LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met de ''korting'' die wordt aangeboden als het product niet geleverd wordt. Dan is het gewoon heel simpel: geld terug.
Als ik dit topic zo heb gelezen is het in ieder geval geen optie voor mij. Wat een zooitje..
Als ik dit topic zo heb gelezen is het in ieder geval geen optie voor mij. Wat een zooitje..
-
Dit jaar nog maar eens bestellen zien of ze nu wel leveren.
mafvogeltje schreef:Dit jaar nog maar eens bestellen zien of ze nu wel leveren.
Dit ga je toch niet echt doen?
Sommige mensen willen gewoon belazerd worden
Maar straks niet komen brullen hier wanneer er weer 100+ berichten komen over niet leveren en er huilende moeders op het forum verschijnen omdat de kindertjes het dit jaar zonder kerstboom moeten doen.
Dat gaat geheid weer gebeuren namelijk !
Dat gaat geheid weer gebeuren namelijk !
Inderdaad, de arrogantie zit in het DNA van deze mensen! Ondanks dat ik heb aangegeven absoluut geen mails meer van deze club te willen ontvangen blijven ze gewoon "spammen".
ONGELOVELIJK GEWOON!! Ik heb inmiddels bij de Opta een klacht ingediend, maar dat zal vast wel niet helpen!
Groupon gaat overigens heerlijk door met deze club, maar wel onder een "schuilnaam". Geeft aan waar Groupon op stuurt: winst,winst,winst! grrr
ONGELOVELIJK GEWOON!! Ik heb inmiddels bij de Opta een klacht ingediend, maar dat zal vast wel niet helpen!
Groupon gaat overigens heerlijk door met deze club, maar wel onder een "schuilnaam". Geeft aan waar Groupon op stuurt: winst,winst,winst! grrr
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen dit jaar hun kerstboom op tijd krijgen en met naalden
Op elke website die enigszins gerelateerd is aan kerst, staat zo'n banner van hun, nieuwe zieltjes winnen
Op elke website die enigszins gerelateerd is aan kerst, staat zo'n banner van hun, nieuwe zieltjes winnen
Helaas niet thuisbezorgen, maar wel een boom voor '1 euro', hopelijk zal dit de pijn wat verzachten:
Nergens anders dan bij de Ikea: voor 20 euro mag je een mooie boom uitzoeken, krijg je de boom mee en een waardebon met 19 euro tegoed, te spenderen tussen 9jan en 29jan 2012
Nergens anders dan bij de Ikea: voor 20 euro mag je een mooie boom uitzoeken, krijg je de boom mee en een waardebon met 19 euro tegoed, te spenderen tussen 9jan en 29jan 2012
-
Ik zal dan wel zo'n stommeling zijn die e rin getrapt is, maar ja ik ben slecht ter been en heb net in een paar maanden tijd 4 operaties achter de rug!!!!! Voor mij was het dus een uitkomst!!!! Zit nu nog te wachten, Trackings kode geeft aan dat er niet activeerd is, en groupon geeft nul op rekest. WAT NU??? Blijven zeuren om je geld?
tja stom... je hebt toch wel familie of vrienden die even een boompje voor je kunnen kopen bij een tuincentrum o.i.d. in de buurt??