaarder geworden. Eigenlijk sinds ik een hd beeld heb.

Vooral bij een hd zending of bij een dvd film zie je de strepen goed op het beeld. Ik dacht heel lang dat het bij bijgeleverder dvd recorder (was wk actie in 2006 32pf9966 en dvd recoder of beertender) lag, maar sindskort heb ik ook een hd apparaat en nog steeds strepen en wordt erger

Waarschijnlijk heb ik ook geen garantie meer. Ik heb met wk actie gekocht, maar mij werd toen niets verteld over een garantie tot de volgende wk. Was dit een actie vanuit philips of van de winkelier

Is het nog zinvol om dit te melden bij Philips?

jessan

Ongelezen bericht door jessan »

Helaas sinds 2 maanden ook hier het probleem met mijn philips ambilight 32pf9966/10. Uit de reacties op dit forum heb ik slechte hoop op een goeie afloop. Mijn televisie is via mijn leverancier Expert nu bij Philips. Echter Expert gaf al aan dat het weinig zin zou hebben. Blijf maar hopen op een juiste oplossing in deze zaak.

Heb ook positieve oplossingen gelezen hier op het forum. Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste aan kan pakken???

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Hopelijk gaat Philips webcare contact met je opnemen.

jessan

idd we wachten maar af

malamute1975

Ongelezen bericht door malamute1975 »

Even een reactie op dit stoffige onderwerp.

Wij hebben in 2006 ook deze tv gekocht en reeds na 4 jaar de bekende problemen. Contact opgenomen met de service afdeling maar toen nog niet het gewenste resultaat. Oktober 2011 wederom contact met Philips opgenomen over de beeldproblemen van de tv. We zouden een telefoontje gaan krijgen van de reparatie-dienst voor het maken van een afspraak. Dat telefoontje is er nooit van gekomen en door de geboorte van onze zoon is het mij helemaal ontschoten. Vorige week toch nog eens contact gezocht met Philips en daarna een telefoontje gekregen van de reparatie-dienst. Probleem nogmaals uitgebreid uit de boeken en kregen te horen dat de beeldpanelen niet meer leverbaar waren. Dus: Philips uit de hoek laten komen om tot een omruilvoorstel te komen. Al snel werd er een voorstel gedaan (met een bijbetaling van onze kant) en na enige fine-tuning hiervan besloten dat wij een waardige opvolger gingen krijgen:Afgelopen vrijdagmorgen is de nieuwe TV reeds bij ons geleverd, de 37PFL9606. WOW wat een beeld! Niet te vergelijken met die oude.

Compliment aan Philips over de tot stand gekomen oplossing in deze. Is een warme douche waard en dat mag ook een keer gezegd worden.

Groeten uit Limburg

Bateendje

Ongelezen bericht door Bateendje »

Ik ben uiteindelijk ook de klos met de 32PF9966/10.
Bij aankoop had ik al grote problemen omdat BCC mij een demo model leverde zonder mij dit te laten weten (kling klare oplichting dus) en ''gelukkig'' was de TV echt defect (geen beeld), anders had ik van BCC een model gebreken met aanzienlijk veel gebruiks uren en de volle mep betaald. Sinds dien niets meer gekocht bij BCC. Wel toen direct een nieuwe TV gekregen van Philips, zeer goed service!!
Nu 6 jaar later (aanschaf jan 2006) bij aanvang van de EK ineens een vlek in het midden van het scherm. Poetsen helpt niet het zit er echt in.
Wel apart dat het alleen opvalt als er een groen beeld is, bij overige uitzendingen wit en andere kleuren zie je het zelfs niet.

Tenzij iemand nog een idee heeft om dit goedkoop op te lossen zal het helaas een andere TV worden, wat een keuze trouwens tegenwoordig. Denk aan een Sony Bravia en een maatje groter met internet. Je moet met je tijd meegaan toch ;)

Heeft iemand nog een goed idee dan hoor ik het graag.
Fijne EK!!

jessan

Beste,
ben er uiteindelijk uitgekomen met expert en 300 euro vergoeding gekregen van philips op een nieuwe tv. Hebben nu nieuwe tv en doet het prima. gewoon volhouden en ze wijzen op dit forum.

succes

andre

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik heb net de eu55es8000... :lol: topper!

hij is wel van samsung,maar hiervoor ook samsung en pefect(afkloppen)

Gesloten