LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 oplichters

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door vandeb »

hahaha, laat me niet lachen opzeggen bij Tele 2????? je komt nooit van ze af. Ik heb in februari 2011 telefonisch informatie opgevraagt hoe ik moest handelen omdat ik in april 2011 dakloos zou worden ( met 2 kinderen, maar dit terzijde) Er werd mij door een medewerker vertelt dat dit geen enkel probleem zou zijn. Mijn contract zou kosteloos ontbonden worden. Dus per 1 maart opgezegt dat het per 1 april 2011 moest stoppen. Maar het liep gewoon door, vele telefoontjes met tele 2 gevoerd ( zelf gebeld) vele medewerkers gesproken nooit dezelfde aan de telefoon. Ineens uit het niets op mijn POSTadres een dreiging van incasso met deurwaarde. Ja deurwaarden ik heb niet eens een huis. Gebeld met incasso bureau geven mij helemaal gelijk en vinden het een rare handelswijze van Tele 2. Incasso bureau zet deurwaarder stop en vertelt mij dat ik mijn koopovereenkomst moet opsturen. Zo gezegt zo gedaan. Nu december 2011 is de conclusie na vele telefoontjes aan tele 2 en een eenmalige aanmaning van een incasso bureau nog niets gebeurd. wel proberen en proberen ze maar te innen. Van het incasso bureau hoor je ook niets. Dit is te belachelijk voor woorden. Wie HELPT mij

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste vandeb,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de beëindiging van je abonnement, mijn excuses hiervoor! Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit met de opzegging en met de facturen die je nog ontvangt. Zou je je oude postcode/huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. vandeb/tros radar? Dan ga ik dit voor je oppakken!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste vandeb,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je gegevens ontvangen en ga uitzoeken hoe het zit met je opzegging en je facturatie. Ik kom er nog bij je op terug!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door vandeb »

Geachte Danielle,
Ben benieuwd naar je reactie.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste vandeb,

Mijn collega is het voor je aan het uitzoeken. Wil je je mobiele nummer mailen naar [email protected]? Dan kan er contact met je opgenomen worden.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

je heb geen huis maar wel internet?

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door vandeb »

Speciaal voor pareltje31

Nee geen huis, maar wel werk en zeer goede vrienden voor internet. Das handig he. :idea:

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste vandeb,

Bedankt voor je reactie. Ik geef het mobiele nummer door aan mijn collega zodat er contact met je opgenomen kan worden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door vandeb »

Nou snelle oplossing vanuit Tele 2. Zeer positief mijn abbonnement wordt per direct beeindigd. Eindelijk stopt Tele 2. Bedankt voor de snelle reactie, alleen jammer dat het op deze manier heeft moeten gebeuren. :D :D

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele 2 oplichters

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste vandeb,

Ik ben blij te horen dat we het naar tevredenheid op hebben kunnen lossen voor je! Bedankt voor je positieve bericht.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten