Gerard: is het pakket kosteloos retour afzender gestuurd? In dat geval is waarschijnlijk gewoon de Ziggo verzendcode gebruikt die al op de doos zat. Ik zou dus bij Ziggo de verzendcodes van beide pakketten opvragen: die moeten ze je geven omdat Ziggo anders zelf ook niet kan bewijzen geleverd te hebben. Hopelijk kun je je retourzending zo traceren.
Trouwens: die decoder van 460 euro kost slechts 49 euro voor nieuwe klanten van Ziggo: http://www.digitelevisie.nl/nieuws/nieu ... 43&taal=nl
460 euro vorderen kunnen ze niet maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 nov 2011 11:58
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
ja pakketje is retour gegaan kosteloos
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Nou zeg. Ik heb net een soorgelijk topic geopend. Echter heb ik wel de track en trace die tevens gewoon bekend is bij ze. Maar maakt ze geen bal uit. Je met een kluitje het riet in sturen, daar zijn ze wel baas in.
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Linkje naar je nieuwe topic?Deno81 schreef:Nou zeg. Ik heb net een soorgelijk topic geopend. Echter heb ik wel de track en trace die tevens gewoon bekend is bij ze. Maar maakt ze geen bal uit. Je met een kluitje het riet in sturen, daar zijn ze wel baas in.