LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Bob Schurkjens

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gerard: is het pakket kosteloos retour afzender gestuurd? In dat geval is waarschijnlijk gewoon de Ziggo verzendcode gebruikt die al op de doos zat. Ik zou dus bij Ziggo de verzendcodes van beide pakketten opvragen: die moeten ze je geven omdat Ziggo anders zelf ook niet kan bewijzen geleverd te hebben. Hopelijk kun je je retourzending zo traceren.

Trouwens: die decoder van 460 euro kost slechts 49 euro voor nieuwe klanten van Ziggo: http://www.digitelevisie.nl/nieuws/nieu ... 43&taal=nl

460 euro vorderen kunnen ze niet maken.

gerardzuid

Ongelezen bericht door gerardzuid »

ja pakketje is retour gegaan kosteloos

Deno81

Ongelezen bericht door Deno81 »

Nou zeg. Ik heb net een soorgelijk topic geopend. Echter heb ik wel de track en trace die tevens gewoon bekend is bij ze. Maar maakt ze geen bal uit. Je met een kluitje het riet in sturen, daar zijn ze wel baas in.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Deno81 schreef:Nou zeg. Ik heb net een soorgelijk topic geopend. Echter heb ik wel de track en trace die tevens gewoon bekend is bij ze. Maar maakt ze geen bal uit. Je met een kluitje het riet in sturen, daar zijn ze wel baas in.
Linkje naar je nieuwe topic?

Gesloten