Van mij een positief verhaal over goede service.
Zowel ik als mijn tv zijn van bouwjaar 1983. Dat maakt mij relatief jong misschien, maar mijn tv natuurlijk stokoud.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Het is een oude philips K40 stereo-color. Ik kocht hem jaren geleden in de kringloop voor ik meen een euro of 10.
Tot mijn verbazing viel op een geven moment steeds het beeld weg, heel vervelend natuurlijk. Het werd misschien toch is tijd voor wat nieuws. Toch vond ik dat er na 28 jaar trouwe dienst er in elk geval nog even door een monteur naar gekeken kon worden voor hij definitief naar het milieupark zou verhuizen. Na wat heen en weer bellen met bedrijven die mij met zo'n oud toestel niet serieus namen, kwam ik bij K.T.V. Snelservice in Capelle terecht. Was geen probleem, kon hem direct brengen. De volgende dag was hij al klaar en kon ik hem ophalen en kreeg ik 2 maanden garantie dat het toestel zou blijven spelen!
Op de bon staat vervangen:
Vectie mod: 2 Elco's 2 micro, 3XR=1k2
Iemand een idee wat dit voor geheimtaal is????
In elk geval zijn we alweer enkele maanden verder en staat de philips nog altijd probleemloos te spelen! Ik heb op mijn beeldbuis uit 1983 ook geen vlekken of schaduw als bij een ambilight????
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Conclusie: ik ben erg positief over k.t.v snelservice en ik ontkom er niet aan om natuurlijk philips een compliment te geven omdat hun tv na een kleine reparatie na 28 jaar spelen gewoon weer verder speelt! Soms heb je geluk met een apparaat.......
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)