Je begon je topic wel goed.
Allereerst zet je aanbieding tussen aanhalingtekens.
Dus aanbieding ?????
en dan dit:
Ook geheel juist. Meer kun je niet doen !1) u neemt een advocaat in de arm en start een dagvaarding.
2) U onderneemt niks (en betaald niet meer); u krijgt na diverse aanmaningen een dagvaarding van Dexia. (zonder advocaat is het een utopie om te winnen)
3) U betaald de restschuld en verdere verschuldigde maandtermijnen en u neemt (wellicht onnodig) uw verlies.
(Uitgebreide) brieven schrijven heeft geen enkele zin
Dubio heeft dit ook ergens al aangegeven . Een kort en krachtig briefje is ruim voldoende. Je krijgt toch standaard antwoorden.
Iedereen met de beschikking over een computer en dit forum acht ik in staat om een terzake doende brief naar Dexia (of anderen) te sturen.
Gezien je vele postings de laatste tijd moet je wel haast (electronisch) huisarrest hebben. Anders heb je daar toch geen tijd voor.
Heb jij nog wel een sociaal leven ?
Sorry dat ik een beetje pissig doe, maar je zegt het zelf:
ZONDER ADVOCAAT IS HET EEN UTOPIE OM TE WINNEN !!!!
Dus de door jouw voorgestelde kleine vergoeding kan beter besteed worden aan die advocaat.
De dubbel nul stond bij James Bond voor zijn licence to kill.
Jij gebruikt ook een dubbel nul in je naam. Als je dan ook een licence to kill hebt, kun je beter je engergie richten op het om zeep helpen van Dexia en andere aandelenlease aanbieders.
Sorry maar dit moest ik ff kwijt..
Zet maar een advertentie in het Limburgs dagblad en bied daar je diensten aan. Doe dit niet op dit forum.
Gegroet............Dirk-1